89 posts, 5 pages, 21,881 views
yana4000:
---
8x8:
...ehkä aiheesta hieman tietämättömänä;
onko unity todellakin non-profit ideologialla järjestetty tilaisuus? kuulostaa mielenkiintoiselta mutta mikäpä siinä... jos on tosiaan niin ettei kukaan kääri euroja taskuunsa niin rescetp
---
on se ihan faktaa kyllä..
lauri / dev:
Paskan marjat, jos unity joskus voittoa on tehnyt tai mennyt nollaan,
niin kyllä ne rahat myös mitä ei oo (nolla?) on käytetty suoraan yleisöön.
Uskoisin että useimmat tapahtumista on käännetty 'tappiollisiksi', vaikka
muuten olisikin saattanut tulla plussaa. Unity huolehtii yleisöstä.
// L
katai:
Itse en kyllä ylihintaisia lippuja ostaisikaan ihan periaatteen vuoksi.
katai:
Pitäs kyllä tehdä kaikkien yhteinen sopimus ettei osteta ylihintaisia lippuja mutta sitä nyt vaikea kaikille infota, varsinkaan niille jotka eivät tätä sivustoa käytä... Törkeää rahastusta todella!
milla:
---
mokkeri:
kummallista että jätkä rekisteröytyy muutama päivä aikasemmin ja sit heti lippui myymäs kun bileet sattumalta lähestyy----
---
tää on paras:D jos se tyyppi ei ollu rekisteröityny ennen ja halus myydä lippunsa tääl koska sai mahdollisesti just tietää ettei pääse, ni...?
qini:
Hah on kyllä kiva odotella seuraavien kemujen lippuluukun jonoa... jos jopa se makuupussi- kikkakin nähtäisiin *heiii* ei siis itse ole sitä kastia but tuntuisi että jotkut voisivat tehdäkkin tuon
Sit kaikki varais lippuja etukäteen ja niitä vois jäädä lunastamatta.howdy:
Mua ärsyy IHAN VITUSTI se että jos on toisesta kaupungista niin ei ole mitään mahista varata edes yhtä tai kahta flabaa ... ois hyvä jos vois edes puhelimes 5h varata jokusen .. mutta ei ..´
Kun kauempaa ei välttämättä ehdi millään ...
[Nuclear]:
Sit kaikki varais lippuja etukäteen ja niitä vois jäädä lunastamatta.