päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,734 views

Avatar
#7921 • • Taika Guest
Opinto-oikeutta jatkettiin puolella vuodella, enää 19ov ja pääsen eroon Laureasta!!*jiihaa*
nomic

Posts: 4,120

#7922 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
pukki toi netin himaan *hihu*
NiMo

Posts: 483

#7923 • • Edited NiMo PolkkaPuppe
pidettiin hauskaa kaverin kanssa koko päivä. tuli taas naurettua ihan mukavasti. *nauru* parhaat naurut saatiin kun liukasteltiin pois koululta melkein peilikirkkaalla jäällä.. *hih* mutta ei kaaduttu! *nauru* *lmao*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Maihku

Posts: 1,186

#7924 • • Maihku neiti hankala
Kakkua,limpparia,suklaata,seksiä,nukkumista*plur*
keijukainen

Posts: 1,599

#7925 • • keijukainen kiksumurmeli
työharjottelupaikan pikkujoulut... ja sit eräs ihana poika jonka kanssa saan viettää aikaa vaikka kuinka paljon *pihkassa*

--
*seepla*

kiiki

Posts: 491

#7926 • • kiiki hankala
lapset on joskus aika ihania *sydän* yks kurssilainen antoi mulle joululahjan ja halin *plur*
Jammailija

Posts: 3,224

#7927 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ku meinasin kiivastua eräälle ihmiselle niin toinen ihminen piti mut tasapainoisena ja muistutti hetkistä jolloin autoin häntä. Se tuntui hyvältä*sydän*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#7928 • • Viola00 Guest
Eilinen typerä riita mulle rakkaan ihmisen kanssa on selvitetty ja olo mahtava *joo*
Tropico

Posts: 246

#7929 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Tuli katottua äsken Kaunis Mieli (Beautiful Mind). Se oli taas ihan mielettömän hyvä *sydän*
Jammailija

Posts: 3,224

#7931 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Zimeon:
---
Epailija:
Muah. Naiset...

Weird log

*nauru*

---


*nauru*


Meinasin sanoa että päivän piristys oli mun nappiin menny tentti, mut kyl tästä sai semmoset naurut että huh huh*nauru**nauru**nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Zyklonius

Posts: 1,629

#7932 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Taika:
Opinto-oikeutta jatkettiin puolella vuodella, enää 19ov ja pääsen eroon Laureasta!!*jiihaa*



Näytit niille porsaille, loistokasta! *aplodit*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Avatar
#7933 • • *Mirri* Guest
Vihdoinki eka vapaapäivä yli viikkoon ja ajattelin mennä vähä shoppaileen..*aplodit*
~bnzz

Posts: 34

#7934 • • ~bnzz

Christinah:
Eilinen typerä riita mulle rakkaan ihmisen kanssa on selvitetty ja olo mahtava *joo*



sama juttu.. *pus*
Maihku

Posts: 1,186

#7935 • • Maihku neiti hankala
toi mun ihana kattimatti*sydän*
se kyl osaa aina piristää sillon kun tarttee*plur*
Winde

Posts: 336

#7936 • • Winde Tuuli

Taika:
Opinto-oikeutta jatkettiin puolella vuodella, enää 19ov ja pääsen eroon Laureasta!!*jiihaa*


Hyvähyvähyvähyvähyvähyvä *aplodit*
AnderS

Posts: 470

#7937 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Viikko ilman röökiä*jiihaa*
keijukainen

Posts: 1,599

#7938 • • keijukainen kiksumurmeli
miun katti ku se sai ekaa kertaa kissanminttua *hih*

--
*seepla*

martina

Posts: 1,875

#7939 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
tehtiin melkeen 14h työpäivä tänään, niin pomo tarjos kaikille pizzat ja kopan kaljaa. *iloinen* *känni*
Avatar
#7940 • • ayame Guest
Söpö ja iloinen tyttö, joka piristi tylsää työpäivää, sekä kassakoneen bugit (tiedän päivä oli keskiarvoa tylsempi kokonaisuudessaan *nauru* )