juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

749 posts, 38 pages, 345,583 views

joun

Posts: 425

#461 • • Edited joun People want to be needed
Välil tulee juotuu, mut sitäki lähinnä baareis. En mä klubeil sen pahemmin, korkeintaan pari drinksuu. Musiikilla saa pään tarpeeks sekasin *jiihaa* Niin ja juomisellahan tarkotettiin alkoholin juomista *lmao* Kyl sitä vettä ja muuta perusvirvoketta juo ihan tarpeen ja maun mukaan *nauru*

Tupakkaa oon pari kertaa kännis ottanu, mut en oikein tykänny. Ja ajattelin et jos en kännis tykkää siit, ni en varmana tykkää selvinpäinkään *vink*

Huumeilta kieltäydyn. *yessir*

--
Im happy only when Im busy

Avatar
#462 • • Viola00 Guest
En polta/käytä huumeita mutta juon sillointällöin kohtuudella *joo*
Jutu

Posts: 3,054

#463 • • Jutu Blondi
En polta, enkä käytä huumeita ja alkoholiakin käytän harvemmin. Todettu että se ei sovi minulle, vaikka juonkin kohtuudella eli baarissa ei yleensä juomiin mene kuin 20 euroa.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jupe

Posts: 571

#464 • • Jupe
Kyllä *täh**juonittel*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Alénka

Posts: 210

#465 • • Alénka RASPIZDÄIKA
Semmosta ne aineet tekee...

--
Excuse me - have you seen my brain ?

ETJ

Posts: 1,229

#466 • • ETJ Failed specimen
En polta enkä käytä huumeita. Alkoholiakaan en nauti kovin usein (tähänmennessä yksi olut tullut juotua tänä vuonna)
e-will

Posts: 372

#467 • • Edited e-will joor worst naitmeir
joo

edit: perustetaan vaiks jokaiselle päihdyttävälle substanssille mielummin oma topikki!

--
vailla täyttä ymmärrystä

Caro²

Posts: 5,301

#468 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

camouflage:
relaxantit, joilla saa iltaisin ennen nukkumaanmenoa vallan mukavan fiiliksen.whee.


Mie tyydyn vaan Muffaamaan... kait miussa o sitte jotai outoa..
Jutu

Posts: 3,054

#469 • • Jutu Blondi

Juhgu:
---
Jutu:
vaikka juonkin kohtuudella eli baarissa ei yleensä juomiin mene kuin 20 euroa.
---
Keskimääräisellä oluen hinnalla tuo olisi minulla kaukana kohtuudesta *nauru*



No joo, mutta mä en juo olutta vaan lonkeroa tai siideriä. Ja mä en juo pohjia ollenkaan *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

miikku

Posts: 111

#470 • • miikku
perseet vedän enemmän ku usein, röökii menee vähän liikaakin ja muita päihteitä sillo tällön.. *blush*
Jarsseli

Posts: 356

#471 • • Jarsseli
bisse maistuu
huumeet, väkevät, tupakka ei ole mun juttu ollut koskaan eikä tule olemaan
Avatar
#472 • • Equalizer Guest
En mää mitään noist käytä*iloinen*
Protocol

Posts: 36

#473 • • Protocol
dokaan aivan liikaa, poltan liikaa, ja viihdekäyttöö
Femi

Posts: 651

#474 • • Femi
en polta, harvemmin mitään kännejä, mutta bissestä tykkään, ja kannabista sillon tällön...
Veksu

Posts: 14

#475 • • Veksu
En juuri juo, poltan säännöllisesti tupakkaa ja hamppua, huumeita otan harvoin, yleensä hipoissa..
KlubiRotta

Posts: 22

#476 • • KlubiRotta
Hömmm.. Juon, juon joskus ja joskus juon jonkun verran enemmän *nauru* Polta en ikinä..ei ei ei. Ja kukapa nuori (ei yleistämistä) ei nyt -joskus- kokeilis jotain erilaisia menetelmiä.. *vink*

--
Vivere est cogitare - Eläminen on ajattelemista

Metsäpiru

Posts: 418

#477 • • Edited Metsäpiru metsäpiruilee
Huomisesta alkaa kuukausi ilman alkoholia *jiihaa* Ja aion onnistua, koska olen harvinaisen motivoitunut. 18-vuotiaasta asti tullut aivan liian usein juotua ja nyt on aika pistää asiat kuntoon! Lakko loppuu sitten sopivasti vapuksi *hih* sen jälkeen voi taas katsoa mikä on fiilis, pystyykö vielä olemaan juomatta keväällä, koska kesä nyt taas on kesä.. silloin kuuluu juoda.
Olen nyt jo aivan innostunut asiasta koska fyysinen ja psyykkinen kunto paranee. Mahtavaa hengailla ihmisten kanssa selvinpäin ja nauttia muistakin asioista kun tulee lisää energiaa ja ahdistus vähenee. *hihu*
RainChild

Posts: 909

#478 • • Edited RainChild
Juon silloin tällöin (ikävä kyllä yleensä liikaa kerralla) *poks* tupakkaa en ole koskaan kokeillut.

Medeialle propsit *hihu*

--
Rainchild is back home

meelis

Posts: 6

#479 • • meelis
Pissee yleensä menee aina siihen asti ku rahat riittää ja keuhkot on paskana.. kannabista tulee sillointällöin polteltua vaikka en sitä luokittele huumeeksi.. yhtä paljon huume kuin viina ja tupakka. Bileissä essoja joskus harvoin, harvemmin vaan on rahaa siihen kivaan... rento meno, normi päivä
Velh05

Posts: 51

#480 • • Velh05 Vandaali joka suhteessa
Poltan paljon, en juo yhtään..

En omasta mielestäni käytä huumeita, jos käytän luonnon tarjoamia tuotteita *piis*

--
"Eiku joo joo! Tähän vaa. Ei täst ketää mee!"