tanssimisesta...

344 posts, 18 pages, 127,795 views

zaler

#141 • • zaler e h k i s
yleensä semmoset ekat 1/2 - 1 tunnin kun tuun bileisiin niin istuskelen ja katselen...
mutta yleensä jos on hyvää musaa niin se loppuaika menee sitten siihen tamppaamiseen *hih*

--
let´s eat to the beat!

Euphoria

#142 • • Euphoria 4 everyone
Joo yleensä sitä tulee katottuu vähan ensin meisinkiä...
Mut sittehän pistetään polkka pystyyn...*iloinen*
ja se todellaki on se asenne ei tyyli*plur*

[muokattu 2.6.2003 11:46]

[muokattu 2.6.2003 11:47]
Nefertete

#143 • • Nefertete pile-eläin
Tanssiminen vei mennessään, eikä takaisin ole paluuta *plur*
Nykysin (=vanhemmiten?) sitä vähän jo alkaa nirsoilemaan, mutta kun oikean vaihteen saa päälle, niin pakkia ei enää löydy..
Ja yleensä tanssiminen on kaikkein antoisinta, kun ympärillä on paljon fiiliksissään pilettäviä ihmisiä (eikä haittatekijöitä, kuten känniörveltäjäturistit, jotka hyppivät varpaille tai muuten vaan kaatuvat niskaan *hmph*)
Ehkä tämänkin takia harvemmin pileissä tulee mitään alkoholijuomia nautittua, tai sit en vaan tanssi (yksi siideri tms. lasketaan janojuomaksi, yleensä sekin jää väliin).
Kotonakin tulee tanssittua vaikka ihan yksin ollessa, nyt on vaan päkiä sen verran kipeä, et ei ole pystynyt pomppimaan *uuh*
Jokaisen tyyli vapaa, mie yleensä katson tietenkin mielelläni hyviä tanssijoita *joo*, itse kun pompin miten sattuu niin kuin pieni eläin *iloinen* ( *pupu* tai perseapina tai joku sellanen..)

[muokattu 8.7.2003 21:56]

--
Toiset tykkää muhkummasta.

siveys

#144 • • siveys lovely
moi. miten hardista tanssitaan?
#145 • • CryOniC Guest
...Hyvää musiikkia ja tamppaamista vartenhan sinne on tultu/menty.. mua ei saa ku raahamalla pois lattialta,ja karkaan vielä takas *nauru*
..siltikin tuntuu että bileet loppuis aina kesken...*uuh*
-can't help myself- *plur* enkä haluiskaan *hih*

[muokattu 29.7.2003 22:06]
Blues

#146 • • Blues Koning van Afrika

siveys:
moi. miten hardista tanssitaan?

Kuten parhaaksi katsot *iloinen*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

-xx-

#147 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Nefertete:
Tanssiminen vei mennessään, eikä takaisin ole paluuta *plur*
Nykysin (=vanhemmiten?) sitä vähän jo alkaa nirsoilemaan, mutta kun oikean vaihteen saa päälle, niin pakkia ei enää löydy..
Ja yleensä tanssiminen on kaikkein antoisinta, kun ympärillä on paljon fiiliksissään pilettäviä ihmisiä (eikä haittatekijöitä, kuten känniörveltäjäturistit, jotka hyppivät varpaille tai muuten vaan kaatuvat niskaan *hmph*)
Ehkä tämänkin takia harvemmin pileissä tulee mitään alkoholijuomia nautittua, tai sit en vaan tanssi (yksi siideri tms. lasketaan janojuomaksi, yleensä sekin jää väliin).
Kotonakin tulee tanssittua vaikka ihan yksin ollessa, nyt on vaan päkiä sen verran kipeä, et ei ole pystynyt pomppimaan *uuh*
Jokaisen tyyli vapaa, mie yleensä katson tietenkin mielelläni hyviä tanssijoita *joo*, itse kun pompin miten sattuu niin kuin pieni eläin *iloinen* ( *pupu* tai perseapina tai joku sellanen..)

[muokattu 8.7.2003 21:56]

Joo kyllä fiilis on ihan eri, kun ympärillä muutkin tanssii tosissaan eivätkä örvellä tai heilu tuoppi kädessä keskellä lattiaa *joo*

Jokainen taplaa tyylillään *vink*, mutta kivointa on kattella niitä, jotka todella näyttävät nauttivan musiikista ja sen tahtiin tanssimisesta *plur*
Jos siinä nyt ketään ehtii kattella, kun sittenhän menis hyvä meno hukkaan *sydän*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Summerblink

