tanssimisesta...

344 posts, 18 pages, 123,298 views

User

Posts: 135

#181 • • User
Tanssiminen on bileiden suola. Toimivissa bileissä tanssin 3-4 tuntia putkeen. Joskus menny ihan sairaaksi. Parhaimmillaan varmaan 6 tuntia ilman tankkausta.
merqus

Posts: 1,010

#182 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Kyllä se on niin, että kun kerran on vauhtiin päässyt niin ei siitä loppua meinaa tulla tekemälläkään. Välistä ei pysty lopettamaan vaikka jalat huutaa armoa *nauru* Parhaimmillaan siihen musiikkiin uppoaa sisälle niin vahvasti, ettei sillä hetkellä ole olemassakaan muuta kun se musiikki, ne valot, se fiilis.. *plur*
Pienoinen onkelma ehkä on, että mä en osaa oikeen tanssia muuta kun yksin ja on välistä raivostuttavaa kun joku väkisin tunkee siihen viereen nyhjäämään. Yritä nyt siinä ottaa iloa irti *dissaa*
skasi

Posts: 161

#183 • • skasi
Tanssiminen on kyl aivan *sydän*

Harmi vaan et ei pääse kovinkaan usein sitä kunnolla harrastaan. Siis kunnon musan säestyksellä..

Mulla oli nyt ainakin viime bileis sellainen ongelma että ei oikein tahtonut päästä sellaiseen mielentilaan että oksat pois.. En oikein tiedä johtuiko se väsymyksestä vai mistä.. Mut ne viimoiset 30 minuuttia. AAH..*hymy*

Ihan mahtavinta on kun saa sellaisen onnellisen *iloinen* virneen naamalle joka ei siitä tunnu lähtevän edes ruuvimeisselillä, ja sitten antaa vaan mennä. Nyt ois semmonen olo. Ei taida vaan päästä tässä ja nyt minnekään tanssimaan.

Voihan sitä tietenkin tääl koulussakin..*nauru*

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Dragonfly

Posts: 542

#184 • • Dragonfly Mariarawr
huuuuokaus :) tosi superihqujuttu.. ^_^ kun saa heilua niin että tuntuu että on yhtä biitin kanssa niin aika menee nopeemmin ku talkkari jäisellä peltikatolla.. *plur* harmi vaan että just sen takia bileet tuntuu loppuvan niin äkkiä *uuh* kun sinne lattialle meinaa unohtua.. biitti vaan vie mukanaan jos oikeeseen paikkaan sattuu oikeeseen aikaan ja oikeissa fiilareissa *sydän*

--
Uguu~

Avatar
#185 • • hellu Guest
Siis RAKASTAN yli kaiken tanssimista!!*plur**pihkassa**sydän*
Ei voi olla ihanempaa kuin nauttia hyvästä musiikista tanssilattialla heiluen, pyörien, käsiä heiluttaen jne. *hih**nauru*
Bileisiin saavuttuani, löydän itseni useinmiten ensimmäisten joukossa lattialla heilumassa, ja kun siitä sitten pääsen vauhtiin, ei mikään tai kukaan saa mua poies sieltä. (muutamaan kerran kyllä täytyy käydä tankkaamassa. ) Toisinaan se harmittaa, kun viihtyy niin hyvin tanssimassa, menee jutut ohi ja ehkä tutustuu muita vähemmän ihmisiin, mutta minkäs teet...?!

*ding*

Siis kohtaamme tanssijalkaa heiluttaen, oikealle, vasemmalle sekä eteen että taakse ja kädet yhteen ilmaan taputtaen!! *vink*
gangsta

Posts: 45

#186 • • gangsta
Meitsi tanssii ihan hulluna aina kun on vähänkin jytkettä. Varsinkin kun tulee kunnon mahti biisi ja on muutenki ihan nousuissa, niin aijai, ku jalat hakkaa maata ja kädet viuhtoo *hih**kuuma*
Kyllä tanssiminen on yksi iso osa musiikkia. Koittakaapa joskus olla täysin liikehtimättä, kun bileissä basso huutaa, valot välkkyy ja jengi hurmioissaan heiluu ympärillä... ei onnistu *hymy*
ella_

Posts: 1,329

#187 • • ella_
tanssiminen on ehkä maailman ihaninta *sydän**sydän**sydän*

mut jostain syystä bileissä tulee nykyään omalta osaltani aina vähemmän ja vähemmän harrastettuu... liittyyköhän siihen myöhäiseen kellonaikaan vai siihen että harrastan tanssia vapaa-aikana.. mut jotenkin bileissä tulee enimmäkseen vaan istuskeltuu ja juteltuu ihanien kanssa *iloinen*

--
Elementary, my dear.

Saarus

Posts: 95

#188 • • Saarus
Kyyyyllä mie tanssimisest tykkään, miuluummin muutama tunti kerrallaan *joo*

--
-life is life and show must go on-

fadeout

Posts: 171

#189 • • fadeout NoStatus
Me love dancing *sydän*

Mitä muutakaan siel lopulta tekis. Oon sen verran hiljanen hissukka ettei tuu kovin monen kanssa jubailtuu, musa on yleensä niin hyvää että pakottaa tanssimaan ja yleensäkin on bileissä niin levoton olo ettei jaksa kauaa istuskella.

That`s me dancing like a twister *blush*

--
tamppauskone - se olen minä

louis

Posts: 119

#190 • • louis (Mirth LaQurre Feel's Around me)
Tannsimisen pituudesta.

