Myyty Unity lippuja...

89 posts, 5 pages, 20,453 views

e-z

Posts: 76

#61 • • e-z Uhu
jep, mut tottahan se on et ei 20e oo paha hinta jos jonnekin oikeasti HALUAA mennä eikä vaan meinaa... ja tää on todennäköisesti se paras mesta myydä niitä epätoivoisille ihmisille.
Avatar
#62 • • lauri / dev Guest

yana4000:
---
8x8:
...ehkä aiheesta hieman tietämättömänä;
onko unity todellakin non-profit ideologialla järjestetty tilaisuus? kuulostaa mielenkiintoiselta mutta mikäpä siinä... jos on tosiaan niin ettei kukaan kääri euroja taskuunsa niin ”rescetp”*plur*
---
on se ihan faktaa kyllä..



Paskan marjat, jos unity joskus voittoa on tehnyt tai mennyt nollaan,
niin kyllä ne rahat myös mitä ei oo (nolla?) on käytetty suoraan yleisöön.
Uskoisin että useimmat tapahtumista on käännetty 'tappiollisiksi', vaikka
muuten olisikin saattanut tulla plussaa. Unity huolehtii yleisöstä.

// L
katai

Posts: 4,182

#63 • • katai
Pitäs kyllä tehdä kaikkien yhteinen sopimus ettei osteta ylihintaisia lippuja mutta sitä nyt vaikea kaikille infota, varsinkaan niille jotka eivät tätä sivustoa käytä... Törkeää rahastusta todella!

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

katai

Posts: 4,182

#64 • • katai
Itse en kyllä ylihintaisia lippuja ostaisikaan ihan periaatteen vuoksi.

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

Avatar
#65 • • yana Guest

lauri / dev:
Paskan marjat, jos unity joskus voittoa on tehnyt tai mennyt nollaan,
niin kyllä ne rahat myös mitä ei oo (nolla?) on käytetty suoraan yleisöön.
Uskoisin että useimmat tapahtumista on käännetty 'tappiollisiksi', vaikka
muuten olisikin saattanut tulla plussaa. Unity huolehtii yleisöstä.

// L



niinhan mä sanoin hei ;)
Avatar
#66 • • yana Guest

katai:
Itse en kyllä ylihintaisia lippuja ostaisikaan ihan periaatteen vuoksi.



voi kuinka jaloa. kas tassa sinulle tikkari. ---O
POSER

Posts: 800

#67 • • POSER Wimp and Poser

katai:
Pitäs kyllä tehdä kaikkien yhteinen sopimus ettei osteta ylihintaisia lippuja mutta sitä nyt vaikea kaikille infota, varsinkaan niille jotka eivät tätä sivustoa käytä... Törkeää rahastusta todella!



Aina löytyy niitä idiootteja kellä on rahaa ja ketkä sinne haluu... ei se pienellä infoomisella tuu muuttumaa. (eikä itkemällä lippujen ylihinnalla myymisestäkään)

edit :typoja

[muokattu 3.7.2003 14:30]

--
Keppiä Jehoville!

Viltsu

Posts: 2,010

#68 • • Viltsu noname
Kyllä mullakin ennen viime unityä pari kaveria myi lippunsa reiluun ylihintaan, kun eivät sinne päässeetkään, ei siinä mitään..
Jäi vain tosta ekasta postauksesta vahva kuva että nää kyseiset liput oli ostettu vaan
rahastusmielessä, mutta kuten epo oli juuri ennen tota mun postausta kirjoittanut niin ei
tässä tapauksessa tainnut olla... joten anteeksipyyntöni turhista *dissailuista*

[muokattu 2.7.2003 19:06]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

moksu

Posts: 1,386

#69 • • moksu [Dimension]

milla:
---
mokkeri:
kummallista että jätkä rekisteröytyy muutama päivä aikasemmin ja sit heti lippui myymäs kun bileet ”sattumalta” lähestyy----

---


tää on paras:D jos se tyyppi ei ollu rekisteröityny ennen ja halus myydä lippunsa tääl koska sai mahdollisesti just tietää ettei pääse, ni...?