#148 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

Elwira:
Jorailen vain ja ainoastaan jos tulee musaa joka sytyttää... *nauru*

, mutta kännissä joraan mitä vain *nauru*

Mä taisin jorailla selvin päin viimeks kuudennen luokan discobileissä*pahis*
Kaoottisin jorausmesta on kyllä ollu ruotsinlaivan diskot: laiva keinuu, äijä keinuu ja koko muu väki keinuu. Siinä on kunnon varvastanssi valmis (l.tallot hillittömiä tukiaskeleita toisten varpaille)*possu*
goldS

#149 • • goldS
Yleensäkin bileisiin ja baariin menen tanssimisen takia. Baarissa huomaan että tulee tanssittua huonompiakin biisejä, siellä kun tulee harvoin mitään neonin tai orkidean tapaisia kulta soundeja. Bileissä tanssiminen yleensä kesketyy vain tajuttoman janon takia. Päivittäin tulee myös himassa tanssittua vähintään muutama biisi. Luulen että sekin jo kertoo jotain hullusta tanssi himostani *plur**plur**plur*

--
I liked to fly IN music

ämsee

#150 • • ämsee

goldS:
Yleensäkin bileisiin ja baariin menen tanssimisen takia. Baarissa huomaan että tulee tanssittua huonompiakin biisejä, siellä kun tulee harvoin mitään neonin tai orkidean tapaisia kulta soundeja. Bileissä tanssiminen yleensä kesketyy vain tajuttoman janon takia. Päivittäin tulee myös himassa tanssittua vähintään muutama biisi. Luulen että sekin jo kertoo jotain hullusta tanssi himostani *plur**plur**plur*

joo ei sinne istumaan lähdetä! Totuuden nimissä täytyy myöntää et kunto ei aina ole ollut kohdallaan ja on joutunu hakemaan sitä takarivin penkeiltä asti. Mut on se aina jostain löytynyt.. *nauru*

--
hyvä yritys

-xx-

#151 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

MCEE:
---
joo ei sinne istumaan lähdetä! Totuuden nimissä täytyy myöntää et kunto ei aina ole ollut kohdallaan ja on joutunu hakemaan sitä takarivin penkeiltä asti. Mut on se aina jostain löytynyt.. *nauru*

Siinähän se kunto kohenee, kun ahkerasti käy harjoittelemassa *iloinen* Mutta kyllä taukojakin on kiva pitää, jos vaan on seuraa *hih*
Jos on hyvä fiilis niin kyllä sitä tanssii vaikka pelkän tahdonvoiman avulla *plur*, ja seuraavan päivän käyttää sitten palautumiseen

[muokattu 9.7.2003 16:06]

--
kiitos ja anteeksi ^^

ämsee

#152 • • ämsee

-x-:
---
MCEE:
---

---

Siinähän se kunto kohenee, kun ahkerasti käy harjoittelemassa *iloinen* Mutta kyllä taukojakin on kiva pitää, jos vaan on seuraa *hih*
Jos on hyvä fiilis niin kyllä sitä tanssii vaikka pelkän tahdonvoiman avulla *plur*, ja seuraavan päivän käyttää sitten palautumiseen

[muokattu 9.7.2003 16:06]

*joo*

--
hyvä yritys

Claquesous

#153 • • Claquesous viidettä kolonnaa
bileis pyrin pitämää mahd. vähä taukoi ku ne tauot sillee katkasee sen fiilikse joka tulee ku tanssi kunno mut välil on kyl pakko juoda vodaa... tanssimise laadust sit en tiiä mut ei sil sillee oo väliikää vaa sil fiiliksel mikä tulee ku polkkaa *joo*

nii ja kyl mä tykkään mennä juottoloihi jois soitetaa jotai ees vähä tanssittavaa konemuzaquee ku istumine ja dokaamine on iha v**u tylsää!

--
32. of December

nomic

#154 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Elwira:
Jorailen vain ja ainoastaan jos tulee musaa joka sytyttää... *nauru*

, mutta kännissä joraan mitä vain *nauru*

joo no kännissä kaikki kuulostaa hyvältä ite oon breikannu vähän nuorempana joskus jonkun neonin tahtiin *iloinen* joo no se tuntu hyvältä ja oli varmasti kauheen näköistä ja siitä seurasi paha olo jne...*nauru*
en suosittele...
ja vielä tosta tanssimisesta sen verran että se fiilis on niin hieno kun biisi on hyvä ja se niinku repii sut mukanaan avaruuteen asti ja silloin laittaa silmät kiinni ja ei mieti mitään kunhan pääsee purkaamaan paineita jne...
ei sitä tarvii miettii miten tanssii kunhan itelle tulee hyvä fiilis
eli tyyli vapaa (jos on edes tyyliä)*hih*
se on niin hienoa kun tuntuu siltä että alkaa vapautua normaalista harmaasta maailmasta
ja lopetetaan vasta sitten kun on pakko mennä juomaan tai jotaki...
se on tossa tanssimisessa parasta kun ei tarvii miettiä mitään kunhan tutustut biisin sillain että tunnet sen ihan kuin biisi tuntis sut...ja kummatkin voimistuu...nousut biiseissä on mahtavia ja varsinki jos siitä tulee kylmiä väreitä jne...
tai no mulla tulee kylmii väreitä todella hyvistä nousuista jne...

