Tyttöystävän koulunpäätösjännitys tiivistyy. 121 ovaria eli tarpeeksi, mutta 3 kurssia uupuu Pitää yrittää helppiä, jotta kulta valmistuu Näyttelyartesaaniksi vihdoinkin!
Pakkasin pahan olon energiaksi ja nyt olen saannu aikaseks sen että olin eilen 8km hölkkä lenkillä ja tänään olin tunnin salilla niin että hiki tuli... vähän helpottaa...eiköhän tää tästä, huomenna taas salille ja illalla vois vielä käydä lenkil...??
yks ihminen näyttää valokuvia missä jenkit tekee tuhmia,kukaan ei usko että ne on aitoja,ne julkastaan lehdessä ja kaikki uskovat,sitten huomataan että ne on väärennöksiä
okei on väitetty et jenkit on ite niit terroristei,näyttää siltä että ne on joutumassa tunnustamaan 911 ja vankileiri jubinoit,nyt on tunnustettu että Bush ja Rumsfeld ties ja määräs ne kidutus menetelmät,oliks siin kaikki mitä Bush on salaillu vai oliks toi vaa se minkäjohdosta jenkkipressa tulee tunnustamaan kaiken minkä uskaltaa ja siirtyy lepäämään ja joku muu tulee jatkamaan samasta pisteestä samaan suuntaan,valerauhan kautta
Be careful there are terrorist in every Bush!
Mitään päivän :) ei oo ollutkaan pitkään aikaan, Paskee vaan sataa niskaan niin paljon että ei ehdi juokseen ees alta pois. :( toivottavasti tänään tulis ees pieni :) ku meen katsomaan yo tuloksia.