Myyty Unity lippuja...

89 posts, 5 pages, 20,459 views

Avatar
#41 • • Relic Guest
pitäs varmaa samantien ostaa ne kaikki 400 lippua ja sit alkaa myymään niitä paremmalla katteella ding. *täh*
Summerblink

Posts: 291

#42 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Mä näin just äskettäin ku joku möi tuolla kojussa suomalaista mansikkaa 4,5/ R A S I A !
Mä lähden suonenjoelle tukimiekkariin mansikanpoimijain puolesta koska ne saa varmaan vain murto-osan tosta hillosta!

Tsiisös.*ding*
pr0ton

Posts: 588

#43 • • pr0ton mörökölli
Mielestäni pointtina on ollut se, että nämä vihastuneet ihmiset pelkäävät skenen kaupallistumista(?) Kyllä itse ainakin ihan mielelläni myyn oman pääsylippuni samaan hintaan kuin sen olen ostanutkin, jos en itse bileisiin pääsekkään. Vaikka tulis hakumatkan bensojen verran takkiin. Ehkä olen tyhmä, ehkä ajattelen liikaa muita ihmisiä. Ei se vaan mun maailmaa kaada, toisin kuin ihmiset jotka rahastaa muitten ”epätoivolla”.

En mä pidä henkilöä pahana, ennen kuin se sen näyttää jollakin tavalla. Turpiinhan siinä välillä tulee, mutta hey! that's life! Seuraavaksi joku teistä tietenkin huomauttaa, että elävää elämäähän se on ahneat ihmisetkin. Onneksi sentään on vapaus valita omat ystävänsä. Ja vapaus valita, missä bileissä käy *piis*

[muokattu 2.7.2003 11:17]

--
onks kaikki oke? oooookke.

super-enkuli

Posts: 1,521

#44 • • super-enkuli

pr0ton:
Mielestäni pointtina on ollut se, että nämä vihastuneet ihmiset pelkäävät skenen kaupallistumista(?) Kyllä itse ainakin ihan mielelläni myyn oman pääsylippuni samaan hintaan kuin sen olen ostanutkin, jos en itse bileisiin pääsekkään. Vaikka tulis hakumatkan bensojen verran takkiin. Ehkä olen tyhmä, ehkä ajattelen liikaa muita ihmisiä. Ei se vaan mun maailmaa kaada, toisin kuin ihmiset jotka rahastaa muitten ”epätoivolla”.

En mä pidä henkilöä pahana, ennen kuin se sen näyttää jollakin tavalla. Turpiinhan siinä välillä tulee, mutta hey! that's life! Seuraavaksi joku teistä tietenkin huomauttaa, että elävää elämäähän se on ahneat ihmisetkin. Onneksi sentään on vapaus valita omat ystävänsä *piis*

[muokattu 2.7.2003 11:15]



Samuli *sydän*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

milla

Posts: 3,699

#45 • • milla

pr0ton:
Mielestäni pointtina on ollut se, että nämä vihastuneet ihmiset pelkäävät skenen kaupallistumista(?)



mun pointtina taas on se miten kärkkäitä ihmiset on tuomitsemaan ennenku omaa minkäänlaista tietoa asiasta! kato nyt tota ekaa sivua! kaikki syyttelee ja haukkuu, ”oot kuitenki ostanu ne liput ja rahastat sillä”. kukaan ei tienny miten asia oikeesti on.

ja skenen kaupallistumisen kanssa tällä nyt on aika vähän tekemistä.

ja kyllä, jos mä en pääsis bileissin itse ja oisin ostanu lipun niin myisin sen samaan hintaan kun ostinkin. ja ei, en lähtisi tuomitsemaan ketään joka myisi oman lippunsa 5e kalliimmalla.

elämäs on aika vitusti paljon pahempiakin asioita (ja skenessä *justjoo*) kun se et joku pyytää lipustaan vähän enemmän ku makso. onks se oikeesti tällasen halåån arvonen asia? ja onks teillä oikeesti varaa tällaseen?

[muokattu 2.7.2003 11:26]
Avatar
#46 • • yana Guest

pr0ton:
Mielestäni pointtina on ollut se, että nämä vihastuneet ihmiset pelkäävät skenen kaupallistumista(?)



enemmänkin tässä ilmenee ihan rehellisesti se että jengiä alkaa nyppimään se jos joku hamstraa itselleen muutenkin rajallisen määrän olevia lippuja myydäkseen ne voitolla eteenpäin. ts. vetää välistä muiden (unityposse) työn hedelmiä.

sinänsä skenen kaupallistumista on aika turha pelätä koska se on tapahtunut jo.


mun pointtina taas on se miten kärkkäitä ihmiset on tuomitsemaan ennenku omaa minkäänlaista tietoa asiasta! kato nyt tota ekaa sivua! kaikki syyttelee ja haukkuu, ”oot kuitenki ostanu ne liput ja rahastat sillä”. kukaan ei tienny miten asia oikeesti on.



tää osoittaa mun mielestä miten vitun tekopyhää meininkiä täälläkin on.

plur teille vaan. joo morjens.

