juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

749 posts, 38 pages, 345,471 views

Chainboy

Posts: 363

#161 • • Chainboy
Juon kyllä , joskus liikakin kun innostuu.... Tupakkaakin poltan (huono tapa mut mitä itselleen mahtaa) ja olen joskus jotain mömmöjäkin vetännyt mut en ikinä ole niistä mitenkään riipuvainen ollut... joskus on ollut vaan hauska tanssia ja juhlia ympäri yön....*pihkassa*
mut nykyään olen melkein *enkeli* *piis* *yingyang*

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

<><

Posts: 227

#162 • • <>< ¤blub¤
kaikkea kohtuudella. paitsi huumeita ei lainkaan!*eiei*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

henkka

Posts: 4,973

#163 • • henkka

Mark:
mä rännään piparjuurta *igor*

-M



Don't do it man!
Avatar
#164 • • q Guest

Howdy:
Ja sanompa vaan että jos joku on niin tyhmä että myöntää sen täälä julkisesti niin .. heh


Niin heh.. mitä? Big vitun deal, täält ei varmaan montaa löydy jotka enää noteerais tollasta asiaa enempää ku sukkien värii. Duunipaikan ilmotustaululle en päihteiden käyttöäni listaisi, mutta tämä foorumi nyt ei sen luokan medialta vaikuta ettei vois myöntää, että kaikista aineista ei yleensä ole veroja maksettu.
Individual

Posts: 10,942

#165 • • Individual HYPNO!

Sirpale:
tämä foorumi nyt ei sen luokan medialta vaikuta ettei vois myöntää, että kaikista aineista ei yleensä ole veroja maksettu.



Niin...tarkoitat varmaan tuontiviinoja.*täh**nauru*

T:Tero
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#166 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ei mun mielestä kahvinjuontia voi verrata juomiseen, polttamiseen tai douppaamiseen. Ei sillä ole vastaavia haittavaikutuksia, ellei niitä mitättömiä, kuten hampaiden kellastumista lasketa *nauru*

ps. juon kahvia varmaan litran päivässä *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

SpeedHawk

Posts: 152

#167 • • SpeedHawk
Kyllä, ei, kyllä.

Tupakka on yksi niistä harvoista päänuppiin vaikuttavista aineista, jotka eivät mielestäni ole käyttämisen arvoisia. Kerran reseptivapaata yskänlääkettä väärinkäytettyäni poltin puolikkaan savukkeen vain todetakseni että jaaha, yskärefleksi on tosiaankin poissa. Muut eteen sattuneet, mutta kokeilematta jääneet ovat olleet poikkeuksellisen neurotoksisia (tehokkaita hermomyrkkyjä) tai poikkeuksellisen addiktiivisia.

http://overcharge.virtualave.net/the_lista.txt tuommoisia on tullut kokeiltua, eikä tarkoitus ole kehuskella käytölläni. Vaikka aineita on kymmenittäin, tämä ei tarkoita sitä, että olisin täysi narkki, vaan sitä, että etsin huumausaineista (ja miksei muutenkin) uusia kokemuksia eli käyttökertoja ainetta kohden on melkeinpä kaikilla kofeiinia, kannabista ja alkoholia lukuunottamatta pari-kolme.

Senverran sanoisin huumeiden kokeilua harkitsevalle, että ei, kaikki huumeet eivät välttämättä tapa tai johda rappionistin elämään ojan pohjalla. Kuitenkin ensiarvoisen tärkeää TIETÄÄ mahdollisimman paljon aineesta, ennen kuin sitä kokeilee. Useimmin ongelmia aiheuttavat huumeet, ts. amfetamiini ja opioidit(heroiini ja sen sukuiset aineet) kannattaa jättää väliin - mitään olennaista ei menetä vaikkei näihin koskaan koskisikaan.

Tietoa huumeista saa esim. www.erowid.org -infosivustolta tai www.paihdelinkki.fi - tai www.puolitotuus.com -foorumeilta.

-SpeedHawk
vaavu

Posts: 1,324

#168 • • vaavu vara-vana
Kaikenlaisia komboja sitä ihmisillä näyttää olevan. Onkohan kukaan vastannut tänne riviä ”ei, ei, kyllä” ...
zari

Posts: 716

#169 • • zari Team Tamppaajat
Kyl sitä joskus juo jonkin verran *vink* mutta en polta enkä käytä huumeita.

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Progress

Posts: 955

#170 • • Progress
juon ja poltan, siis tupakkia.
Tupakkaa menee liikaa, alkoholia sopivasti ja harvemmin.
Huumeita en käytä, ei oo mun juttu.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Progress

Posts: 955

#172 • • Progress

Individual:
”Mitäs tämä nyt merkitsee!*pahis*”, kysyy poliisi ja jatkaa: ” Täällähän on juotu hassísta!”
”Ei pojat! Ei tällainen homma vetele!*pahis*”

T



*pahis* *hih*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#173 • • paha setä Guest
[muokattu 18.8.2004 04:19]
Ozie

Posts: 1,389

#174 • • Ozie
Juon kohtuusti ja vähän päälle ~6krt/kk
En polta
En huumeile
Avatar
#175 • • pia^^ Guest
en polta--> en oo ees maistanu *joo*
en käytä huumeita--> en aio ees kokeilla *eiei*
alkoholia juon jonkin verran, hyvin harvoin kunnon kännei *enkeli*
Dacey

Posts: 671

#176 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
mutsi ku tekee huumeiden vastasta duunia ni tulee kuultua ja nähtyä ties minkämoista dokumenttia aineen käyttäjistä, joten ei oo paljoa kiinnostanu niitä lähteä kokeilemaan.
Tupakkaa poltin joskus ysiluokalla, ja silloinkin vaan tietyssä seurassa (ainoat polttavat kaverini silloin) ja lukiossa sitte sillon ku tuli dokattua. Nyt oon sit ton polttamisen karsinu pois. Tai sillon mut saattaa nähdä rööki huulessa ku oon ihan lärvit,mut sitäkin oon tosi harvoin.. enemmänki alkoholi on seurustelujuoma, ja mähän en seurustele juoppojen kaa *joo*
jos juon,ni juon mieluiten sit kotibileissä tai jossain. En mä baarissa tai lattian hajotus hipossa ylimäärästä tarvi *plur*
Avatar
#177 • • Enkeli Guest
Eihän kukaan mitään juo/polta/käytä...
*ding*
Sithil

Posts: 77

#178 • • Sithil Drifter
Poltan -> Kuin savupiippu
En juon -> Taidan mennä kohtapuoleen absolutistilinjalle, koska ei jaksa kiiinnostaa.
En käytä huumeita -> Olen joutunut seuraamaan melko läheltä mitä ”harmittomatkin” huumeet voivat tehdä (/johtaa) ihmisen. Long story short, never in a million years.

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

helluli

Posts: 381

#179 • • helluli pupunen / hababambi
en käytä huumeita
polttamatta toista päivää...
mut viunaa tuntuu menevän liiankin paljon välillä. taisiis aika usein.

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

KD

Posts: 154

#180 • • KD sick mind
en juo -> Pää on ihan tarpeeks sekasin jo muutenkin *ding*
en polta -> Mulla tulee pää kipeeks jo pelkästä tupakan savusta *sars*
en käytä huumeita -> Music is the drug *iloinen*

--
Do it without the attitude or don&#039;t do it at all!