tanssimisesta...

344 posts, 18 pages, 122,026 views

UnityF

Posts: 15,721

#1 • • UnityF joo just se
Tykkäätkö bileissä tanssia vai tykkäätkö enemmän katella sivusta? Mä itte tanssin aika paljon varsinkin kun on hyvät bileet kyseessä niin en malta istuu yhtään kun tanssilattia kutsuu tanssimaan... Mut pakko sanoo että Syder on ihan hullu tanssimaan mä en oo ikinä nähny kenenkään tanssivan niin paljon ilman taukoja....*iloinen*
Avatar
#2 • • yana Guest
toi nyt riippuu paljon bileistä. ei sitä aina jaksa...
Roger Roger

Posts: 3,372

#3 • • Roger Roger Kentti
Riippuu ihan musiikista. Jos on mun mileistä niin pompin kuin hullu, mutta jos ei, niin sitten vähän vähemmän

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Katrina

Posts: 605

#4 • • Katrina
astman takia en aina voi tanssia vaikka tahtoisin... Mutta silloinkin nautin musiikista täysin, kun en tanssi!
Syder

Posts: 2,255

#5 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Mä oon kyl iha normaali lattian tallaaja, mä vaan tanssin paljon sen takia ku ei nois bileis oo muutakaan tekemistä *blush*

--
Divida et impera.

anqqa

Posts: 4,034

#6 • • anqqa tirehtööri
aikoinaan tanssin kaiken aikaa paitsi mitä nyt meni aikaa juomiseen ja vessaan, nykyään onnistuu pousaamaan yleensä pileet läpi, tanssittua tulee harvemmin ja harvemmin. uhkaavaa? *purr*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

terrae

Posts: 454

#7 • • terrae

Syder on ihan hullu tanssimaan mä en oo ikinä nähny kenenkään tanssivan niin paljon ilman taukoja



Omasta mielestäni Syder on myös ennen kaikkea HYVÄ tanssija. Harmi vaan, että se ei taho sitä itelleen myöntää vaikka kaikki sitä sille toitottaa.
*vink*

*pupu*
Avatar
#8 • • Cera Guest
anqqa:

aikoinaan tanssin kaiken aikaa paitsi mitä nyt meni aikaa juomiseen ja vessaan, nykyään onnistuu pousaamaan yleensä pileet läpi, tanssittua tulee harvemmin ja harvemmin. uhkaavaa? *purr*



vaikkuttaapa kummallisen tutulta *igor*

nojoo. kai se riippuu vähän musiikista. ja fiiliksestä. ja jostain. öö. *justjoo*
Avatar
#9 • • Pirpeli Guest
RAKASTAN TANSSIMISTA!!!!*slurps**plur* Ja kaverit sanoo, etten ole siinä hullumpi*hymy*. Mahtavaa liikuntaa, rentouttavaa, kivaa kaiken kaikkiaan. Ja mitä parempaa musiikkia, sitä hauskempaa*joo*
Syder

Posts: 2,255

#10 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
vaeltajatar:

RAKASTAN TANSSIMISTA!!!!*slurps**plur* Ja kaverit sanoo, etten ole siinä hullumpi*hymy*. Mahtavaa liikuntaa, rentouttavaa, kivaa kaiken kaikkiaan. Ja mitä parempaa musiikkia, sitä hauskempaa*joo*



Jaa meitä on useampiakin *plur*

--
Divida et impera.

UnityF

Posts: 15,721

#11 • • UnityF joo just se
Netthe:

Syder on ihan hullu tanssimaan mä en oo ikinä nähny kenenkään tanssivan niin paljon ilman taukoja

Omasta mielestäni Syder on myös ennen kaikkea HYVÄ tanssija. Harmi vaan, että se ei taho sitä itelleen myöntää vaikka kaikki sitä sille toitottaa.
*vink*

*pupu*


oikeassa oot syder on PIRUN HYVÄ tanssimaan.. Syder eläytyy niin hyvin. Syder tanssii sen sydämmellä...*plur*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#12 • • [Nuclear] el aprendiz
Riipuu aika paljon siit mitä musaa tulee, jos tulee sellast mikä saa veren kiertämään, niin sillon lavalla menee helposti koko aika...mitä nyt muutamat juomat siinä vetäsee, mut muuten. *ökkö*

Jalat kyl sit kertoo seuraavana päivänä onks tullu tanssittuu vai ei. *plur*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Panfobia

Posts: 521

#13 • • Panfobia
Mua nyt ei saa tanssilattialta repimälläkään pois ennen kuin meinaan kuolla nestehukkaan... *hih* Kunnon polkkabileet on tosi jees. *joo* Saa omistautua vaan sille musiikille ja tanssimiselle...valitettavasti vähään aikaan en oo tamppaamaan päässykään... *uuh*

--
*sydän*

Katrina

Posts: 605

#14 • • Katrina
anqqa:

aikoinaan tanssin kaiken aikaa paitsi mitä nyt meni aikaa juomiseen ja vessaan, nykyään onnistuu pousaamaan yleensä pileet läpi, tanssittua tulee harvemmin ja harvemmin. uhkaavaa? *purr*



Mahtaakohan vanheneminen olla kyseessä?
Avatar
#15 • • Pirpeli Guest
Syder:

vaeltajatar:RAKASTAN TANSSIMISTA!!!!*slurps**plur* Ja kaverit sanoo, etten ole siinä hullumpi*hymy*. Mahtavaa liikuntaa, rentouttavaa, kivaa kaiken kaikkiaan. Ja mitä parempaa musiikkia, sitä hauskempaa*joo*

Jaa meitä on useampiakin *plur*




SE ON NIIIIIIN KIVAA*plur**plur*ja kun mä en oikein muuta liikuntaa harrasta, tekee se hyvää sielulle ja kropalle (ai mille kropalle*nauraa*)
Syder

Posts: 2,255

#16 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

SE ON NIIIIIIN KIVAA *plur**plur* ja kun mä en oikein muuta liikuntaa harrasta, tekee se hyvää sielulle ja kropalle (ai mille kropalle *nauraa*)




Epäilemättä omallesi *iloinen*

--
Divida et impera.

Avatar
#17 • • Pirpeli Guest
Syder:

SE ON NIIIIIIN KIVAA *plur**plur* ja kun mä en oikein muuta liikuntaa harrasta, tekee se hyvää sielulle ja kropalle (ai mille kropalle *nauraa*)


Epäilemättä omallesi *iloinen*




hiih, juu. muiden ei, jos satun leikkimään tyylimyllyä....
terrae

Posts: 454

#18 • • terrae
Avernian:


Pih... multa menee yleensä aina jalat (siis jalat, ei pohkeet, ei reidet, ei ees nilkat) ennenkuin pääsen edes kunnolla hikeen.



Mulla menee polvet! *nauru*

Mut eipä minuakaan saa kyllä kovin helpolla tanssimista lopettamaan *vink* Tykkään siitä liikaa.
nokua

Posts: 305

#19 • • nokua viidakko vekara
tanssin kunnes alkaa nivelet valittaa sit on aikaa pitää tee tauko, ellei sit kavereitten kanssa juutu puhumaan sit joutuu jättä tanssimisen välii *ökkö**ökkö**purr*
patis

Posts: 1,158

#20 • • patis 10
Ennenmuinoin kun ei ollut tuttuja niin paljoa bileissä niin tuli tanssittua huomattavasti enempi... tai sitte mä alan tulla vanhaks.