Liput ovat kuulema kovasta hinnasta huolimatta päässeet loppumaan.
[muokattu 2.7.2003 14:38]
89 posts, 5 pages, 21,855 views
8x8:
hmm - tästä non-profit ideologiasta huolimatta pitää muistaa vanha viisaus:
nopeet tanssii hitaat
kixumixu:
---
No mä ainaki toivon et kyseinen henkilö joka noita myy ei saa niitä myytyä/ihmiset ei osta siltä! On aika syvältä alaa rahastaa muiden työllä ....ja joo mä tiedän et tota harrastetaan kaikessa toiminnassa mut scenessä toi on aika uus ilmiö ja saa kyllä kuolla yhtänopeasti kuin syntyikin! vai haluatteko lähteä bilemestan eteen hötkymään ja kyttäämään lippuja joltain PEELOLTA joka on niitä hamstrannu?
8x8:
örhm, tarkottaako skene sitä samaa skenee joka kuulee näitä kiksubiisejä myös nrj pool partyssä ja highlightin perjaintai-illassa? ´
njoo, ymmärrän kyllä että tollanen sylettää mutta samaan tyyliin voitais miettiä sitä et saisko kukaan pyytää vaik jo loppuunmyytyjen bileiden lipusta euroakaan enempää jos ei syystä tai toisesta itse pääsekkään paikalle?
[muokattu 1.7.2003 22:36]
epo:
Joo anteeksi mutta laitoin ilmotuksen kaverini puolesta sille voi toki tarjota muutakin hintaa, myy sille kenelle parhaaksi katsoo!
Liput tulee käsittääkseni 2 eri taholta myyntiin toiselta 3 (lähtee ruisrokkiin) ja 2 sen kaveria ilmeisesti ei tule kun muutkaan ei oo tulossa... en alkanut kyselemään syitä, koska ne tuskin mua liikuttas mihinkään suuntaan, hinta katottiin mitä ihmiset niistä on valmiita maksamaan tuolla ostetaan osastolla toki olisi voitu sieltä etsiä ostajat mutta aateltiin että kun sillä ei ole nettiä voitte soittaa tai textata suoraan.
Liput ei ole ostettu diilausmielessä...
ps. Itse olen tulossa ihan 100% varmuudella pelipaikalle.
Elwira:
Kuitenkin jonkunlainen rahastus meininki on kyseessä. Selitys olkoon mikä tahansa. Olette kyllä todella syvältä jotka myytte lippujanne ylihintaan. Mulla jos jäisi yli niin en ottaisi ylihintaa siitäkään että olisin noutanut liput mutta en itse päässyt. Päinvastoin on väärin rahastaa. Viime unityyn jengi kiskoi semmosia lipunhintoja että hyi olkoon. Kuonoon tommosille pitäisi antaa ja pistää töihin. Ymmärtäisi peelot mistä rhaa tienaa eikä tommosella hyväksikäytöllä. Idiootteja olette PRKL!