344 posts, 18 pages, 148,618 views
Zeta:
Jälkimmäisestä taidettiin saada nimeltämainitsemattoman kaaputtimen kanssa ikävähköä palautettakin tänne klubitukseen tanssahtelustamme. Olemme pahoillamme, mutta myös syyntakeettomia.*heiii*

Itse asiassa tamppaamista lienee kiittäminen siitä, että sain intissä cooperin testissä 3000m:n rajan rikki. x) Kotona ei tamppaamista tule treenattua, mutta bileissä napsin vaikutteita aina silloin jos bongaan jonkun minun silmääni miellyttävän tyylin tanssia. Noin muuten tulee kyllä tanssittua tunneillakin, mutta kiksuklubeille yms. semmoisilta ei voi kauheasti viedä mukanaan. Tai omasta itsestäänhän se on viimekädessä kiinni, mutta itse kehitän tamppaustyyliäni mieluummin tuolla katso-ja-omaksu-tyylillä ja improvisoimalla.

)
)
luulen hulluna että nyt tulee hillitön nosto, mutta....biisin c osa soi eikä mitään tapahtunut.
Tosin se, miten paljon viihdyn lattialla milloinkin, riippuu fiiliksestä... ja fiilis riippuu hyvin pitkälti musasta, ei tietenkään kokonaan. Mun mielialat ottaa niin hyvää nousuu ja laskuu tiuhaan tahtiin, että elän vaan hetkessä enkä ajattele seuraavaa. Tanssii, tanssii... Yleensä ottaen mua on vaikee saada pysymään paikallaan, ja vaikka oisin jutskaa kavereiden kanssa, hetkun ja venkoilen musiikin tahtiin enemmän ja vähemmän lähes koko ajan - noh, joskus musakin on jo loppu, ja off-nappia ei vaan löydy...
mut joo tanssi on seksin ja syömisen jälkeen het listalla kolmosena;) *wirn* tosin jaetulla kolmostilalla koska musiinkin kuuntelu sinällään on jo samalla sijalla;) *wirn*
bustafjont:
tanssiminen = henkinen orgasmi*pelle*