89 posts, 5 pages, 21,908 views
pr0ton:
Mielestäni pointtina on ollut se, että nämä vihastuneet ihmiset pelkäävät skenen kaupallistumista(?) Kyllä itse ainakin ihan mielelläni myyn oman pääsylippuni samaan hintaan kuin sen olen ostanutkin, jos en itse bileisiin pääsekkään. Vaikka tulis hakumatkan bensojen verran takkiin. Ehkä olen tyhmä, ehkä ajattelen liikaa muita ihmisiä. Ei se vaan mun maailmaa kaada, toisin kuin ihmiset jotka rahastaa muitten epätoivolla.
En mä pidä henkilöä pahana, ennen kuin se sen näyttää jollakin tavalla. Turpiinhan siinä välillä tulee, mutta hey! that's life! Seuraavaksi joku teistä tietenkin huomauttaa, että elävää elämäähän se on ahneat ihmisetkin. Onneksi sentään on vapaus valita omat ystävänsä
[muokattu 2.7.2003 11:15]
pr0ton:
Mielestäni pointtina on ollut se, että nämä vihastuneet ihmiset pelkäävät skenen kaupallistumista(?)
pr0ton:
Mielestäni pointtina on ollut se, että nämä vihastuneet ihmiset pelkäävät skenen kaupallistumista(?)
mun pointtina taas on se miten kärkkäitä ihmiset on tuomitsemaan ennenku omaa minkäänlaista tietoa asiasta! kato nyt tota ekaa sivua! kaikki syyttelee ja haukkuu, oot kuitenki ostanu ne liput ja rahastat sillä. kukaan ei tienny miten asia oikeesti on.
pr0ton:
Mielestäni pointtina on ollut se, että nämä vihastuneet ihmiset pelkäävät skenen kaupallistumista(?) Kyllä itse ainakin ihan mielelläni myyn oman pääsylippuni samaan hintaan kuin sen olen ostanutkin, jos en itse bileisiin pääsekkään. Vaikka tulis hakumatkan bensojen verran takkiin. Ehkä olen tyhmä, ehkä ajattelen liikaa muita ihmisiä. Ei se vaan mun maailmaa kaada, toisin kuin ihmiset jotka rahastaa muitten epätoivolla.
En mä pidä henkilöä pahana, ennen kuin se sen näyttää jollakin tavalla. Turpiinhan siinä välillä tulee, mutta hey! that's life! Seuraavaksi joku teistä tietenkin huomauttaa, että elävää elämäähän se on ahneat ihmisetkin. Onneksi sentään on vapaus valita omat ystävänsä. Ja vapaus valita, missä bileissä käy
[muokattu 2.7.2003 11:17]
POSER:
Mutta myöskin myyjällä on vapaus pyytää lipustaan hintaa mitä haluaa ja ihmisten tehtävänä valita haluaako sitä maksaa.Aina kuitenkin löytyy joku hölmö jolta rahaa saa lypsettyä ja oman mielipiteeni mukaan tyhmiltä ja rikkailta rahat vain pois.
[Nuclear]:
Eli huijataan minkä keritään jos joku nyt siihen lankaan astuisi? Muulla ei väliä kunhan rahaa omaan taskuun tulee? Huh...
Toki, mut nyt en varsinaisesti viitannu em. tapaukseen vaan noihin sun sanoihis. Mut ei munkaan mielestä ole kovin reilua jos bisnesmielessä ostetaan enemmän lippuja ja myydään jälikäteen kun järkkäritkään ei niin tee. Siihen en sitten ota kantaa onko tässä tapauksessa niin käynyt.POSER:
No tässähän ei nyt sinällään ole huijaamisesta kyse, vai onko? Jokainen varmaan tietää paljo lippu normisti maksaisi ja jos joku sitä 50% kalliimmalla myy, niin se on sen ostajan idiotismia jos haluaa tuosta sen maksaa... eikös?
POSER:
---
[Nuclear]:
Eli huijataan minkä keritään jos joku nyt siihen lankaan astuisi? Muulla ei väliä kunhan rahaa omaan taskuun tulee? Huh...
---
No tässähän ei nyt sinällään ole huijaamisesta kyse, vai onko? Jokainen varmaan tietää paljo lippu normisti maksaisi ja jos joku sitä 50% kalliimmalla myy, niin se on sen ostajan idiotismia jos haluaa tuosta sen maksaa... eikös?
[Nuclear]:
Toki, mut nyt en varsinaisesti viitannu em. tapaukseen vaan noihin sun sanoihis. Mut ei munkaan mielestä ole kovin reilua jos bisnesmielessä ostetaan enemmän lippuja ja myydään jälikäteen kun järkkäritkään ei niin tee. Siihen en sitten ota kantaa onko tässä tapauksessa niin käynyt.
hyperventilaatio:
Todellakin, ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.
Voi sitä järkeä käyttää ostajakin.
yana4000:
joo mutta toisaalta jos se pyytäjä on kelannut ne liput taskuunsa vaan sitä rahastusta varten niin siinä vaiheessa voisin tutustuttaa tyypin hyvään ystävääni, señor Lyijyputkeen. got it?
Hyzenthlay:
Summerblink: mä myyn suomalaisia mansikoita 6e/rasia
POSER:
Ei tietenkään ole oikeen huijata ja suoranaisesti kusettaa toiselta rahaa jos vastike on täyttä paskaa, sehän on jo laitontakin. Mitä tohon lippujen hamstraamisen tulee niin, ikäväähän se on ko.happeningin tapauksessa ja muiden vastaavien, mutta näin tulee aina olemaan että kierot opportunistit käyttävät tilaisuutta hyväkseen ja siinä ei itkut auta.