89 posts, 5 pages, 21,900 views
yana4000:
---
[Nuclear]:
Sit kaikki varais lippuja etukäteen ja niitä vois jäädä lunastamatta.
---
ja jossain vaiheessahan se puhelinvarauskin pitaisi aloittaa. sit voi itkee etta stadilaiset on etulyontiasemassa kun niilla on lyhyemmat puhelinpiuhat ;)
olis sb puhelin aika tukossa ja lippujen saaminen ois lahinna arpapelia.
ehkapa ensivuonna lippujen jako toteutetaan unity-arpajaisina... osallistuminen maksaisi pari euroa.
Hei, sä tiedät kyllä että sä soitat ja varaat ajan, mä en rupee asiakkaille soittelemaan. Numero on edelleen se vanha 0700-xxxxxx (19,95+ppm/min). Mut jos tää paskaläppä loppuis tähän ennenku muitakin rupee panettaa ja sulle ei riitä aikaa.POSER:
Maltan tuskin odottaa, soittele ihmeessä niin sovitaan milloin tää sessio voidaan toteuttaa...
Toi on ihan hyvä asenne, joten viestini ei sit koskenu sua...Elwira:
Juttu ei näin mene monien kohdalla¨. Mua ei ainakaan itketä kun en saanut lippua edellisiin enkä seuraaviin. on niitä muitakin makoisia bileitä samaan aikaan ja kaikille ei ole bileet niiiiiiin IIIIISO elämä. Mä jaksa stressaa ja ruikuttaa jos pääse johonki. Aina keksii paljon tkemistä ja ei pidä ruikuttaa jos ei juuri sinä ajankohtana pääse tuonne tai sinne. Jotakut stressaa ja toiset ei. Minä en ainakaan kun 7 vuotta tullut ravattua jo muutenkin niin ei jaksa aina.