juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

749 posts, 38 pages, 346,069 views

Wavescale

Posts: 9

#641 • • Wavescale
Juon aina kohtuudella. En ole koskaan tupakoinut, tai käyttänyt huumeita.
Flügel

Posts: 212

#642 • • Flügel Leicht begeistert
En polta enkä huumeile, mutta juon välillä IHAN liikaa. Tätä se opiskelijaelämä teettää kaiketi.

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

vivesteri

Posts: 309

#643 • • vivesteri karmea mörkö
Poltan kahdeksatta vuotta, alkoholia käytän erittäin harvoin.
Amsterdamissa ollessani koin ensimmäisen ja viimeisen huumekokeiluni.
Puolustuksena tuohon sanottakoon, että se oli siellä laillista *pepsodent*
Jarsseli

Posts: 356

#644 • • Jarsseli
Savuton ollut koko ikäni, en ole edes maistanut. Olutta juon ainoastaan alkoholista ja sitäkin vähentänyt. Huumeita en ole koskaan kokeillut eikä tee edes mieli, ei ole vaan mun juttu!
JambaB

Posts: 14

#645 • • JambaB
Jep tokihan viina minulle maistuu. Polttamisen olenkin tässä juuri lopettamassa 6vuoden sauhuttelun jälkeen. Juu kyl mä jazztupakkaakin välillä vetelen mutta en muuta.
Aune-mummo

Posts: 543

#646 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
En polta muutakun kerrostaloja ja kirkkoja , juon bensaa ja tolua sekä haistelen liimaa .. MITÄ ON HUUMEET ??*hihu*
TheJonne

Posts: 62

#647 • • TheJonne numero UNO!
En mitään tuollaista :D
Mushi Mushi

Posts: 203

#648 • • Mushi Mushi Pipipää...
En tällä hetkellä*nauru*
vinsku

Posts: 749

#649 • • vinsku huba huba
Joo, en, en. Tupakkia tuli polteltua kolmisen vuotta, mutta lopettamisesta on jo kaks vuotta aikaa.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

alphamagic

Posts: 3,628

#650 • • alphamagic
Pois se minusta.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Muikku

Posts: 427

#654 • • Muikku
Nautin hyvästä(kalliista) viinistä. Juon muutakin mutta kirkkaat eivät himota.
Chadonna

Posts: 152

#655 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.
Jep, juotu on ja poltettu, kaikkien edestä. Mutta huumeisiin ei ole pilveä kovempiin koskettu, saati kosketa vastaisuudessakaan. Viina saa jo pään tarpeheksi sekasin. Ja jäisin varmaan koukkuunkin, että no spank you!

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

Avatar
#656 • • Aycan Guest
jeba eli en polta enkä TOD käytä huumeita...juon joka päivä...niinku vettä, maitoo ja mehuu *nauru* alkomahoolii juon joskus eli joku kerran kuussa tai jotain...*hymy*
zeniii

Posts: 163

#657 • • zeniii adhd
Poltan kännissä. Juon alkoholia muutamia kertoja viikossa. En käytä huumeita(pilvee maistanu kyllä).

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

Avatar
#658 • • REivaaja Guest
Itse en mömmöihin koskisi. Ala-asteelta asti opetetaan että se on vaarallista. Kerran kokeilin kannabista ja kun kerroin siitä lääkärille, se oli ohan kauhuissaan ja sano että siitä voi tulla skitsofrenia ja keuhkosyöpä, ihan tosi juttu! Niitten kanssa ei kannata pelleillä! Sen jälkeen en oo vesipiippuun koskenut. Tupakkaan en koskisi koska siitäkin tulee syöpä, eikä siitä saa ees hyvää oloa. Haisee vaan pahalle ja pilaa kuntonsa. Kännissä kaikista tulee ihan tyhmiä ja ne tappelee ja hankkii irtosuhteilla hepatiitteja ja hiv:ejä jotka voi tarttuu niihinki jotka ei juo! Sitä paitsi miksi mä laittaisin rahani johonkin johon en muista niitä laittaneeni? Mielummin mä säästän uuteen huvilatelttaan jossa voi sitten kesällä kuunnella lintujen laulua ja syödä makkaraa. Reiveissä näkee paljon sellasia jotka on ihan sekasin ja ne luulee et niillä kivaa, mutta seuraavana päivänä ne sitten huomaakin että ei se ollutkaan niin kivaa. Niillä on rahat loppu, peppu kipeä ja outo mies kainalossa joka haluais ottaa uusiksi. Siinä sitten ihmetellään että mitä pitäisi ottaa uusiksi? Ei mitään!!
NextAce

Posts: 2,505

#660 • • NextAce Alienated

Hra Hapikas, 3.2.2008 17:57
Mutta en suosittele psykoaktiivisia yhdisteitä kenellekkään.




Saaks kysyy et miks?

--
-Alienation-

-----