[muokattu 2.7.2003 11:30]
pr0ton

Posts: 588

#47 • • pr0ton mörökölli
Sen kyllä myönnän, että 'pienoisia' ylilyöntejä tämän threadin alussa. Asioista kannattaa ottaa selvää, ennenkuin alkaa ketään tuomitsemaan.

--
onks kaikki oke? oooookke.

POSER

Posts: 800

#48 • • POSER Wimp and Poser

pr0ton:
Mielestäni pointtina on ollut se, että nämä vihastuneet ihmiset pelkäävät skenen kaupallistumista(?) Kyllä itse ainakin ihan mielelläni myyn oman pääsylippuni samaan hintaan kuin sen olen ostanutkin, jos en itse bileisiin pääsekkään. Vaikka tulis hakumatkan bensojen verran takkiin. Ehkä olen tyhmä, ehkä ajattelen liikaa muita ihmisiä. Ei se vaan mun maailmaa kaada, toisin kuin ihmiset jotka rahastaa muitten ”epätoivolla”.

En mä pidä henkilöä pahana, ennen kuin se sen näyttää jollakin tavalla. Turpiinhan siinä välillä tulee, mutta hey! that's life! Seuraavaksi joku teistä tietenkin huomauttaa, että elävää elämäähän se on ahneat ihmisetkin. Onneksi sentään on vapaus valita omat ystävänsä. Ja vapaus valita, missä bileissä käy *piis*
[muokattu 2.7.2003 11:17]



Ymmärrän pointtisi ja huolesi skenen kaupallistumisesta, vaikka siinäkään ei kaikki nyt aivan pahaa ole. Hienoa että löytyy vielä ihmisiä jotka ottavat mieluummin itselleen takkiin, jotta toiselle tulee hyvä mieli, mutta jos kertoisin sinulle että tietynlainen itsekkyys ei ole pahasta, niin uskoisitko?

Ihmisillähän on myöskin erilaisia moraalikäsityksiä asioista ja mun mielestä tuossa että lipusta ottaa ylihintaa ei ole mitään väärää, henk, koht tietty vituttaa jos paljon ylimääräistä joutuu maksamaan paljonkin.

Mutta myöskin myyjällä on vapaus pyytää lipustaan hintaa mitä haluaa ja ihmisten tehtävänä valita haluaako sitä maksaa.Aina kuitenkin löytyy joku hölmö jolta rahaa saa lypsettyä ja oman mielipiteeni mukaan tyhmiltä ja rikkailta rahat vain pois.

edit : typoja

[muokattu 2.7.2003 11:44]

--
Keppiä Jehoville!

[Nuclear]

Posts: 5,855

#49 • • [Nuclear] el aprendiz

POSER:
Mutta myöskin myyjällä on vapaus pyytää lipustaan hintaa mitä haluaa ja ihmisten tehtävänä valita haluaako sitä maksaa.Aina kuitenkin löytyy joku hölmö jolta rahaa saa lypsettyä ja oman mielipiteeni mukaan tyhmiltä ja rikkailta rahat vain pois.


Eli huijataan minkä keritään jos joku nyt siihen lankaan astuisi? Muulla ei väliä kunhan rahaa omaan taskuun tulee? Huh...*igor*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

POSER

Posts: 800

#50 • • POSER Wimp and Poser

[Nuclear]:
Eli huijataan minkä keritään jos joku nyt siihen lankaan astuisi? Muulla ei väliä kunhan rahaa omaan taskuun tulee? Huh...*igor*



No tässähän ei nyt sinällään ole huijaamisesta kyse, vai onko? Jokainen varmaan tietää paljo lippu normisti maksaisi ja jos joku sitä 50% kalliimmalla myy, niin se on sen ostajan idiotismia jos haluaa tuosta sen maksaa... eikös?

--
Keppiä Jehoville!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#51 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Summerblink: mä myyn suomalaisia mansikoita 6e/rasia *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

[Nuclear]

Posts: 5,855

#52 • • [Nuclear] el aprendiz

POSER:
No tässähän ei nyt sinällään ole huijaamisesta kyse, vai onko? Jokainen varmaan tietää paljo lippu normisti maksaisi ja jos joku sitä 50% kalliimmalla myy, niin se on sen ostajan idiotismia jos haluaa tuosta sen maksaa... eikös?

