päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,633,863 views

nomic

Posts: 4,120

#7901 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
jos oon kiltti niin pukki tuo uuden äänikortin joka toimiikin jopa *hihu*
ja nyt naurattaa niinkin huono asia että mulla on syna jonka oon omistanut öö... 7 vuotta ja tänään tajusin että siinä on midi-tuki eli kirjoitin vielä pukille että antaa tonttujen tehdä mulle vielä piuhan jolla saan synan suoraan koneeseen kiippariksi, kyselin kaverilta ja tää on mahdollista kuulemma (jopa mun syntikalla :P) huono puoli asiassa on taas se että potikoita ei ole mutta ei pannupää semmoisia tarvitse kai :)
Hotblood

Posts: 387

#7902 • • Hotblood
Yhden kivan tekstarit ja hössötys *iloinen*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Wegez

Posts: 2,141

#7903 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Tooooosi muksa v-loppu!!! *plur* *hymy*

--
...we´re all made of stars...

Zyklonius

Posts: 1,629

#7904 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Hotblood:
Yhden kivan tekstarit ja hössötys *iloinen*



Sä olet jo ihan pumpulia ja vanukasta koko äijä. *plur*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Unik

Posts: 4,117

#7906 • • Unik
Oli eri mukava soitella levyjä :)
nomic

Posts: 4,120

#7907 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
nytten taisi löytyä semmoinen äänikortti jollaista olen kaivannutkin :) *hihu*
kun meinaa toi oma sb live 1.0 tekee kuolemaa ja rymisee sekä paukkuu :(
styrOx

Posts: 485

#7908 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
huh huh olipas taas vloppu......ei muuta voi taas sanoo et rankkaa oli ja mitään ei pitäny ottaa...mut siltinkin*iloinen* siis taas kertakaikkiaan loisto vloppu.......*jiihaa*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Kriss G

Posts: 1,492

#7909 • • Kriss G Wir brauchen bass
Mä oon vielä hengissä!! Aamulla tuntu vähän siltä ettei selviäis iltaan asti*iihhih* Meni vähän yli eilen*känni*

--
DESTROY ALL HIPPIES

hemuz

Posts: 2,178

#7910 • • hemuz kätevä emäntä
Ihanat pikkujoulut ja piparien leipomiset mun ystävättären kaa *plur* tänäviikonloppuna.

Fiilistä ei pilannu ees sormien palaminen kuumalla sokerilla ja piparitalojen epäonnistuminen. Naurettu on nii, että Kerava raikas *iloinen*
Displacer

Posts: 1,828

#7911 • • Displacer
Tanaan oltiin koko paiva vesipuistossa *heiii*
innae

Posts: 1,377

#7913 • • innae PaskaJätkä
Selvisin pitkästä viikonlopusta, perjantaina oli 17.30-05.15 la 13-05 ja nyt su oli (elän vielä sunnuntaita) 13-01.45 duunia. vähän väsy ja jalat puhki poikki mutta hyvä fiilis. Vielä kun jaksais vetää duunia ma, ti ke, to ja pe niin ois 3 vapaata.
Superhyvä kaveri (ja sattumoisin duunikaveri kun ainoot kaverit on duunista) jonka kanssa oli ilo olla tänään töissä ja jutella kaikesta mieltä painavasta.
Ja uih, ens kesä, 3vko jenkeissä, tuletuletuletuletule kesä jo. *pihkassa*

--
PaskaJätkä

Dementation

Posts: 2,892

#7914 • • Dementation wednesday?
Sain hoidettua yhden todella ikävän tilanteen niin että nyt kaikki ovat taas sovussa, tai eivät ainakaan enää ole tukkanuottasilla keskenään. Olen niin ylpeä itsestäni. Vaikka käytin siihen sovitteluun ja neuvotteluun yli 4 tuntia aikaa niin siitä tuli kyllä todella hyvä olo... Nyt vaan toivon että jokainen pitää lupauksensa, ettei tilanne räjähdä uudestaan...

[pieni]Vielä vaan kun osais omatkin ihmissuhdeasiansa hoitaa kuntoon... [/pieni]

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Zyklonius

Posts: 1,629

#7915 • • Edited Zyklonius Velvet Kevorkian
Äärimmäisen antoisa ja totaalisen tervehenkinen viikonloppu ystävien seurassa ulkopaikkakunnalla. Herrajjestas, nehän ovat alkaneet sikiämään, nurkissa pyöri pikkuvauvoja ja vaikka mitä muita mönkijöitä. Palautti tehokkaasti uskon elämän Tärkeisiin ja Merkityksellisiin asioihin ja auttoi kummasti asettamaan asiat oikeaan tärkeysjärjestykseen. Very refreshing, indeed. *sydän*

Oijjoijjoi, juuri tulleen tiedon mukaan olisi torstaina luvassa työhaastattelu Kööpenhaminassa olevaan duuniin. *jiihaa*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Tropico

Posts: 246

#7916 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Tein äsken ensimmäis kertaa elämässäni perunamuussii *aplodit* ja se on _ihan oikeesti_ sen näköstä *nauru*
Illal saa vast maistaa sitte ...
Avatar
#7917 • • Nancy Guest
viikonloppu...*sydän*
JustinSan

Posts: 822

#7918 • • JustinSan Nullius in verba
Väsynyt mutta onnellinen. *joo*

Väsynyt koska en nukkunut, onnellinen ilman mitään erityisempää syytä, life taste mmmpie *nauru*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Epailija

Posts: 5,636

#7919 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Muah. Naiset...

Weird log

*nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#7920 • • ayame Guest
Illalla tulee Kumman kaa ja mulla on sidua+irtskareita *sydän*