päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,642,048 views

tomppi

Posts: 1,600

#27402 • • tomppi thzombie ™
Kindzadza ja Penta tulossa Suomeen *jiihaa*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Sallakat

Posts: 2,220

#27403 • • Sallakat jungle, baby !
:) on, ettei oo liikaa neitejä salin juoksumattohuoneessa, koska silloin pystyy katsomaan kuntoillessa snookeria ilman ett joku kääntää kanavan voicelle *plur*
UnityF

Posts: 15,721

#27404 • • Edited UnityF joo just se
Kia 4kk oli ekaa kertaa tänään leffassa *hih*
Babybio oli <3<3<3
Kiakin käyttäyty oikeen ihanasti eikä itkeny yhtään *plur*
innae

Posts: 1,377

#27405 • • innae PaskaJätkä
taalla on niin kivan lamminta. eilen kavin ekalla avomeridyykilla ja vittu et on siistia. yolla tosin veti kuumeen paalle etten tanaan paassyt. eli jatkan racha yain saarella openwater diver-kurssin viimeisen dyykin ja pari hupidyykkia:)
pari viikkoa olis viel aikaa olla taalla, ennen kuin pitaa ratraceen palata. nautitaan siis niista.
annistati kiittaa ja kuittaa ja nauttii kohta mekongkolaa :)

--
PaskaJätkä

Jago

Posts: 4,039

#27406 • • Jago un-trained monkee
eilen istutetut rae-vihanneskrassit on jo itänyt*hihu*
raeruohoa laitoin samaan aikaan ja esikasvatukseen karpaattienkelloja ja puistolemmikkejä
viel aitoelämänlanka pitäis laittaa esikasvatukseen*hymy*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#27407 • • Jago un-trained monkee
tänään aikasemmin kävellessä lähijoenvartta tuli huomattua, että tavallisten sinisorsien lisäksi siellä uiskenteli telkkäpariskunta ja joku muu punapäinen sorsapariskunta*iloinen*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

DJ Rx

Posts: 2,527

#27408 • • DJ Rx FINRG Recordings
tän päivän kompressori luennot *sydän*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

laeski^

Posts: 478

#27409 • • Edited laeski^ LaiskaLäski
koht on pyörä talvi huollettu *hymy*
pient hiono säätöö tarvii viel, ehkä.... mut koht on redi *jiihaa*


edit.
nyt on konkeli fiksattu *hihu*
enää oottelee et yöt o kokonaa plussaa, ni voi sit ruveta menee pyöräl töihi *joo*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#27410 • • WiljamiDzay Nyypiö
Hyvät kelit jatkuu, rusketus alkaa olla jo näkyvä ja South Parkista on uus jakso tullu southparkzoneen *hymy*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

asdf

Posts: 3,155

#27411 • • asdf

WiljamiDzay, 29.3.2007 18:39:
Hyvät kelit jatkuu, rusketus alkaa olla jo näkyvä ja South Parkista on uus jakso tullu southparkzoneen *hymy*



TÄH, miten toi voi olla mahdollista? *whaat* Vittu mä yritän kaikkeni koko kesän grillaamalla itteni ihosyövän partaalle ja äijällä on rusketus MAALISKUUSSA?! Not fair.
Janisa

Posts: 2,226

#27412 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Posti saapui asken ja mun Mummu Suomesta lahetti mulle kirjeen.

Huomaa etta hanella alkaa ika jo painamaan, silla niin kauan kuin ma muistan, niin se on joka paasiainen antanut kaikille lapsenlapsille sellaisen kokosuklaa Mignon-munan. Pitihan Mummun mullekin nyt yksi lahettaa kerta ma olen taalla... Ainut vain etta kirjekuori ei ole se paras vaihtoehto tuollaiselle lahetykselle... Ihana Mummu mulla! *super*

Tuli ainakin ihan paasiaisfiilis kun avasi paketin ja munankuoria sateli pitkin keittion lattiaa.

Niin ja muuten, kaikki suklaa mika oli syotavissa, niin soin. Niin paljon kaipaan Suomea ja mun Mummua just nyt. *sydän*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Freja

Posts: 8,775

#27413 • • Freja Sihteeri
Tänään oli paljon parempi päivä ku eilen :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#27414 • • Jago un-trained monkee

Janisa, 29.3.2007 19:14:


kuulostaa mukavalta*plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Freja

Posts: 8,775

#27415 • • Freja Sihteeri
JEE! JEE! Makoilin jo sängyssä kun yhtäkkiä tuli sellanen olo että nyt pitää mennä kattoo mikron vieres olevaa paperipinoa. Menin kattoon, ja mitäs sieltä löytyikää - no helvetti, mun dinersin tunnusluvut! *jiihaa* Ihanaa, saan piinaavan laskun pois päivähuolista, ja voin nyt sit huoletta maksaa ton diners-laskun taas tyhjäks ku huhtikuun puoles välis tulee rahaa. Ihanaa. Asioilla on tapana järjestyä *hymy*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

SyndroDome

Posts: 1,103

#27416 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Periaatteessa asiat vois olla mulla paljon paremminkin, mut kuitenkin oon tällä erää aika iloinen *hymy* Kevät on hyvällä alulla ja kesä tulossa *plur* Olen toipunut mahtavasti marraskuisesta sairastumisesta ja nyt oon jo päässyt treenaamaan ja kunto nousee kohisten. Neljä kuukautta sitten oltiin pyörätuolissa ja nyt jo salilla! Ei voi kun ihmetellä ja olla iloinen *joo*

Ja sit noi muutkin jutut mitkä vois olla paremmin, niin kyllä nekin siitä taas suttaantuu. Asioilla on tapana järjestyä :)

*plur*

--
Life is full of choises.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#27417 • • WiljamiDzay Nyypiö

Zenni, 29.3.2007 18:42:
---
WiljamiDzay, 29.3.2007 18:39:
Hyvät kelit jatkuu, rusketus alkaa olla jo näkyvä ja South Parkista on uus jakso tullu southparkzoneen *hymy*

---


TÄH, miten toi voi olla mahdollista? *whaat* Vittu mä yritän kaikkeni koko kesän grillaamalla itteni ihosyövän partaalle ja äijällä on rusketus MAALISKUUSSA?! Not fair.



niin käy joskus... *lohduttel**tirsk*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Nitta

Posts: 5,021

#27418 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Työharjoittelu alkoi ja paikka vaikuttaa oikein mukavalta :)
pirpeli

Posts: 5,533

#27419 • • pirpeli

Jago, 29.3.2007 17:09:
raeruohoa laitoin samaan aikaan



raE?!?!? :D:D:DDD rairairairaiRAI. Sori*blush*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

UnityF

Posts: 15,721

#27420 • • UnityF joo just se
*tanssittel* Kia söi äsken ekaa kertaa kiinteetä ruokaa *tanssittel*

Meijän neiti pisteli 2 babyporkkanaa masuunsa, ilme oli kyl ihan kun olis paskaa suuhun tunkenu ja jalat vispasi minkä kerkes mut kyllä hän söi ne ja lopuksi hymyili *hih*
Nyt palkkioksi maitoo ja nukkumaan pitkät yökkärit *plur*

Näin se aika vain kuluu, ei uskois että siitä on jo vähän yli 4kk kun Kia tuli maailmaa*plur*


Ehkis ollaan maailman onnellisimmat vanhemmat hetkellä *sydän*