päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,642,480 views

DagO

Posts: 1,066

#7861 • • DagO häröö
Mulle synty tänään kummilapsi *plur**pihkassa**nauru**jiihaa**sydän**sydän**hihu**pihkassa**plur* Neljä kilonen tyttö. *jiihaa*
UnityF

Posts: 15,721

#7862 • • Edited UnityF joo just se
*jiihaa* ONNEA KLUBBARI VANHEMMAT!!! *jiihaa*

Vähän siistii pikku tyttönen on syntyny pitkän odottelun jälkeen... *jiihaa*
Tää on kyl ehottomasti päivän *super* hymy

Matti onnea Kummi paikasta sä olet ansainnu sen! *joo*
Nyt odotellaan viel kun mamma pääsee kotiin niin käydään moikkaamassa koko perhettä *joo*


*aplodit* *jiihaa* *aplodit* *jiihaa* *aplodit*
zari

Posts: 716

#7863 • • zari Team Tamppaajat
Pääsin vihdoin pois sairaalasta jossa viruin viikon.

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

-Kerttu-

Posts: 4,542

#7864 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Yks tentti meni yllättävän hyvin! Ei siitä nyt vitosta tule, mut läpi kuitenkin helposti! *jiihaa* Ja taas on 4 ovarii takataskussa! *joo* *iloinen*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

lostgone

Posts: 2,493

#7865 • • lostgone
Huom. ehkä.
saisin ehkä harjoittelupaikan
se ois ehkä työpaikka ((johon mun ei tarvi edes hakea töihin tällä kuviolla)
joten saisin ehkä rahaakin (mä voisin alkaa taas polttamaan)
ja voisin tehä sitä koulun ohella (eli voisin keskittyä lukemaan jonkin oikean koulun pääsykokeisiin)
itseasiassa se ois ihan samaa mitä mä teen nyt rahattakin (pistää miettimään miten vitun tyhmä mä nyt olen)
ja sit mä valmistuisin
*jiihaa*ja sit mä voisin päästä viimeinkin pois kouvolasta*jiihaa*
Mut ehkä. ei ihan vielä varmaa*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

keijukainen

Posts: 1,599

#7866 • • keijukainen kiksumurmeli

lostgone:
Huom. ehkä.
saisin ehkä harjoittelupaikan
se ois ehkä työpaikka ((johon mun ei tarvi edes hakea töihin tällä kuviolla)
joten saisin ehkä rahaakin (mä voisin alkaa taas polttamaan)
ja voisin tehä sitä koulun ohella (eli voisin keskittyä lukemaan jonkin oikean koulun pääsykokeisiin)
itseasiassa se ois ihan samaa mitä mä teen nyt rahattakin (pistää miettimään miten vitun tyhmä mä nyt olen)
ja sit mä valmistuisin
*jiihaa*ja sit mä voisin päästä viimeinkin pois kouvolasta*jiihaa*
Mut ehkä. ei ihan vielä varmaa*joo*



hyvä hyvä *hihu*

--
*seepla*

UnityF

Posts: 15,721

#7867 • • UnityF joo just se
Se että tänään oon saanu kotona niin paljon aikaseksi. Nyt kun asun ihan yksin niin päätin tehhä kaappien kunnon siivouksen kun tuntu että täällä on mun jokaisen kaverin ja entisen kämppiksien kamoja viel. *igor*
Joten tänään otin kaikki tavarat kaapeista ulos erottelin kamat ja suurin osa sai lähtee roskiksen ihmeelliseen maailmaan. Myös UFF:n kierrätyslaatikolle pääty 3 jätesäkillistä vaatteita. *hymy*

Nyt oon saanu kaikki siihin pisteeseen että huomenna laitan talviverhot ja mahollisesti koristelen kuusen. *sydän*
Nyt on hyvä olla kun kaikki on siistinä kaappeja myöten ja tilaa tuli _tosi_ paljon lisää.
+uunissa paistuu piparit ja seuraavaksi tortut joten ihana tuoksukin on vallannu tän asunnon *hih*

On vain hyvä olo. *hymy*
Avatar
#7868 • • candyraver Guest

Orfeus:
Uus tukka*jiihaa*



nii*iloinen* ja se saatiin valmiiks*jiihaa* upee tuli*joo*
Avatar
#7869 • • hyperventilaatio Guest
kjih *iloinen*
Orfeus

