Se menee näin...jos on paikassa sisällä ja musiikki miellyttää
Se on pakko olla koko ajan lattialla tanssimassa, välillä harmittaa kun joutuu lähteen hakeen lisää vettä lisää pulloon, kesken setin. (silloinkin on kärsinyt nestehukasta jo yleensä 20-40 minuuttia.
(Analyyttinen pähkinä, kuoressa
)
Kuulen biitin...aivoni prosessoivat biittiä ja rinnastavat sen tai keksivät uuden sävelkuvion, johonka se sopii...mietin väistämättä vaikka samaanakaan puhuisin tai ottasin jotain raikastetta suun kautta (mitä se nyt sitten onkaan välillä) että mikä soundi tulee seuraavaksi, mihinkä tulee nosto, voiko tohon vetää 3:tta kappaletta mukaan ja kädet alkavat liikkua....on pakko liikkua....hiippailen kohti lattiaa ja siinä vaiheessa jo yleensä liikkuu muukin osa ruumiista kuin pää.
Jos juoma on kädessä....se on 8 sekunttia ja juomaa ei ole, jos biitti kutsuu mua tanssimaan.
Olen 16 osan hetkessä rytmissä kiinni ja sitten alkaa kädet liikkua ilmassa.
Olen vuosien varrella huomannut, että kun on ns. hurmos tilassa ja on vain pakko tampata, niin a) silmäni kääntyvät luomien alle ja päästäni tulee luonnottoman rento (jälkeen päin on niska ihan saatana kipeä
)
b) teen käsilläni tai oikean käden sormillä tietynlaisia liikkeitä, jotka liittyvät siihen hyvään tunteeseen, että 70-90% tiedän juuri ennen dj:n jotain tekmistä, miten musiikki tulee vaihtumaan.
(liikkeet kuvastavat, cut, change, push, nostatusta)
Toi 70 % johtuu siitä, että
luulen hulluna että nyt tulee hillitön nosto, mutta....biisin c osa soi eikä mitään tapahtunut.