juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

749 posts, 38 pages, 346,572 views

Yediah

Posts: 1,090

#501 • • Yediah FINRG, Spacehouse
poltan valitettavasti, juon... muuta roinaa ja törkyy ei tuukkaa käytettyy..
wiper

Posts: 254

#502 • • wiper
Tupakasta on vaan kertakaikkiaan päästävä eroon. Selkäranka on nyt snadisti hävyksissä, mutta ajatus on vellonnut mielessäni jo jonkin aikaa.

Tupakka=ainoa keskushermostoon vaikuttava päihde, mistä ei mitään saa, mutta niin addiktoiva ja kallista......


Elämä on.
terho

Posts: 117

#503 • • terho
Poltan juon ja muita piristeitä on käytä.... Tupakointia en lopeta vaikka se vie terveyden ja rahaa, yksinkertaisesti tykkään tupakoinnista. Kuollaan me kaikki kuitenkin.
anniharha

Posts: 1,937

#504 • • anniharha
en, en ja en. kahta ensimmäistä tullut harrastettua joskus, muttei enää nekään kiinnosta. mielenkiintoisinta on testata omia rajojaan, miten pahasti päänsä saa sekaisin ihan selvinpäin *jiihaa*

--
and though my words could save the world they never come out right

Jago

Posts: 4,039

#505 • • Edited Jago un-trained monkee
en koskekkaan alkoholiin enkä tupakkaankaan.
olin 8 tai 9vnä kännissä ekaa ja vikaa kertaa.
Rööki haisee niin vastenmieliselle

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Liqued

Posts: 187

#507 • • Liqued CyberHemuli
Tää ei käytä mitään _0/

--
Spin!

asdf

Posts: 3,155

#509 • • asdf
Juon ja poltan, mut huumeet ehdoton no-no. *piis*
Avernian

Posts: 7,451

#510 • • Edited Avernian Kerettiläinen
"Sivistyneesti" (eli en edes muista milloin olisi tullut otettua kännit), en, en.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Gen-X

Posts: 84

#511 • • Gen-X -mindDrive-
Nikotiini, kofeiini, alkoholi. Orja omasta tahdosta.*dissaa*

--
Nälkä lähtee syömällä ja nainen juomalla.

-P

Posts: 4,972

#512 • • -P
ai hitto! tupakan poltto loppunut, ja ton juomisen suhteen niin pari-kolme kaljaa ok, muttei sitä enempää; krapula ja kalma eivät ole mitään maailman kivoimpia olotiloja.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

meow

Posts: 1,170

#513 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "

-K-, 15.10.2005 22:15:
WTF!! oliko tää quotus mulle?? mut joo topicin tarkotus ei varmaan ollu juoda ihan mitä vaan , vaan juurikin alkoholia. Aspartamiinia?en oo kuullukkaa, varmaan aika pieni ongelma mun terveydelle kummiskaa??!!....hyvä että ulkona uskallan liikkua kun on kaiken maailman saasteita.




voit kertoo sun hippivanhemmilles et `love is all you need´ ei ihan riitä tänä päivänä.

lue vaikka nää ekaks:

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=45531;sivu=1
http://www.minaolen.com/lehti/art3_102.html
http://www.kutri.net/aspartaami.html

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Sphyxia

Posts: 3,308

#514 • • Sphyxia Maracujá!
Harvoin juon, ja kun tapahtuu niin se on yleensä vain ruoan kanssa yhden oluen tms. En todellakaan polta, koska en vain siedä sitä hajua. Niin, ja se kolmas vaihtoehto on ehdottomasti myös kokonaan poissuljettu. *hymy*
sapeli

Posts: 11,768

#515 • • sapeli jokukukamikä?

-K-, 17.10.2005 16:32:
Juuri kaikkien hysteeristen urbaanilegendojen takia aspartaami on yksi tutkituimmista lisäaineista. On varmaa, että valtaosalle ihmisistä kohtuulliset määrät aspartaamia eivät aiheuta mitään haittoja. Niille, jotka ovat sille yliherkkiä, aspartaami aiheuttaa perinteisiä allergiaoireita tai mahdollisesti migreeniä. Kokeilemalla se selviää.



Vois tietty mainita myös siitä että sokerin liikakäytöstähän (tai kohtuukäytöstäkin joillain ihmisillä) voi seurata sokeritauti / diabetes... Eli mikään ei sinänsä ole turvallista. *uuh*

Mutta topikkiin vastatakseni - lähinnä updaten aiempiin tietoihin - juominen on jäänyt paljon vähemmälle. *hymy* About kuukausi sitten tuli juotua vähän enemmänkin, mutta olin jo jollain tasolla varautunut siihen että se on viimeinen kerta (pitkään aikaan ainakin jollei kokonaan) kun juon enemmän suht kännäysmielellä, ja ihan tyytyväinen oon tuohon valintaan ollut. *joo* Jotenkin oma selkeys on nyt tärkeämpää kuin "hauskanpito", tai ainakin nyt on semmoinen fiilis että tekee mieli etsiä tapoja pitää hauskaa ilman päihteitä. Tosin eiköhän se pari siideriä tule otettua että vähän karisee ujous... *blush*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

meow

Posts: 1,170

#516 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "

-K-, 17.10.2005 16:32:


"Pahin ongelma kaikessa tässä aspartaamihysteriassa (kuten monessa muussakin terveyshysteriassa -- oli kyse sitten kännykän käytöllä, tyydyttyneen rasvan riskeillä tai hiilihydraattien vaaralla pelottelusta) on se, että se lisää ahdistusta ja epävarmuutta ihmisissä. Ne, jotka eivät ole luoneet vahvaa kokonaiskäsitystä siitä, millä on kokonaisterveyden kannalta väliä ja millä ei, menevät tällaisesta propagandasta vain sekaisin eivätkä näe enää metsää puilta. Kukaan ei voi varmuudella sanoa elätkö päivääkään lyhyempään tai pidempään, jos vaihdat sokerin aspartaamiin tai päinvastoin. Ei kukaan.

Juuri kaikkien hysteeristen urbaanilegendojen takia aspartaami on yksi tutkituimmista lisäaineista. On varmaa, että valtaosalle ihmisistä kohtuulliset määrät aspartaamia eivät aiheuta mitään haittoja. Niille, jotka ovat sille yliherkkiä, aspartaami aiheuttaa perinteisiä allergiaoireita tai mahdollisesti migreeniä. Kokeilemalla se selviää."

tämmönen tuli eteen kans..

"Eli päivässä sitä saa ottaa aika paljon, ainakin Pepsi Maxissa yhessä litrassa on aspartaamia 0,58g.. Semmonen 70kg ihminen vois sitä vetää 2,8g joten 70 kiloa painava henkilö voi suositusten mukaan nauttia turvallisesti 5-6 litraa light-juomia vuorokaudessa."

jep, otin neuvosta vaarin ja lukasin vähän.....kiitos linkeistä *igor*




ole hyvä :)

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Po`

Posts: 86

#517 • • Po` n00b
Ite juon, mutta en polta enkä käytä huumeita.

Veljeni on pilannut elämänsä huumeilla joten hän on ollut hyvä varoittava esimerkki. Halveksin huumeiden käyttäjiä enkä haluaisi enää yhtään lisää elämääni. *dissaa*

--
*ding*

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#518 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Usva, 10.4.2005 09:51:
Minä en ole koskaan aiemmin kokeillut mitään, kuin vasta tänä vuonna aloitin juomaan alkoholia ja olisin kiinnostunut myös kokeilemaan kannabista, pilvee/maria. Tupakkaa maistoin kerran, muttei se kiinnosta.

Mistä ja mitä kautta kannabista saisi? Itse asun Lahdessa ja käyn silloin tällöin Hesassa ja minä olisin erittäin halukas kokeilemaan ainakin kannabista, pilveä, maria.
Mistä ja mitä kautta tätä saa? Minä olen nuori aikuinen nainen, joten osaan ottaa vastuun omasta elämästäni. Mutta nyt mulla on sellainen elämänvaihe, että haluan kokeilla kaikenlaista uutta, seikkailla, pitää hauskaa, bilettää ja olen ennakkoluuloton, avoin sekä luotettava.

Ja etsin myös kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedättekö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?
Voitte ottaa minuun suoraan yhteyttä: [email protected]

Usva



siis mitäs vittua

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

juGis

Posts: 563

#519 • • Edited juGis
Mä vähän epäilen, että tähän topicciin vastais kauheesti ne, jotka kuosaa / käyttää muita päihteitä kun alkoholia / kahvia / tupakkaa. Eli mielestäni suht turha topic ton "huumeiden käytön" osalta. IMO Pelkkä polli vois olla parempi vaihtoehto.

(lisäys: oho, tää olikin näin vanha topicci) *nauru*