Myyty Unity lippuja...

89 posts, 5 pages, 20,443 views

POSER

Posts: 800

#81 • • POSER Wimp and Poser

pHaze:
Siinä tapauksessa strittaan samantien silmäänkin ettei kukaan huomaa että silmistäsi vuotaa kyyneleitäkin.



Maltan tuskin odottaa, soittele ihmeessä niin sovitaan milloin tää sessio voidaan toteuttaa...

--
Keppiä Jehoville!

Howdy

Posts: 7,955

#82 • • Howdy Oldie

yana4000:
---
[Nuclear]:
Sit kaikki varais lippuja etukäteen ja niitä vois jäädä lunastamatta.*igor*

---


ja jossain vaiheessahan se puhelinvarauskin pitaisi aloittaa. sit voi itkee etta stadilaiset on etulyontiasemassa kun niilla on lyhyemmat puhelinpiuhat ;)

olis sb puhelin aika tukossa ja lippujen saaminen ois lahinna arpapelia.

ehkapa ensivuonna lippujen jako toteutetaan unity-arpajaisina... osallistuminen maksaisi pari euroa.



Jee jee ... toihan herätti jossain jonkinlaista mielipidettä *nauru**piis*

--
Käpy vailla vertaa

Riku

Posts: 3,187

#83 • • Riku The Little Prince

POSER:
Maltan tuskin odottaa, soittele ihmeessä niin sovitaan milloin tää sessio voidaan toteuttaa...

Hei, sä tiedät kyllä että sä soitat ja varaat ajan, mä en rupee asiakkaille soittelemaan. Numero on edelleen se vanha 0700-xxxxxx (19,95+ppm/min). Mut jos tää paskaläppä loppuis tähän ennenku muitakin rupee panettaa ja sulle ei riitä aikaa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#84 • • shiva Guest
HUH HUH mitä p*askaa!!

miettikää nyt ihmiset oikeesti mitä suustanne päästätte. vai onko tarkoituksenne todellakin pilata hyvät bileet ja aiheuttaa yleistä dissailua yms.?
eiköhän unityposse ole tajunnut bileitä suunnitellessaan että se vetää varmasti monien mielenkiinnon ja moni jää vaille lippua. uskoisin että heillä on hiukan kokemusta bileiden järjestämisestä.
oma veikkaukseni tosiaan on, että uunisaaren bileet on tarkoitettu pienemmän luokaan bileiksi.
hallibileissä tuskin saadaan koskaan samaa fiilistä ja kauniita maisemia. pienemmissä bileissä on aivan omat etunsa, ja juuri niihin on unityn tapauksessa päästy.
tunnelma on aivan eri luokkaa kuin jossain tunkkaisessa hallissa taikka baarissa. vähemmän possea ja intiimimpi tunnelma. ”unityperhe”...

ihan turhaan pilataan fiilis marisemalla ja dissaamalla. ei hyödytä ketään! samalla kun valitat, lisäät myös omaa paskaa oloasi.
ja sitä paitsi, onhan olemassa pre-partyt. ja saarelle voi myös jäädä ”hengailemaan” yöksi. kukaan ei ole pakottanut menemään sisälle hikoilemaan. viime bileissäkin oli paljon ihmisiä jotka eivät käyneet kertaakaan sisällä.

KEEP ON RAVING!
Summerblink

Posts: 291

#85 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Shivalla on tuossa pointti: mullakin tais mennä suurin osa ajasta ulkona hortoillessa (en nyt ole ihan 100% varma tuosta), ja meno oli terdellä/kallioillakin messevähköä. Itseasiassa illan parhaimmat styget (i.m.o)oli terassilla Bobby S:n (meniköhän nimi oikein) setissä(Bedrock Emerald & Intrigue Latin Nights meinas tehdä tästä kaljusta kaalista kasvispataa)*iloinen*

Tulisin vaikkei ois lippuu, salettiin.
Avatar
#86 • • imelä Guest
noi lippujen ostajat ja jälleenmyyjät syyllistyy rikoksee. usein lipuissa lukee ”lippujen jälleenmyynti on kielletty ilman erillistä sopimusta”. eri asia jos myy jollekki tutulle toki lipun jos ei pääse itse menemään tapahtumaan.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#87 • • [Nuclear] el aprendiz
Kyl on käyty kauheeta tappelua Unityn lipuista. Ihmiset itkee ku ei saanu lippua, ekaks se oli Mustan pörssin kaupittelijoiden vika (*disdis* heille kyllä, älytöntä toimintaa) ja sitten heidän jotka ostivat useampia lippuja ja tais joku syyttää vielä kotipaikkaansakin (ei itse kaupunkia kuitenkaan luultavasti *vink*). ”Ihmiset on ihan tyhmiä ku osti lipun ja mulle ei jäänyt yhtään”...ois luullu, et kun tiedettiin lippujen suosio, niin ois ampassu heti klo 10 SB:n ovelle. Tuntuu vaan siltä, et ku itteään sapettaa ku ei saanu lippua, niin sit aletaan haukkumaan toisia, kohta varmaan naapurin Jaskaakin. *igor*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#88 • • [Nuclear] el aprendiz

Elwira:
Juttu ei näin mene monien kohdalla¨. Mua ei ainakaan itketä kun en saanut lippua edellisiin enkä seuraaviin. on niitä muitakin makoisia bileitä samaan aikaan ja kaikille ei ole bileet niiiiiiin IIIIISO elämä. Mä jaksa stressaa ja ruikuttaa jos pääse johonki. Aina keksii paljon tkemistä ja ei pidä ruikuttaa jos ei juuri sinä ajankohtana pääse tuonne tai sinne. Jotakut stressaa ja toiset ei. Minä en ainakaan kun 7 vuotta tullut ravattua jo muutenkin niin ei jaksa aina. *nukkuu*

Toi on ihan hyvä asenne, joten viestini ei sit koskenu sua...*hymy*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

shaman

Posts: 270

#89 • • shaman
kyllä se niin on että jos en ite pääsis niin lippuni myisin samalla hinnalla millä oon ostanukki.
ja eikä se maailmaani kaada vaikka jäisi käyttämättäkin (kerran näinkin), bileitä tulee ja menee..

rahankin on vaan materialismia, joillekki se tietysti merkkaa enemmän kun toisille
*hmph*

--
*piis*