...niin voisi edes raaskia olla pyytämättä mielestäni törkeetä yli hintaa..(ohan niitä kalliimmallakin mennyt).. mutta totuushan on se tietenkin että itseä ainaki ärsyttää etten nytten pääse kyseisiin jameihin kun ei lippuja ollut jäljellä ja ei pääse moni muukaan...ja noista tuloistahan pitäs jo mennä veroakin..*hymy*.. juu no tulihan se selityskin sieltä, oliko se totta vai ei, ei sinäänsä kiinnosta, mutta kai hän sitten ottaa rahat levollisin mielin vastaan...*pupu*
Tonyw

Posts: 197

#70 • • Tonyw Manufackture
Hah on kyllä kiva odotella seuraavien kemujen lippuluukun jonoa... jos jopa se makuupussi- kikkakin nähtäisiin *heiii* ei siis itse ole sitä kastia but tuntuisi että jotkut voisivat tehdäkkin tuon *hih*


*piis*
moksu

Posts: 1,386

#71 • • moksu [Dimension]

qini:
Hah on kyllä kiva odotella seuraavien kemujen lippuluukun jonoa... jos jopa se makuupussi- kikkakin nähtäisiin *heiii* ei siis itse ole sitä kastia but tuntuisi että jotkut voisivat tehdäkkin tuon *hih*


*piis*


*hymy* Sitähän ne tossa unityn sivuilla kehottikin tekemään... pitää pistää kaverit asialle..*vink*
siveys

Posts: 2,492

#72 • • siveys lovely
Nyt kaikki boikotoimaan Street Beattia! Kelatkaa nyt hei ne teki tänään 400 euroo bileistä jotka oli järjestetty non-profit mielessä!

Tosi törkeetä rahastusta! Dis dis!

Ei niin, että mä erityisesti arvostaisin sitä, että joku rahastaa toisen kustannuksella, mutta niin tää meidän ah niin ihana maailma toimii.

Get used to it.

Ps. FLAME ON! :)
Howdy

Posts: 7,955

#73 • • Howdy Oldie
Mua ärsyy IHAN VITUSTI se että jos on toisesta kaupungista niin ei ole mitään mahista varata edes yhtä tai kahta flabaa ... ois hyvä jos vois edes puhelimes 5h varata jokusen .. mutta ei ..´
Kun kauempaa ei välttämättä ehdi millään ... *dissaa*

--
Käpy vailla vertaa

[Nuclear]

Posts: 5,855

#74 • • [Nuclear] el aprendiz

howdy:
Mua ärsyy IHAN VITUSTI se että jos on toisesta kaupungista niin ei ole mitään mahista varata edes yhtä tai kahta flabaa ... ois hyvä jos vois edes puhelimes 5h varata jokusen .. mutta ei ..´
Kun kauempaa ei välttämättä ehdi millään ... *dissaa*

Sit kaikki varais lippuja etukäteen ja niitä vois jäädä lunastamatta.*igor*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#75 • • yana Guest

[Nuclear]:
Sit kaikki varais lippuja etukäteen ja niitä vois jäädä lunastamatta.*igor*



ja jossain vaiheessahan se puhelinvarauskin pitaisi aloittaa. sit voi itkee etta stadilaiset on etulyontiasemassa kun niilla on lyhyemmat puhelinpiuhat ;)

olis sb puhelin aika tukossa ja lippujen saaminen ois lahinna arpapelia.

ehkapa ensivuonna lippujen jako toteutetaan unity-arpajaisina... osallistuminen maksaisi pari euroa.
Avatar
#76 • • imelä Guest
koko unity fiilis pilataan moisella skeidalla. menkää itseenne.
POSER

Posts: 800

#77 • • POSER Wimp and Poser

kiti:
koko unity fiilis pilataan moisella skeidalla. menkää itseenne.



Yhyyy....

--
Keppiä Jehoville!

Riku

Posts: 3,187

#78 • • Riku The Little Prince

POSER:
Yhyyy....

Ähh. Pää kii tai mä kusen sun muroihin.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

POSER

Posts: 800

#79 • • POSER Wimp and Poser

pHaze:
Ähh. Pää kii tai mä kusen sun muroihin.



Siitähän se itku vasta syntyiskin.

--
Keppiä Jehoville!

Riku

Posts: 3,187

#80 • • Riku The Little Prince

POSER:
Siitähän se itku vasta syntyiskin.

Siinä tapauksessa strittaan samantien silmäänkin ettei kukaan huomaa että silmistäsi vuotaa kyyneleitäkin.

--
Kyseenalaista aina kaikki.