Posts: 5,872

#7870 • • Orfeus

CandyRaver:
---
Orfeus:
Uus tukka*jiihaa*

---


nii*iloinen* ja se saatiin valmiiks*jiihaa* upee tuli*joo*


Kiitti viel kerran*kiitoskiitos*
aivastus

Posts: 499

#7871 • • aivastus Ärsyttävä
Menis ehkä eilisen puolelle, mut nyt on sitten netti kotona *jiihaa*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

UnityF

Posts: 15,721

#7872 • • Edited UnityF joo just se
*plur* mä näin ihanaa unta kinderistä *plur*

Me oltiin eväsretkellä ihanan joen rannalla ison puun juurella...*plur* Oli aurinkoinen päivä ja niin lämmin. Kun oltiin syöty meijän eväät niin chillattiin ja höpistiin. Sillä aikaa oli tullu muutama pilvi taivaalle ja yhtäkkiä alkoi sataa ihan kaatamalla vettä ei menny kun muutama sekuntti niin me oltiin litimärkiä. Mut me ei lannistuttu vaan otettiin kengät pois jalasta ja alettiin tanssii paljain jaloin ruohikolla. *jiihaa* Muutama hassu ihminen pysähty ja katto meitä ihan kun oltais hulluja mut me ei välitetty. *hihu* Käsi kädessä lähettiin meijän majaan jossa asuttiin(se maja oli vaalean punaine jossa oli kiksukarva ja polkka piikkejä *ding*) ja kinderi keitti lämmintä kaakaota kun mä etin meille lämpimät ja kuivat vaatteen. Vaatteet vaihettuamme ja vilttiin kietoutuneina mentiin parvekkeelle josta oli näkymät siihin hienoon jokeen.. Sade lakkasi siinä samalla ja taivaalta paisto kaunein sateenkaari. Silloin oli hyvä olla.*plur* minä ja kinderi. *plur*



Joten noin ihana unen takia mä olen ollu jo TUNNIN hereillä! *ding* *neiti joka yleensä nousee vasta klo 14 aikaa*
Ja mulla on niiiiiiiiiiin hyvä fiilis kun olla ja voi.. tänään mikään ei voi mennä pieleen. +että oon jo laittanu astiapesukoneen ja pesukoneen päälle ja oon ottanu vähän piparkakkutaikinaa sulaamaan... *hih*
_amy_

Posts: 95

#7873 • • _amy_ kaaospallo
Tajusin just äsken että oon eläny päivän jäljessä, ja nyt onkin jo perjantai..tällaset vajaat viikot saa mun sisäisen kalenterin ihan sekasin..*jiihaa*
ezzy

Posts: 8,060

#7874 • • ezzy Droid-pappa

Orfeus:
---
CandyRaver:
---
Orfeus:
Uus tukka*jiihaa*

---


nii*iloinen* ja se saatiin valmiiks*jiihaa* upee tuli*joo*

---

Kiitti viel kerran*kiitoskiitos*



kansa vaatii kuvia!
Tropico

Posts: 246

#7875 • • Edited Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Mä otin töistä loparit. Ja tänään on sitte VIIMEINEN päivä töissä *jiihaa* .. jiiihaaa.. onneks.. *joo*
No ei nuolasta ennenku tipahtaa, kuukaus lomaa ja sitte inttiin *ding*
UnityF

Posts: 15,721

#7876 • • UnityF joo just se

mayah:
Ja mun päivän :) Kun mä kirjauduin sisään äsken, mun profiilissa oli 51 uutta *plur*-hymiötä ja 34 *pihkassa*-hymiöö. Syyllistä ei varmaan tarvii etsii kaukaa.....

*sydän* Kinderi *sydän*




ja sä ansaitset ihan jokaikisen *pus*

*jiihaa* nyt meen siivoilemaan näääääääääääin iso hymy naamassa *iloinen* *plur*
Timce

Posts: 5,381

#7877 • • Timce
Pablo Francisco...

*nauru**iloinen*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#7878 • • Peikkotyttö
Hihuu,opintotuet tuli vihdoin,takautuvana kolmelta kuulta,tänään on palkkapäiväkin*iloinen*
Eilen oli maailman kivointa lillua kullan kanssa vaahtokylvyssä*sydän*
Huomennakin on töiden jälkeen tiedossa kaikkea kivaa!!!

--
Groove is in the Heart

Avatar
#7879 • • emppu Guest
Viikonloppu*iloinen* Ei tarvi tehä mitn, saa nukkua*plur* Omistan tämän viikonlopun nukkumatille*piis*
Daverian

Posts: 491

#7880 • • Daverian
Viikonloppu alkaa 3½ tunnin kuluuttua. Sitten vaan kotiin makoilemaan koko viikonlopuksi. Jee *iloinen*

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*