46,900 posts, 2,345 pages, 19,948,232 views
ONNEA KLUBBARI VANHEMMAT!!! 

hymy

ja sit mä voisin päästä viimeinkin pois kouvolasta
lostgone:
Huom. ehkä.
saisin ehkä harjoittelupaikan
se ois ehkä työpaikka ((johon mun ei tarvi edes hakea töihin tällä kuviolla)
joten saisin ehkä rahaakin (mä voisin alkaa taas polttamaan)
ja voisin tehä sitä koulun ohella (eli voisin keskittyä lukemaan jonkin oikean koulun pääsykokeisiin)
itseasiassa se ois ihan samaa mitä mä teen nyt rahattakin (pistää miettimään miten vitun tyhmä mä nyt olen)
ja sit mä valmistuisin
ja sit mä voisin päästä viimeinkin pois kouvolasta
Mut ehkä. ei ihan vielä varmaa*joo*

Orfeus:
Uus tukka*jiihaa*
mä näin ihanaa unta kinderistä 
Oli aurinkoinen päivä ja niin lämmin. Kun oltiin syöty meijän eväät niin chillattiin ja höpistiin. Sillä aikaa oli tullu muutama pilvi taivaalle ja yhtäkkiä alkoi sataa ihan kaatamalla vettä ei menny kun muutama sekuntti niin me oltiin litimärkiä. Mut me ei lannistuttu vaan otettiin kengät pois jalasta ja alettiin tanssii paljain jaloin ruohikolla.
Muutama hassu ihminen pysähty ja katto meitä ihan kun oltais hulluja mut me ei välitetty.
Käsi kädessä lähettiin meijän majaan jossa asuttiin(se maja oli vaalean punaine jossa oli kiksukarva ja polkka piikkejä
) ja kinderi keitti lämmintä kaakaota kun mä etin meille lämpimät ja kuivat vaatteen. Vaatteet vaihettuamme ja vilttiin kietoutuneina mentiin parvekkeelle josta oli näkymät siihin hienoon jokeen.. Sade lakkasi siinä samalla ja taivaalta paisto kaunein sateenkaari. Silloin oli hyvä olla.
minä ja kinderi. 
*neiti joka yleensä nousee vasta klo 14 aikaa*