Mä olen kait tehnyt henk kohtaisen ennätykseni tanssimalla noin 5h. En aivan putkeen mutta illan aikana kuitenkin. Kellään mitään vastaavia töppäyksiä ja tunnetta, että oliko se nyt järjevää?

(kiitän sitä joka lukitsi mut ulos. En huommanut tätä juttua. Miettiessäni minne tunkisin tämän jutun..)

*slurps**heiii**yingyang*
breakaholic

Posts: 469

#191 • • breakaholic kapa :: djshop
Mä tykkään tanssimisesta erittäin paljon. Jos musa on kohdillaan niin eipä sieltä lattialta meinaa malttaa pois lähteä. Aika usein käynyt niin et oon tampannu pari tuntia putkeen ja sit alkanut miettiä ”niin, pitäsköhän juodakin jotain välillä...”*nauru*

Aika usein käy myös niin, et jossain vaiheessa pääsee sellaseen transsitilaan, ettei enää välitä mitä ympärillä tapahtuu - antaa vaan mennä silmät kiinni*hymy*
Avatar
#192 • • Arto Guest
Mä en oikeestaan koskaan tanssi bileis..
kunhan notkuilen vaan..
*hahjust**hahjust**hahjust**hahjust**hahjust**hahjust*
pelkkää däänsinkiä
Jammailija

Posts: 3,224

#193 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mä joskus kirjoitin yhdelle mimmiille, että ku oikee biitti rupee hakkaamaan, ni kroppa huutaa liikkumaan. Mä pystyn uppoutumaan niin omaan maailmaani, ja siel maailmassa on hyvä olla.

KIITÄMINEN. Vittu täysii, kuin valonnopeutta -, ei mitään vitun väliä, kaikki peliin...
KIKKAILU. Viileitä liikkeitä, keksimistä, kokeilemista ja pelleilyä, uuuh...
FiIILISTELY. Jep, se hetki ku tuntuu siltä, ettei pysty muuta tekemään ku pitämään sitä kiksusormea ilmassa. Kasvoilla mieletön hymy/vääntö ja väreet kulkee kropassa valtoimenaan...PAM!!

Oij...Tanssi...Mä rakastan sua*sydän**halii**hymy*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jusuplussa

Posts: 1,292

#194 • • Jusuplussa UG-///
Bileissä tulee tanssittuu aika paljon. Sit ku tulee joku hyvä biisi, nii tulee vähän enemmän riehuttuu *pahis*

edit: niin ja musan pitää olla: hard nrg, hard trance, hc jne. *joo*

[muokattu 16.10.2003 13:20]
Avatar
#195 • • ALIEN Guest
jostain syystä kiksua en jaksa tanssia, koska se kuulostaa mun korvissa niin simppeliltä... house, psyke, d & b tai vähintään kunnon laukka iskee muhun paljon paremmin... *vink*

[muokattu 16.10.2003 13:18]
Summerblink

Posts: 291

#196 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
No jorattuahan aina tulee mut tuli topicista mieleen [o]hauska[/o] tapaus viime kesältä kun tein ekskursion Turkulaiselle jokilaivalle joka oli tupaten täynnä jengiä mutta kukaan ei tanssinut vaikka dj soitti mukiinmenevää taloa ja lattiatilaakin olisi ollut yhden kannellisen verran.

Parin tunnin setti yksin tuntui huvittavan turkkulaissi *ding*
Summerblink

Posts: 291

#197 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Mitäköhän mun vanha äikänmaikka sanois tosta edellisen postin lauserakenteesta? *justjoo*
She

Posts: 717

#198 • • She
Mä olen niin kauan tanssinut kun mä vaan muistan. Kakarana eri kouluissa ja muissa ryhmis, ja vanhempana, kun aika ei enää riittänyt kaikkeen, niin itekseni ja nyt baari-illoista suurin osa menee varmaan jammiluun tai ainaki hehkutteluun.. Ja voi luoja jos sattuu hyvät pileet eteen niin ei mua mikään estä.
Tää juttu on aina oollu mun elämässä, ja mut varmaan sitte löytää vanhuksena lavatansseista*hih*
*pihkassa*
fadeout

Posts: 171

#199 • • fadeout NoStatus
Vain 5 minuuttia tanssia päivässä ja saat unelma vartalon, jollaisesta olet aina haaveillut. Naisilta se karistaa liikakilot, hoikistaa ja kiinteyttää! Miehet saavat tiukan sixpakin ja lihaksikkaat käsivarret. Huomaat eron jo viikossa!

No ei välttämättä, mutta kyllä tanssi piristää. Suosittelen. *sydän*

--
tamppauskone - se olen minä

super-enkuli

Posts: 1,521

#200 • • super-enkuli

Jammailija:
Mä joskus kirjoitin yhdelle mimmiille, että ku oikee biitti rupee hakkaamaan, ni kroppa huutaa liikkumaan. Mä pystyn uppoutumaan niin omaan maailmaani, ja siel maailmassa on hyvä olla.

KIITÄMINEN. Vittu täysii, kuin valonnopeutta -, ei mitään vitun väliä, kaikki peliin...
KIKKAILU. Viileitä liikkeitä, keksimistä, kokeilemista ja pelleilyä, uuuh...
FiIILISTELY. Jep, se hetki ku tuntuu siltä, ettei pysty muuta tekemään ku pitämään sitä kiksusormea ilmassa. Kasvoilla mieletön hymy/vääntö ja väreet kulkee kropassa valtoimenaan...PAM!!

Oij...Tanssi...Mä rakastan sua*sydän**halii**hymy*



Ai, et sä mua rakastakkaan....*hmph*..*vink*

Aivan loistavat noi tunnelmien/tyylien kuvaukset. *hymy*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex