juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

749 posts, 38 pages, 345,960 views

excelsior

Posts: 151

#481 • • excelsior :)
pitäis päästä eroon tupakasta sitä menee liikaa, alkoholia käytän tosi vähän ja huumeita en lainkaan

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

Raver71

Posts: 3,605

#482 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Huumeet omalla kohdalla ehdoton ei. Tupakkaa en ole 6 vuoteen polttanut. Kuppiin en sylje mutta harvakseltaan kaadan tärpättiä käkättimeen. Taitaa olla kahden käden sormin laskettavissa mitä kännään vuoden aikana. Että näin.
kupo

Posts: 455

#483 • • kupo
kaksi ensimmäistä.. siinäkin on paheita aivan tarpeeksi

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

NasQ

Posts: 45

#484 • • NasQ
Juon.
Avatar
#485 • • Usva Guest
Minä en ole koskaan aiemmin kokeillut mitään, kuin vasta tänä vuonna aloitin juomaan alkoholia ja olisin kiinnostunut myös kokeilemaan kannabista, pilvee/maria. Tupakkaa maistoin kerran, muttei se kiinnosta.

Mistä ja mitä kautta kannabista saisi? Itse asun Lahdessa ja käyn silloin tällöin Hesassa ja minä olisin erittäin halukas kokeilemaan ainakin kannabista, pilveä, maria.
Mistä ja mitä kautta tätä saa? Minä olen nuori aikuinen nainen, joten osaan ottaa vastuun omasta elämästäni. Mutta nyt mulla on sellainen elämänvaihe, että haluan kokeilla kaikenlaista uutta, seikkailla, pitää hauskaa, bilettää ja olen ennakkoluuloton, avoin sekä luotettava.

Ja etsin myös kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedättekö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?
Voitte ottaa minuun suoraan yhteyttä: [email protected]

Usva
Neko

Posts: 943

#486 • • Neko No äläpä kerro enempää
Juon, en polta enkä käytä huumeita. Olen joskus polttanut, mutta tyhmempää hommaa on kyllä vaikea löytää. Siksipä en polta enää.
Avatar
#487 • • Usva Guest
okei, sanotaan nyt niin että, en ole kiinnostunut kokeilemaan mitään muuta päihteitä kuin alkoholia ja sitähän saa alkosta ja se on laillista ja yleisesti hyväksyttävää.
Mutta olen silti kiinnostunut noista ug reiveistä. Miten niihin pääsisi? Ja vain siksi että niissä voi tanssia, kuunnella hyvää musaa ja pitää hauskaa.
Tarsu

Posts: 2,449

#488 • • Tarsu

Kille, 16.4.2005 07:43:
Tiedän että riippuvuus huumeisiin syntyy herkemmin kuin alkoholiin joten olen rajoittanut niiden käytön niin että tiedän olevani "itseni herra"

..Viina oli jo viedä miehen, kun ei suomalainen osaa sitä viisastenjuomaa varoa niin että se yhtäkkiä vie koko elämän, huumeista jokainen tietää riskit joten otettava varovaisemmin..

..minä kiitän ja kumarran kaveria joka minulle ensimmäisen lainin tarjosi, elämäni on taas raiteillaan..



*yessir*

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#489 • • astaroth Guest

Kille, 16.4.2005 07:43:
Tässäpä rehellinen vastaus...
*plur*


"Trollien kuningas" kyllä...
ratsastuskoulu

Posts: 604

#490 • • ratsastuskoulu
Tupakkaa ja Alkoholia menee liikaa. Huumeita en käytä.

Tupakasta mieluusti pääsisin eroon kokonaan, mutta lopetusyritykset on kuihtuneet muutamaan tuntiin.
boreal

Posts: 24

#491 • • boreal

Usva, 10.4.2005 09:51:
Minä en ole koskaan aiemmin kokeillut mitään, kuin vasta tänä vuonna aloitin juomaan alkoholia ja olisin kiinnostunut myös kokeilemaan kannabista, pilvee/maria. Tupakkaa maistoin kerran, muttei se kiinnosta.

Mistä ja mitä kautta kannabista saisi? Itse asun Lahdessa ja käyn silloin tällöin Hesassa ja minä olisin erittäin halukas kokeilemaan ainakin kannabista, pilveä, maria.
Mistä ja mitä kautta tätä saa? Minä olen nuori aikuinen nainen, joten osaan ottaa vastuun omasta elämästäni. Mutta nyt mulla on sellainen elämänvaihe, että haluan kokeilla kaikenlaista uutta, seikkailla, pitää hauskaa, bilettää ja olen ennakkoluuloton, avoin sekä luotettava.

Ja etsin myös kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedättekö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?
Voitte ottaa minuun suoraan yhteyttä: [email protected]

Usva



Mahahah...konstaapeli usva pfff....
FAIRI

Posts: 558

#492 • • FAIRI
poltan kyllä. juon joo, ostin tänään ensimmäisen oman pullon pöytäviinaa junnukauden jälkeen. saas nähä miten käy *hmph**justjoo*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Avatar
#493 • • Peppi Guest

fairi, 18.5.2005 15:51:
poltan kyllä. juon joo, ostin tänään ensimmäisen oman pullon pöytäviinaa junnukauden jälkeen. saas nähä miten käy *hmph**justjoo*



Eipä tarvitse kovin arvailla... *vink*
P|astic

Posts: 249

#494 • • P|astic
kyllä se minäkin kerran viina maistelin ja viskiä

--
Naturalbornloverman

mixmaoster

Posts: 54

#495 • • mixmaoster everyone loves him
Kyllä en joo


Kysymys oli juotko, poltatko, käytätkö , joten on tämä on mitä ilmeisemmin väärää threadi ilmoitella omia näkemyksiään mikä lasketaan huumeiksi. Näitä samanlaisia äänestysthreadeja ja muita utelukyselyitä dokaamisesta ja roinaamisesta tulvii jotenkin jokapaikasta, vai olenko ainoa?

--
Life is random

KritikaL

Posts: 207

#496 • • KritikaL Teiniprinsessa
en, en ja en*enkeli*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

sapeli

Posts: 11,768

#497 • • sapeli jokukukamikä?

boreal, 5.5.2005 18:22:
Mahahah...konstaapeli usva pfff....



Tuli mieleen leipuri pulla *nauru* Noh, eikös niitä unikonsiemeniäkin voi leipoa vaikka mihin? Ja jos voi, ja jos tykkää syödä niitä, niin voiko tähän kyselyn kolmanteen kohtaan vastata kyllä? *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Juhgu

Posts: 7,921

#498 • • Juhgu Virnistelijä

sapeli,
---
Tuli mieleen leipuri pulla *nauru* Noh, eikös niitä unikonsiemeniäkin voi leipoa vaikka mihin? Ja jos voi, ja jos tykkää syödä niitä, niin voiko tähän kyselyn kolmanteen kohtaan vastata kyllä? *vink*



No kyselyihin nyt voi vastata ihan mitä vaan *nauru* mutta unikonsiemenet eivät ole huume.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

X-tinac

Posts: 14

#499 • • X-tinac
kyllä *känni*, en *enkeli* ja en *enkeli*