Myyty Unity lippuja...

89 posts, 5 pages, 20,451 views

super-enkuli

Posts: 1,521

#21 • • super-enkuli

Elwira:
Kuitenkin jonkunlainen rahastus meininki on kyseessä. Selitys olkoon mikä tahansa. Olette kyllä todella syvältä jotka myytte lippujanne ylihintaan. Mulla jos jäisi yli niin en ottaisi ylihintaa siitäkään että olisin noutanut liput mutta en itse päässyt. Päinvastoin on väärin rahastaa. Viime unityyn jengi kiskoi semmosia lipunhintoja että hyi olkoon. Kuonoon tommosille pitäisi antaa ja pistää töihin. Ymmärtäisi peelot mistä rhaa tienaa eikä tommosella hyväksikäytöllä. Idiootteja olette PRKL! *eiei**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*



Hyvä Elwi. Sä puit asian paljon paremmin sanoiksi, kuin mä. *hymy*

Itse en ole joutunut ikinä maksamaan ylihintaa mistään lipusta vaikka bileet oiskin oltu loppuun myyty. Enkä ole itse ikinä pyytänyt ylihintaa. Max. postikulut päälle on mun mielestä ihan ok, mut voiton ottaminen on perseestä. Antaa järjestäjien tulevaisuudessakin määrätä itse bileidensä hinnat!

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

hallucinogen

Posts: 8,190

#22 • • hallucinogen Edain
Mun täytyy tunnustaa et otin kerran voittoa 80 centtiä 18.2e lipusta *blush*

--
pikku-*possu*

POSER

Posts: 800

#23 • • POSER Wimp and Poser

Elwira:
Kuitenkin jonkunlainen rahastus meininki on kyseessä. Selitys olkoon mikä tahansa. Olette kyllä todella syvältä jotka myytte lippujanne ylihintaan. Mulla jos jäisi yli niin en ottaisi ylihintaa siitäkään että olisin noutanut liput mutta en itse päässyt. Päinvastoin on väärin rahastaa. Viime unityyn jengi kiskoi semmosia lipunhintoja että hyi olkoon. Kuonoon tommosille pitäisi antaa ja pistää töihin. Ymmärtäisi peelot mistä rhaa tienaa eikä tommosella hyväksikäytöllä. Idiootteja olette PRKL! *eiei**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*



Voi voi... onhan se ikävää tietty murskaa sun vaaleanpunainen unelmamaailma, mutta silleenhän hei se toimii. Jos joku nyt on niin ovela että tajuaa tehdä rahaa tollasella, niin musta ainakin ihan ok, sillä niinkuin varmaan tiedät ihmiset on itsekkäitä pirulaisia ja ei se ole peelo idiootti kuka pyytää vaan se kuka maksaa....

--
Keppiä Jehoville!

pr0ton

Posts: 588

#24 • • pr0ton mörökölli

POSER:
Voi voi... onhan se ikävää tietty murskaa sun vaaleanpunainen unelmamaailma, mutta silleenhän hei se toimii. Jos joku nyt on niin ovela että tajuaa tehdä rahaa tollasella, niin musta ainakin ihan ok, sillä niinkuin varmaan tiedät ihmiset on itsekkäitä pirulaisia ja ei se ole peelo idiootti kuka pyytää vaan se kuka maksaa....



jos kaikki ajattelis tolleen, niin tää maailma olis pirun ikävä paikka elää *poks*

--
onks kaikki oke? oooookke.

milla

Posts: 3,699

#25 • • milla
aika vitun rankkaa tekstiä ottaen huomioon et kukaan ei todellakaan edes tienny mistä syystä kys. hlö myy lippunsa. ootte tekin varmaa elämässänne tehny pahempia tekoja ku ottanu lipusta ylihintaa 8e jos ette päässytkään paikalle?

heittäköön se ensimmäisen kiven joka on synnitön.
Mark

Posts: 7,311

#26 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

milla:
aika vitun rankkaa tekstiä ottaen huomioon et kukaan ei todellakaan edes tienny mistä syystä kys. hlö myy lippunsa. ootte tekin varmaa elämässänne tehny pahempia tekoja ku ottanu lipusta ylihintaa 8e jos ette päässytkään paikalle?

heittäköön se ensimmäisen kiven joka on synnitön.



juuh, samoilla linjoilla.. Mutta koska kyseessä todellakin on non-profit meiningillä järkätyt bileet, niin _jos_ asia on niin että lipuilla rahastetaan, mun mielestä voi kans myyjät mennä itteensä, voi sen 8 tienata jollain soveliaammallakin tavalla..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

jUSSi

Posts: 1,377

#27 • • jUSSi äkäinen vanhus

milla:
aika vitun rankkaa tekstiä ottaen huomioon et kukaan ei todellakaan edes tienny mistä syystä kys. hlö myy lippunsa. ootte tekin varmaa elämässänne tehny pahempia tekoja ku ottanu lipusta ylihintaa 8e jos ette päässytkään paikalle?

heittäköön se ensimmäisen kiven joka on synnitön.