Toki, mut nyt en varsinaisesti viitannu em. tapaukseen vaan noihin sun sanoihis. Mut ei munkaan mielestä ole kovin reilua jos bisnesmielessä ostetaan enemmän lippuja ja myydään jälikäteen kun järkkäritkään ei niin tee. Siihen en sitten ota kantaa onko tässä tapauksessa niin käynyt.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#53 • • hyperventilaatio Guest

POSER:
---
[Nuclear]:
Eli huijataan minkä keritään jos joku nyt siihen lankaan astuisi? Muulla ei väliä kunhan rahaa omaan taskuun tulee? Huh...*igor*

---


No tässähän ei nyt sinällään ole huijaamisesta kyse, vai onko? Jokainen varmaan tietää paljo lippu normisti maksaisi ja jos joku sitä 50% kalliimmalla myy, niin se on sen ostajan idiotismia jos haluaa tuosta sen maksaa... eikös?



Todellakin, ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.
Voi sitä järkeä käyttää ostajakin.*nukkuu*
POSER

Posts: 800

#54 • • POSER Wimp and Poser

[Nuclear]:
Toki, mut nyt en varsinaisesti viitannu em. tapaukseen vaan noihin sun sanoihis. Mut ei munkaan mielestä ole kovin reilua jos bisnesmielessä ostetaan enemmän lippuja ja myydään jälikäteen kun järkkäritkään ei niin tee. Siihen en sitten ota kantaa onko tässä tapauksessa niin käynyt.



Ei tietenkään ole oikeen huijata ja suoranaisesti kusettaa toiselta rahaa jos vastike on täyttä paskaa, sehän on jo laitontakin. Mitä tohon lippujen hamstraamisen tulee niin, ikäväähän se on ko.happeningin tapauksessa ja muiden vastaavien, mutta näin tulee aina olemaan että kierot opportunistit käyttävät tilaisuutta hyväkseen ja siinä ei itkut auta.

--
Keppiä Jehoville!

TonySt

Posts: 4,166

#55 • • TonySt mediamoguli
..money makes the world go around and keeps the business alive. *vink*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Avatar
#56 • • yana Guest

hyperventilaatio:
Todellakin, ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.
Voi sitä järkeä käyttää ostajakin.*nukkuu*



joo mutta toisaalta jos se pyytäjä on kelannut ne liput taskuunsa vaan sitä rahastusta varten niin siinä vaiheessa voisin tutustuttaa tyypin hyvään ystävääni, señor Lyijyputkeen. got it?
Avatar
#57 • • hyperventilaatio Guest

yana4000:
joo mutta toisaalta jos se pyytäjä on kelannut ne liput taskuunsa vaan sitä rahastusta varten niin siinä vaiheessa voisin tutustuttaa tyypin hyvään ystävääni, señor Lyijyputkeen. got it?



Totta, on aika perseestä et jengi hamstraa lippuja ja sit alkaa rahastaa niillä, kun huomaa et bileet on loppuunmyyty. Itselläni jos olis lippu bileisiin, joihin en pääse, myisin sen alkup. hinnalla, ja olisin vieläpä tyytyväinen kun ei tulisi tappiota. Ahneus näyttää olevan päivän sana.
Summerblink

Posts: 291

#58 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

Hyzenthlay:
Summerblink: mä myyn suomalaisia mansikoita 6e/rasia *nauru*



Noin kaunis tyttö ja vielä hymy suupielillään myy mansikoita tohon hintaan?! *nyyh*

Ihmisten rahanahneudella ei oo enää mitään mittaa&määrää *vink*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#59 • • [Nuclear] el aprendiz

POSER:
Ei tietenkään ole oikeen huijata ja suoranaisesti kusettaa toiselta rahaa jos vastike on täyttä paskaa, sehän on jo laitontakin. Mitä tohon lippujen hamstraamisen tulee niin, ikäväähän se on ko.happeningin tapauksessa ja muiden vastaavien, mutta näin tulee aina olemaan että kierot opportunistit käyttävät tilaisuutta hyväkseen ja siinä ei itkut auta.


Tulee olemaan, en mä tässä nyt onnettomana itsetuhoaikeissa olekaan. Enkä myöskään koita pelastaa maailmaa, kunhan mainitsin oman kantani sanoihisi, jotka hieman ”ärsyttivät”.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku