tanssimisesta...

344 posts, 18 pages, 123,297 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#161 • • hrdkvr KURGO
joo sitä muistaa kun aloitteli noilla kiksubileillä niin piti olla niin hyvä ryhti ja tarkat käden heiluttelukoreografiat.... mutta ei sitä enää jaksa näyttää mitää antaa vaan mennä musan mukana...välillä sitä oikee pistää silmät kiinni ja antaa mennä ihan luonnostaa...tosin jonkun mielestä se voi olla kauheen näköstä mut so what

--
-keep it hard-

[Nuclear]

Posts: 5,855

#162 • • [Nuclear] el aprendiz
Mä tanssin varmaan puolet ajasta silmät kiinni, tosin se edellyttää hyvää musiikkia. *hymy*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Roger Roger

Posts: 3,372

#163 • • Roger Roger Kentti

Zeta:
Jälkimmäisestä taidettiin saada nimeltämainitsemattoman kaaputtimen kanssa ikävähköä palautettakin tänne klubitukseen tanssahtelustamme. Olemme pahoillamme, mutta myös syyntakeettomia.*heiii*


Hahahahaa.
Mut eihän sitä aina voi olla kaikkien mieliksi. Ne oli kuitenkin vaan kateellisia teille, ku viihdyitti niin hyvin*vink*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

POSER

Posts: 800

#164 • • POSER Wimp and Poser
Ikinä en mitään koreografioita tarkkaan miettinyt. Aina antanut palaa täysillä vaan ja jytänny ihan kybällä. Silmät kiinnin on hyvä fiilistellä ja tota tulee harrastettua, ellei sitten lähettyvillä tarpeeks hyvää mammaa jota kuolailla *nauru*

--
Keppiä Jehoville!

sasu

Posts: 192

#165 • • sasu
Jos musa on hyvää, niin mua ei saa sieltä tanssilattialta pois kuin vessahätä tai polttoaineen puute (siis veden) *plur*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Armin

Posts: 411

#166 • • Armin surffitukka
Mä oon ihan kaheli ku pääsen vauhtiin,
mua ei saa oikeestaan pois sieltä mitenkään.
Joskus kanssa se pisti harmittamaan kun ei tutustunut oikeen kenehenkään kun tanssi vaan koko ajan. Kävihän siinä jotain uusiakin naamoja välillä tarjoamassa vesipulloo ja vaihtamassa sanan tai parin mutta muuten oli tavallaan aika yksinäistä. Ja silloin jäi kanssa toi juominen yleensä tosi vähäiseksi.
Nykyään se on aika fiilispohjaista, tykkään tanssi mutta tykkään kanssa tavata uusia ihmisiä, jutella vanhojen kanssa ja tietty tehdä kaikkein olennaisinta ; sikailla ja vongata *hih**vink**nauru**pelle**possu**pihkassa*
Epailija

Posts: 5,636

#167 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Kyllähän sitä tulee aika urakalla tanssittua. Hiki lentää ja toiminta on muutenkin lähellä raskasta urheilusuoritusta - kolmen / neljän tunnin bileissä tulee ehkä pidettyä vartti taukoa, jos musa vain jaksaa innostaa. Ja tämä pelkän veden (jos senkään) voimalla. *hymy* Itse asiassa tamppaamista lienee kiittäminen siitä, että sain intissä cooperin testissä 3000m:n rajan rikki. x) Kotona ei tamppaamista tule treenattua, mutta bileissä napsin vaikutteita aina silloin jos bongaan jonkun minun silmääni miellyttävän tyylin tanssia. Noin muuten tulee kyllä tanssittua tunneillakin, mutta kiksuklubeille yms. semmoisilta ei voi kauheasti viedä mukanaan. Tai omasta itsestäänhän se on viimekädessä kiinni, mutta itse kehitän tamppaustyyliäni mieluummin tuolla katso-ja-omaksu-tyylillä ja improvisoimalla.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ravec

Posts: 1,102

#168 • • ravec
Se menee näin...jos on paikassa sisällä ja musiikki miellyttää *hih*

Se on pakko olla koko ajan lattialla tanssimassa, välillä harmittaa kun joutuu lähteen hakeen lisää vettä lisää pulloon, kesken setin. (silloinkin on kärsinyt nestehukasta jo yleensä 20-40 minuuttia.*hmph*


(Analyyttinen pähkinä, kuoressa *täh* )

Kuulen biitin...aivoni prosessoivat biittiä ja rinnastavat sen tai keksivät uuden sävelkuvion, johonka se sopii...mietin väistämättä vaikka samaanakaan puhuisin tai ottasin jotain raikastetta suun kautta (mitä se nyt sitten onkaan välillä) että mikä soundi tulee seuraavaksi, mihinkä tulee nosto, voiko tohon vetää 3:tta kappaletta mukaan ja kädet alkavat liikkua....on pakko liikkua....hiippailen kohti lattiaa ja siinä vaiheessa jo yleensä liikkuu muukin osa ruumiista kuin pää. *vink*

Jos juoma on kädessä....se on 8 sekunttia ja juomaa ei ole, jos biitti kutsuu mua tanssimaan.
Olen 16 osan hetkessä rytmissä kiinni ja sitten alkaa kädet liikkua ilmassa.