Olin kirjoittamassa ihan samaa. Tämä on ollut hyvin teennäisen oloinen PLUR-hyökkäys. Entä jos Epo puhuukin totta? Ja ottakaa nyt hyvät immeiset huomioon se, että Unity on rahansa saanut. Miten tämä myynti-ilmoitus eroaa huutokauppa-periaatteella toteutetusta myynnistä, jossa lipun hinta olisi voinut muodostua vieläkin korkeammaksi?

Täällä on nyt perätty todella kovaa moraalia ja olisi hauska tietää päteekö tämä sama moraali muuallakin elämässä?
milla

Posts: 3,699

#28 • • milla

mokkeri:
kummallista että jätkä rekisteröytyy muutama päivä aikasemmin ja sit heti lippui myymäs kun bileet ”sattumalta” lähestyy----



tää on paras:D jos se tyyppi ei ollu rekisteröityny ennen ja halus myydä lippunsa tääl koska sai mahdollisesti just tietää ettei pääse, ni...?
e-z

Posts: 76

#29 • • e-z Uhu
...ehkä aiheesta hieman tietämättömänä;
onko unity todellakin non-profit ideologialla järjestetty tilaisuus? kuulostaa mielenkiintoiselta mutta mikäpä siinä... jos on tosiaan niin ettei kukaan kääri euroja taskuunsa niin ”rescetp”*plur*
Mark

Posts: 7,311

#30 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

jUSSi:

Olin kirjoittamassa ihan samaa. Tämä on ollut hyvin teennäisen oloinen PLUR-hyökkäys. Entä jos Epo puhuukin totta? Ja ottakaa nyt hyvät immeiset huomioon se, että Unity on rahansa saanut. Miten tämä myynti-ilmoitus eroaa huutokauppa-periaatteella toteutetusta myynnistä, jossa lipun hinta olisi voinut muodostua vieläkin korkeammaksi?

Täällä on nyt perätty todella kovaa moraalia ja olisi hauska tietää päteekö tämä sama moraali muuallakin elämässä?



eikös ahneus ole yksi kuolemansynneistä? IMO ainakin vastenmielistä se on, etenkin tässä tapauksessa jos kyseessä on rahastus..

Mut joo, en kyllä itsekään ole mikään malliesimerkki korkeasta moraalista, mut se ilmenee sit jotenkin muuten kuin näin..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Mark

Posts: 7,311

#31 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

8x8:
...ehkä aiheesta hieman tietämättömänä;
onko unity todellakin non-profit ideologialla järjestetty tilaisuus? kuulostaa mielenkiintoiselta mutta mikäpä siinä... jos on tosiaan niin ettei kukaan kääri euroja taskuunsa niin ”rescetp”*plur*



käy tsekkaa www.clubunity.org

Ja uskosin myös että näin on. Miks kusettaa jengiä turhaan? näkeehän kaikki et ne bileet on tehty just vaan sen takia et järkätään kaikille hyvä mieli ja hyvät bileet, EI sen takii et saadaan massii, lipun hintaki kertoo jo sen.. Ottaen huomioon vielä se panostus bileiden eteen mikä aina unityissa pistää silmään.. IMO sellasta fiilistä ei muualta suomesta löydä *sydän*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

e-z

Posts: 76

#32 • • e-z Uhu

milla:
aika vitun rankkaa tekstiä ottaen huomioon et kukaan ei todellakaan edes tienny mistä syystä kys. hlö myy lippunsa. ootte tekin varmaa elämässänne tehny pahempia tekoja ku ottanu lipusta ylihintaa 8e jos ette päässytkään paikalle?

heittäköön se ensimmäisen kiven joka on synnitön.



jehea. oon (valitettavasti) edelleen niillä linjoilla et jos sen lipun haluaa niin kannattaa mennä aikaisin aamulla jonottamaan koska on tunnettu fakta että lippudiilereitä löytyy joka tilaisuuteen. jos tälläistä haluttaisiin välttää niin pian liput myytäisiin 1kpl/hlö -periaatteella joka todennäköisesti häiritsisi ihmisiä vielä enemmän kuin se marginaalinen mahdollisuus siihen että joku ostaa 10 lippua ja myy niitä myöhemmin hitaille jotka eivät ehtineet/voineet mennä hakemaan lippua ajoissa...

mut tosiaan, hyvät flamet lähti ennenkuin mitään syitä oli esitettykään :D ja niin, mistä lähtien onkaan tarvittu syitä lippujen myymiselle?

jos tulevaisuudessa haluaa välttää tämänhenkisiä tilanteita niin kannattaa varmaankin laittaa vaan ilmoitus ”myydään yksi lippu unityyn” ja myydä se yksi lippu niin monta kertaa kuin vaan suinkin lippuja sieltä takin povitaskusta on kaivettavissa.