trance skene kokonaisuudessaan on mun mielestä vain niin saatanan hieno asia (anteeksi kiroiluni)
mikään ei ole iskenyt niin ja nykyäänki teen musaa aamusta iltaan (n.8-15h) koska se on niin vapauttavaa vaikka biisit ei olekkaan mitään ihmeellisiä...
mutta on tuskaa kun meen systerin luo kun siellä en voi tehdä musaa...no pieni tauko on vain hyvästä jotta voin harjoitella tota mielessä biisin rakentamista...
mutta tää on asia maailmassa mistä pidän...en vois kuvitellakkaan tekeväni vaikkapa rappia taikka hip hoppia...onhan se hienoa että on erilaisia musatyyppejä
ja kaikkia pitäisi osata arvostaa koska jokainen genre on vaikeaa...
yleensäkin rapista on käsitys että se on samanlaista mutta siinä on sanat se tärkein ja sitä tukee pieni biitti jotta saadaan rytmi kasaan jne...
mutta taas muut jotka ei kuuntele konemusiikkia ajattelevat että jokainen biisi on samanlaista p*sk** eli basari lyö vain sillai tum tum tum tum jne...
mutta kun alkaa miettiä tarkemmin basarin iskut on sitä varten jotta ymmärrämme rytmin ja sitä tukee myös muutamia muita perkussion ääniä...
mutta itse teknikkuus on se hienoin osa mun mielestä että saadaan oiken tyyppisiä efektejä joka sopivat kuvioihin ja semmoisia pieniä fillejä jne...
itse kokonaisuutta kun alkaa kuuntelemaan niin huomaa miten monimutkaisia ”yksinkertaisetkin” biisit ovat
eli joskus kuuntele joku biisi ja eti kaikki äänet mitkä vain on mahdollista...
niin huomaat että on monia erilaisia asioita jokaisessa biisissä...
meni kyl ”vähän” off topikiksi mutta halusin laajentaa asiaa että miksi itse pidän tästä kone skenstä ja ylipäätänsä siihen liittyvästä tanssista...
*piis*

[muokattu 10.7.2003 20:13]
Zet4

#155 • • Zet4 n00b
Tuleepas sitä joskus hurjistuttua kunnon tanssiin...
Vappu-pussy ja Hallucinogenin keikka on ollu viimeaikoina sellaisia, että sekosin tanssilavalla täysin ja luukutin ns. iha kybäl.
Jälkimmäisestä taidettiin saada nimeltämainitsemattoman kaaputtimen kanssa ikävähköä palautettakin tänne klubitukseen tanssahtelustamme. Olemme pahoillamme, mutta myös syyntakeettomia.*heiii*

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

#156 • • Enkeli Guest
Tanssin yleensä lähes koko illan, se riippuu niin kauheesti musiikista ja paikasta mis pileet on.
pää asiassa pileissä tanssimisen ja musiikin takia*joo**joo*
Roger Roger

#157 • • Roger Roger Kentti
Ennen ajattelin et miltähän toi mun pomppiminen näyttää (menee kyl fiilarit ihan täysin, ku stressailee). Nykyään annan vaan mennä, miettimättä miltä se näyttää (ja bileet on parantunu 10000%). Eli antakee musan vaan viedä ja seuratkaa sitä =)

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

J.J.

#158 • • J.J. Mutta missä on..?
Juu, ei jaksa kyl miettii miltä munki heiluminen näyttää muiden mielest - pääasia että itte nauttii musasta, liikkeestä ja tahdista *joo*

--
"Kuolema kuittaa univelat"

hallucinogen

#159 • • hallucinogen Edain
Hölmöltähän se oma heiluminen muista voi näyttää mutta kivaa on ja jos alkaa miettiin sitä niin ei se oo niin kivaa enään *iloinen*
Hassua on se kun kamalassa tuiskeessa tanssii aivan järkyttävästi kun hädin tuskin pystyssä pysyy ja sitä luulee olevansa oikeas parkettin partaveitsi mut selvinpäin kun tanssikin sujuu hivenen paremmin(ei ainakaan kaatuile niin paljoa) niin sitä sit enemmän tulee mieleen oma tanssiminen *nauru*

--
pikku-*possu*

POSER

#160 • • POSER Wimp and Poser
Ei se miltä se näyttää, vaan se miltä se tuntuu...

--
Keppiä Jehoville!