Olen vuosien varrella huomannut, että kun on ns. hurmos tilassa ja on vain pakko tampata, niin a) silmäni kääntyvät luomien alle ja päästäni tulee luonnottoman rento (jälkeen päin on niska ihan saatana kipeä *pahis* )
b) teen käsilläni tai oikean käden sormillä tietynlaisia liikkeitä, jotka liittyvät siihen hyvään tunteeseen, että 70-90% tiedän juuri ennen dj:n jotain tekmistä, miten musiikki tulee vaihtumaan.
(liikkeet kuvastavat, cut, change, push, nostatusta)

Toi 70 % johtuu siitä, että *nauru**nauru* luulen hulluna että nyt tulee hillitön nosto, mutta....biisin c osa soi eikä mitään tapahtunut.*poks*
MaSari

Posts: 1,986

#169 • • MaSari space jammer

sasu:
Jos musa on hyvää, niin mua ei saa sieltä tanssilattialta pois kuin vessahätä tai polttoaineen puute (siis veden) *plur*



Same with me *plur*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Dioxid-13

Posts: 50

#170 • • Dioxid-13
Riippuu todella paljon olotilasta, sekä musiikista. Joskus olen ollut ihan poikki bileissä, nukahtamaisillani, jolloin ei ole jaksanut bilettää. Joskus taas iskevä musiikki karistaa väsymyksen ja alan tanssimaan ihan hulluna *pahis*
Chatte

Posts: 4,085

#171 • • Chatte Team Teknolipat :)
Rakastan tanssimista!!! *plur* Tosin se, miten paljon viihdyn lattialla milloinkin, riippuu fiiliksestä... ja fiilis riippuu hyvin pitkälti musasta, ei tietenkään kokonaan. Mun mielialat ottaa niin hyvää nousuu ja laskuu tiuhaan tahtiin, että elän vaan hetkessä enkä ajattele seuraavaa. Tanssii, tanssii... Yleensä ottaen mua on vaikee saada pysymään paikallaan, ja vaikka oisin jutskaa kavereiden kanssa, hetkun ja venkoilen musiikin tahtiin enemmän ja vähemmän lähes koko ajan - noh, joskus musakin on jo loppu, ja off-nappia ei vaan löydy...

*tanssikone*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Caritsa

Posts: 1,117

#172 • • Caritsa
mä en ainakaa tanssi...ikinä...*eiei*

--
~se joka ei koskaan syyllisty mielettömyyksiin,
ei todellisuudessa ole
niin järkevä kuin itse uskoo~

Lenita

Posts: 1,423

#173 • • Lenita

Caritsa:
mä en ainakaa tanssi...ikinä...*eiei*



*nauru**nauru**nauru*

--
^_____________^

Occu

Posts: 2,528

#174 • • Occu
Tanssin aina oli fiilis mikä tahansa ni tanssiminen helpottaa kummasti oloa*joo*
ja muutenkin väsymys kaikkoaa ja mieli piristyy ku saa antaa mennä...*hymy*
Silmät kiinni ja ajatukset ties minne... se on sitä jotain mistä saa hyvän olon ja pääsee irti arjesta pieneksi hetkeksi... siinä yksi hyvä syy minkä takia käyn bileissä...*plur*

--
..::MOI::..

Toope

Posts: 424

#175 • • Toope TEAM HOROT KYYKKYYN!!!

bustafjont:
tanssiminen = henkinen orgasmi*pelle*



erittäin hyvin sanottu*iloinen*
Occu

Posts: 2,528

#176 • • Occu

bustafjont:
tanssiminen = henkinen orgasmi*pelle*



Just tota lähinnä hain.. mut en onnistunnu saamaan sitä noin lyhyeen muotoon...

--
..::MOI::..

Jii-75

Posts: 459

#177 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
tanssiminen on yksi elämän suurista nautinnoista.. jos on pahalla tuulella niin kun menee joraan kypällä niin on hyvälllä tuulella kun tulee pois tanssimasta... jos on väsynyt niin tanssimalla saa itsensä piristettyy... oikeestaan tanssiessa ei juur mikän asia häiritse..paitsi tönivät känniääliöt;) *wirn* niinkuin normi kapakoisssa *nauru* mut joo tanssi on seksin ja syömisen jälkeen het listalla kolmosena;) *wirn* tosin jaetulla kolmostilalla koska musiinkin kuuntelu sinällään on jo samalla sijalla;) *wirn*

--
dodiih

Avatar
#178 • • Relic Guest

bustafjont:
tanssiminen = henkinen orgasmi*pelle*




couldnt agree more *joo*
pupuankka

Posts: 869

#179 • • pupuankka poly-wtf?!
jii-75:

tanssi on seksin ja syömisen jälkeen het listalla kolmosena;) *wirn* tosin jaetulla kolmostilalla koska musiinkin kuuntelu sinällään on jo samalla sijalla;) *wirn*



samaa mieltä!! *joo**iloinen*
Verottaja

Posts: 1,174

#180 • • Verottaja no-life / luuviulu
Mie oon kans tanssija sielt hulluimmasta päästä. Kerran kun käväisen tanssilattialla, niin pois sieltä en lähde (ennen kuin musa loppuu tai kunto loppuu). Välillä on tosin pakko tehdä nestetankkaus, mutta palaan tanssimaan niin nopeasti kuin mahdollista. *pihkassa*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.