juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

749 posts, 38 pages, 345,617 views

MaSari

Posts: 1,986

#121 • • MaSari space jammer
Juon, mutten polta enkä todellakaan käytä huumeita *eiei*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

merqus

Posts: 1,010

#122 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Juotua tulee aina silloin tällöin, yleensä tosin tää syntymähumala riittää *iloinen*
Tupakkaa menee ehkä pari kipaletta vuodessa, humehia en käytä *joo*
Howdy

Posts: 7,955

#123 • • Howdy Oldie

Jii-75:
hih:) pakko myöntää että EN :) molen hullu jo näinkin;) *wirn* siis eli mä en polta, enkä käytä huumeita alkoholia otan ehkä pari kertaa vuodessa, eli en aivan päihteetön ole mutta esimekrkiksi kaffettakaan en juo:) jopa kokistakin harvoin :) lei suosin fantaa;) *wirn*



Aika paha .. miten on kaveri säästynyt kaikilta paheilta ... ???
Ootko vielä munkkikin *vink**piis*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#124 • • Relic Guest

Howdy:
---
Jii-75:
hih:) pakko myöntää että EN :) molen hullu jo näinkin;) *wirn* siis eli mä en polta, enkä käytä huumeita alkoholia otan ehkä pari kertaa vuodessa, eli en aivan päihteetön ole mutta esimekrkiksi kaffettakaan en juo:) jopa kokistakin harvoin :) lei suosin fantaa;) *wirn*

---


Aika paha .. miten on kaveri säästynyt kaikilta paheilta ... ???
Ootko vielä munkkikin *vink**piis*



jos tää mies käyttäs jotai huumaavia tuotteita tai juomia ni en kyl uskaltas samaan paikkaa... on se SEN VERRAN KIERO PERVERSSI *plur*
John

Posts: 1,384

#125 • • John Lauma

POSER:
Ja totuushan on että hauskanpito ilman viinaa on teeskentelyä.



Mutta onko se aitoa hauskaa? Sanoisin että mikään ei voita sitä uskomatonta fiilistä mikä tulee puhtaasti musiikista.

--
Fancy some cheese, Gromit?

halinalle

Posts: 9

#126 • • halinalle
- juon kerran pari viikossa. en välttämät kännejä.
-poltan kun juon, tai kun en pysty haistelemaan sitä kamalaa hajua esm. bileis.(en aina)
-huumeet, hhmm.. ei cannabista, joskus ehkä harvoin jotain muuta jos sille päälle sattuu... *enkeli*

--
auringon nousu on paras nousu...!!

Jii-75

Posts: 459

#127 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

Relic:
---
Howdy:
---
Jii-75:
hih:) pakko myöntää että EN :) molen hullu jo näinkin;) *wirn* siis eli mä en polta, enkä käytä huumeita alkoholia otan ehkä pari kertaa vuodessa, eli en aivan päihteetön ole mutta esimekrkiksi kaffettakaan en juo:) jopa kokistakin harvoin :) lei suosin fantaa;) *wirn*

---


Aika paha .. miten on kaveri säästynyt kaikilta paheilta ... ???
Ootko vielä munkkikin *vink**piis*

---


jos tää mies käyttäs jotai huumaavia tuotteita tai juomia ni en kyl uskaltas samaan paikkaa... on se SEN VERRAN KIERO PERVERSSI *plur*



---

hih:) mäkö pervo;) hmm joku päivä ku näätte mut humalassa niin sitten tiedätte mikä on PEEWO *nauru*

--
dodiih

-xx-

Posts: 5,001

#128 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Jii-75:
hih:) mäkö pervo;) hmm joku päivä ku näätte mut humalassa niin sitten tiedätte mikä on PEEWO *nauru*



No silloin täytyy kyllä pysyä toooosi kaukana susta *ding*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#129 • • Jamoz Guest
Poltan ja juon. Hyvä viski on mun suuri heikkous.
Mr. Sinner

Posts: 408

#130 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Juon(paljon ja nopeesti*hih*) ja juodessa poltan

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

Jammailija

Posts: 3,224

#131 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kaikki käy, mut savuja en sisälläni oikein kestä. Selvinpäinkin on usein jopa ERITTÄIN mukavaa*hymy*. Pääasia, että pystyy ja jaksaa tanssia - mä niin rakastan tanssimista*pihkassa*!!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jii-75

Posts: 459

#132 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

-x-:
---
Jii-75:
hih:) mäkö pervo;) hmm joku päivä ku näätte mut humalassa niin sitten tiedätte mikä on PEEWO *nauru*

---


No silloin täytyy kyllä pysyä toooosi kaukana susta *ding*





hih:) ekkö sä jo nyt koita pysyy must kaunkana*wirn* nojoo mä koitan olla kiusimatta sua;) öööh jooh*naur*

--
dodiih

JPA

Posts: 349

#133 • • JPA aka Sting Ray
Kun nyt tässä on tullut oltua jo lähes 36 vuotta ilman huumeita, alkoholia, tupakkaa ja kahvia, niin eiköhän sitä pärjää loppuelämänkin ilman *heiii*
ravec

Posts: 1,102

#134 • • ravec
Juon yhden ciiderin yleensä settiä venaillessa,

Setin aikana pullosta vettä, 3 tunnin jäljeen jotain vodka-limua (moottoriin röhinää),
Sitten tasaisesti paukkua, jos sitä saa. Ainakaan tätä ei saa Hesarilla.
Kahvia 1/3
Sitruuna mehua luraus,
Hyppysellinen suolaa ja sokeria,
2/3 appelsiini tai grape mehua

Yleensä ton saa paikassa kuin paikassa ilmaseks......koska kaikki kattoo, että whatta fuk...