”tänäkin vuonna maailma oli paha paikka elää” *hymy*
POSER

Posts: 800

#33 • • POSER Wimp and Poser

pr0ton:
jos kaikki ajattelis tolleen, niin tää maailma olis pirun ikävä paikka elää *poks*



Yhyy... on se niin ikävää ettemme eläkkään täydellisessä maailmassa. Toivottavasti nyt ei mielesi pahoittunut kun huomasit jonkun sentään ajattelevan tälleen...

PS: Jos kaikki ois yhtä naiveja kuin sä niin maailma ois pirun ärsyttävä paikka elää *poks*

--
Keppiä Jehoville!

e-z

Posts: 76

#34 • • e-z Uhu

Mark:
---
käy tsekkaa www.clubunity.org

Ja uskosin myös että näin on. Miks kusettaa jengiä turhaan? näkeehän kaikki et ne bileet on tehty just vaan sen takia et järkätään kaikille hyvä mieli ja hyvät bileet, EI sen takii et saadaan massii, lipun hintaki kertoo jo sen.. Ottaen huomioon vielä se panostus bileiden eteen mikä aina unityissa pistää silmään.. IMO sellasta fiilistä ei muualta suomesta löydä *sydän*

-M



...ok, ok - hyvä homma kaikenkaikkiaan, en ollu ihan perillä tästä *plur*... kyl viime unityissä ainakin huomas että tunnelma oli katossa koko ajan - vaikken ehkä ihan polvillani sitä musiikkia fiilistellytkään. elokuussa sit taas kehiin, no doubt.
pr0ton

Posts: 588

#35 • • pr0ton mörökölli

POSER:
---
pr0ton:
jos kaikki ajattelis tolleen, niin tää maailma olis pirun ikävä paikka elää *poks*

---


Yhyy... on se niin ikävää ettemme eläkkään täydellisessä maailmassa. Toivottavasti nyt ei mielesi pahoittunut kun huomasit jonkun sentään ajattelevan tälleen...

PS: Jos kaikki ois yhtä naiveja kuin sä niin maailma ois pirun ärsyttävä paikka elää *poks*



Ai vittu että onkin naivia toivoa, että ihmiset olis ystävällisiä toisilleen. Ihminen ei ole täydellinen, mutta parhaansa tulisi yrittää, niin mikäkin teen. Sä et ehkä ajattele lähimmäistes ja kanssa ihmistesi parasta, mutta ei se tarkoita etteikö muut voisi niin tehdä.

[muokattu 2.7.2003 09:34]

--
onks kaikki oke? oooookke.

POSER

Posts: 800

#36 • • POSER Wimp and Poser

pr0ton:
Ai vittu että onkin naivia toivoa, että ihmiset olis ystävällisiä toisilleen. Ihminen ei ole täydellinen, mutta parhaansa tulisi yrittää, niin mikäkin teen.



Toivoahan aina saa (toivoinhan minäkin että saisiin jouluna sen uuden hienon lego linnan *sniff*), mutta se että alkaa nillittämään kun muut eivät toimikkaan niin, on nyt sanoisinko... naivia ja lapsellista.

--
Keppiä Jehoville!

pr0ton

Posts: 588

#37 • • pr0ton mörökölli

POSER:
---
pr0ton:
Ai vittu että onkin naivia toivoa, että ihmiset olis ystävällisiä toisilleen. Ihminen ei ole täydellinen, mutta parhaansa tulisi yrittää, niin mikäkin teen.

---


Toivoahan aina saa (toivoinhan minäkin että saisiin jouluna sen uuden hienon lego linnan *sniff*), mutta se että alkaa nillittämään kun muut eivät toimikkaan niin, on nyt sanoisinko... naivia ja lapsellista.



Mähän sanoinkin et ”jos KAIKKI olis”. Eikös tää paikka ollu se missä sai kertoa oman mielipiteensä asioista. Anteeksi että niin tein.

[muokattu 2.7.2003 09:43]

--
onks kaikki oke? oooookke.

POSER

Posts: 800

#38 • • POSER Wimp and Poser

pr0ton:
Mähän sanoinkin et ”jos KAIKKI” olis.
[muokattu 2.7.2003 09:42]



Ja minä sanoin että ainahan toivoa saa.

--
Keppiä Jehoville!

POSER

Posts: 800

#39 • • POSER Wimp and Poser

Elwira:

Sori kun rikon sun vaaleansinisen maailman. *nauru* Just joo. Mee ittees ja mieti mitä heität. Vaaleansininen ja vaaleanpunainen. Miksei musta? Keksitkö parempaa lausetta?



Pelkkä musta ja valkoinen on niin rajoittavia, pidän enemmän harmaansävyistä... if u get my point.

--
Keppiä Jehoville!

Avatar
#40 • • yana Guest

8x8:
...ehkä aiheesta hieman tietämättömänä;
onko unity todellakin non-profit ideologialla järjestetty tilaisuus? kuulostaa mielenkiintoiselta mutta mikäpä siinä... jos on tosiaan niin ettei kukaan kääri euroja taskuunsa niin ”rescetp”*plur*



on se ihan faktaa kyllä..

[muokattu 2.7.2003 09:53]