749 posts, 38 pages, 361,205 views
Kille, 16.4.2005 07:43:
Tiedän että riippuvuus huumeisiin syntyy herkemmin kuin alkoholiin joten olen rajoittanut niiden käytön niin että tiedän olevani "itseni herra"
..Viina oli jo viedä miehen, kun ei suomalainen osaa sitä viisastenjuomaa varoa niin että se yhtäkkiä vie koko elämän, huumeista jokainen tietää riskit joten otettava varovaisemmin..
..minä kiitän ja kumarran kaveria joka minulle ensimmäisen lainin tarjosi, elämäni on taas raiteillaan..
Kille, 16.4.2005 07:43:
Tässäpä rehellinen vastaus...
Usva, 10.4.2005 09:51:
Minä en ole koskaan aiemmin kokeillut mitään, kuin vasta tänä vuonna aloitin juomaan alkoholia ja olisin kiinnostunut myös kokeilemaan kannabista, pilvee/maria. Tupakkaa maistoin kerran, muttei se kiinnosta.
Mistä ja mitä kautta kannabista saisi? Itse asun Lahdessa ja käyn silloin tällöin Hesassa ja minä olisin erittäin halukas kokeilemaan ainakin kannabista, pilveä, maria.
Mistä ja mitä kautta tätä saa? Minä olen nuori aikuinen nainen, joten osaan ottaa vastuun omasta elämästäni. Mutta nyt mulla on sellainen elämänvaihe, että haluan kokeilla kaikenlaista uutta, seikkailla, pitää hauskaa, bilettää ja olen ennakkoluuloton, avoin sekä luotettava.
Ja etsin myös kunnon ug reivi bileitä, jossa on musiikkia, tanssimista, sekoilua, seksiä, päihteitä tai ainakin joitakin näistä. Tiedättekö missä ja milloin niitä järjestetään esim. HKI-Lahti linjalla? Ja miten noihin pääsee mukaan?
Voitte ottaa minuun suoraan yhteyttä: [email protected]
Usva
fairi, 18.5.2005 15:51:
poltan kyllä. juon joo, ostin tänään ensimmäisen oman pullon pöytäviinaa junnukauden jälkeen. saas nähä miten käy
boreal, 5.5.2005 18:22:
Mahahah...konstaapeli usva pfff....
sapeli,
---
Tuli mieleen leipuri pulla Noh, eikös niitä unikonsiemeniäkin voi leipoa vaikka mihin? Ja jos voi, ja jos tykkää syödä niitä, niin voiko tähän kyselyn kolmanteen kohtaan vastata kyllä?