Mutta se piristää samalla lailla kuin Bloody Mary.

Jos ilta/yö on mennyt loistokkaasti ja mulla on fiilarit huipussaan niin voi istua vielä yhdelle paukulle...ja nauttia joku Romeo ja Julia sikari tai pikku Piano, konjamiinin kanssa.

Mutta kiteytys: En juo tanssiessa, se pilaa oman terveyden ja muiden vaatteet....

Huumeisiin en ole koskenut musiikki akatemian jälkeen...... -98
Epailija

Posts: 5,636

#135 • • Epailija Physicist, 2nd class.

-ravec-:
Juon yhden ciiderin yleensä settiä venaillessa,

Setin aikana pullosta vettä, 3 tunnin jäljeen jotain vodka-limua (moottoriin röhinää),
Sitten tasaisesti paukkua, jos sitä saa. Ainakaan tätä ei saa Hesarilla.
Kahvia 1/3
Sitruuna mehua luraus,
Hyppysellinen suolaa ja sokeria,
2/3 appelsiini tai grape mehua



Tuli tästä jostain syystä mieleen kaverin isobroidin lääkiskaverin (*phew*) lausahdus mieleen:
”Kuulkaa pojat. Sitten kun te meette lääkikseen, niin dokaamisesta tulee tiedettä”. Ja herra kuulemma lausui tuon sekoitellessaan pikkusormellaan jotain ihmeen absinttiliuoksia tms. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Everes

Posts: 184

#136 • • Everes
absinthee, finlandiakarpalovodkaa, salmarii, viinaa, salmarii, absinthee, finlandiakarpalovodkaa... drugs are bad, tulee krapula

--
living in irresponsible selibacy

bubbelgum

Posts: 2,477

#137 • • bubbelgum ~sylikissa~
No niin..

Mä oon aina kuvitellu että olen jotenki ainutlaatunen.. Mutta näitä kun lukee niin aika moni (ainakin väittää) ettei käytä huumeita..
Noh oli miten oli, muut tekee mitä tekee, se ei oo mun asia..
Mutta ite en koskis huumeisiin ikinä, vaikka saisin ilmatteeks, ja tarjottukkin on..
En edes halua koittaa _piste_

Muutenkaan niin en tosiaan polta, juon hyvin harvoin alkoholia, ja silloinkin vähän..
Enkä myöskään juo kahvia..
Kuta kuinkin kokonaan yritän olla käyttämästä mitään mikä aiheuttaa addiktioita..

Mut mä onneks oonki ihan luonteen puolesta tarpeeks hullu etten mä tarvii mitään aineita, oon ihan tarpeeks sekopää muutenki :P

--
Hullu ku pullosta tullu.

kilobitti

Posts: 2,419

#138 • • kilobitti 1-2-3 techno
En käytä uumeita, en polta upakkaa, alkoholille kyllä...kiitos*hymy*. Tanssiessa/klubbaillessa olen yleensä selvin päin kun silloin jaksaa niiiin paljon paremmin.

Mun mielestä surullisinta näissä piireissä on se, että olen muutamaankin otteeseen tavannut heppuja jotka luulee voivansa nauraa mut pihalle kun en käytä nipsuja ym. Tuntuu että em. kaverit on paljon enemmän innoissaan siitä että ne on käyttäny aineita kun musiikista tai bileistä. Toistaiseksi olen itse hoitanut nauramisen*vink*

edit: sanamuoto

[muokattu 22.9.2003 08:55]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Now And Then

Posts: 86

#139 • • Now And Then =*^____^*=
Huumeet on liian suuri osa bileita, mun todella moni kaveri kayttaa huumeit bileissa ja muutenkin.... Ja en voi vaittaa ettenko ois itekkin testannut. Enaan en kumminkaan niin mitaan..ehm.. paukkua kovempaa vetaisi, ja viina maistuu kylla.. tosin ei bileissa niin. Bileissa ei tee mieli ruveta oriseen kannissa naisille ja haisemaan pahalta *poks*
Toi on mun mielesta aika paskaa etta ruvetaan semmosii ihmisii dissaan ja morkkaan jotka EI veda mitaan, koska jotkut nititkaan eivat ole mitaan ihan 'puhtaimpia' huumeita... *uuh*

--
Brain waves dwell.. turning a desert to a well..

Howdy

Posts: 7,955

#140 • • Howdy Oldie

Imukuppilapsi:
kyllä juon, kyllä poltan, kyllä käytän.


---
Howdy:
Ja sanompa vaan että jos joku on niin tyhmä että myöntää sen täälä julkisesti niin .. heh

---


ja sanonpa vaan, että jos sinä olet noin tyhmä, että postailet tällä julkisesti noin typeriä postauksia, niin hekotihekohee vaan.



Tais ärsyttää vai *hahjust**nauru*

--
Käpy vailla vertaa