juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

749 posts, 38 pages, 345,114 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#81 • • hallucinogen Edain
Viina maistuu mut sehän ei oo mun vika, mä sain vaan tällaset geenit *iloinen*
Joskus känäs poltellu pilvee mut ei se oikeen mut juttu kun tupakkikaan maistu niin ei se kannikan polttaminenkaan innosta kamalasti

--
pikku-*possu*

Nefertete

Posts: 665

#82 • • Nefertete pile-eläin
en, en, en.
No joskus kotipileissä/laivalla tms. saatan kyl juoda pari siideriä..*iloinen*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Claquesous

Posts: 3,206

#83 • • Claquesous viidettä kolonnaa
no välil tulee pämpättyy ja kannabist tulee kans sillotällö pössyteltyy (pitäähä sitä jotai paheit olla*pahis*)muute en kyl polta tobaquee

--
32. of December

Howdy

Posts: 7,955

#84 • • Edited Howdy Oldie
Juon poltan ja koitan välttää doussia ... *piis**super**piis*

Korjaus: 17.12.2004

En polta enää .. juon vähemmän .. ja toi vika on ennallaan *piis*

--
Käpy vailla vertaa

Elsa F

Posts: 2,763

#85 • • Elsa F Koululainen :)
Viime perjantaina tuli poltettua pitkästäaikaa röökiä...Olikin sit montapäivää sen jälkeen keuhkot ihan tulessa! Ihme homma, ku ei nykyään kestä edes tupakkaa...*igor* Alkoholista mä taas saan kauheen ihottuman, ku olen sille (uskokaa tai älkää) allerginen...Ja huumeet taas ei oikeen sovi mun elämäntilanteeseen...Eli kai mä sit joudun olemaan selvinpäin?*vink*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Zet4

Posts: 1,135

#86 • • Zet4 n00b
Tupakkaa en ole koskaan maistanutkaan, edes minkään kylkiäisenä.
Humalassa olen ollut viimeksi yli kolme vuotta sitten.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Avatar
#87 • • Relic Guest
mitään en oo ottanu *eiei* *justjoo* *ding* *vink*

en polta, käytän alkoholia kohtuudella (eriasia on miten määritellään kohtuu) ja noita muita aineita yritän väistellä (uskotteko?)
Avatar
#88 • • emppu Guest

Relic:
mitään en oo ottanu *eiei* *justjoo* *ding* *vink*
(uskotteko?)



En *hymy*
hallucinogen

Posts: 8,190

#89 • • hallucinogen Edain
Ei sitä kyllä streittari jaksa olla, lonkero ja jekku maistuu niin hyvältä että *slurps**plur*

--
pikku-*possu*

J.J.

Posts: 216

#90 • • J.J. Mutta missä on..?
Mennääs käänteises järjestykses. En käytä huumeita, ei oo tullu ees kokeiltuu - uteliaisuuden takia vois joku kerta kokeillakki *pelle*

Röökiä en oo koskaa maistannukkaa. Alkoholia yritän käyttää kohtuudella - nyt kesällä menny vähän enemmän. Normaalisti puol pulloo viinii pari kertaa viikossa ruoan kanssa + plus jotain hyvää pari kertaa viikossa. Kun lähtee bilettää niin about joka toinen kerta tulee otettuu, yleensä muutama ja joskus muutama lisää *nauru*

--
"Kuolema kuittaa univelat"

Avatar
#91 • • TuneUp! Guest
Olen streittari, mutta mulla se tarkottaa vaan sitä, etten käytä huumeita. Alkoholin käyttö on harvinaista ja pysyy kohtuudessa.
tupakkia polttelen koko ajan. Riittää mulle.
Tiukkapipo en oo todellakaan... *joo*
Howdy

Posts: 7,955

#92 • • Howdy Oldie

J.J.:
Mennääs käänteises järjestykses. En käytä huumeita, ei oo tullu ees kokeiltuu - uteliaisuuden takia vois joku kerta kokeillakki *pelle*

Röökiä en oo koskaa maistannukkaa. Alkoholia yritän käyttää kohtuudella - nyt kesällä menny vähän enemmän. Normaalisti puol pulloo viinii pari kertaa viikossa ruoan kanssa + plus jotain hyvää pari kertaa viikossa. Kun lähtee bilettää niin about joka toinen kerta tulee otettuu, yleensä muutama ja joskus muutama lisää *nauru*



Hyvä neuvo .. jätä se kokeilu väliin se ei meinaan jää siihen .. usko vanhan sanaa ... kandee kuunnella ..*joo*

--
Käpy vailla vertaa

Summerblink

Posts: 291

#93 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Mähän siis en halua olla rikkiviisas mutta streittari on henkilö joka ei käytä mitään päihteitä.
Tuli siitä kun aikoinaan HC-konserteissa piirrettiin X-kirjain alaikäisten kämmenselkään merkiksi siitä että kys. lapsukaisille ei saa myydä viinaksia. Mäkin aikoinaan sitä äxää käteen junnuna raapustin, nykyään hieman vähemmän *vink*
Noh, ihan sama mulle toisaalta, sanoohan moni nykyään olevansa kasvissyöjä mutta syö kalaa*justjoo*

ex sXe, nyk.*possu* *nauru*

cheers!
Avatar
#94 • • Relic Guest

wxw:
---
Relic:
mitään en oo ottanu *eiei* *justjoo* *ding* *vink*
(uskotteko?)

---


En *hymy*




no on se kumma!!!!! *nauru*
Avatar
#95 • • Euroke Guest
Ehdottomasti ehkä!*pelle*
Epailija

Posts: 5,636

#96 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Noup. Mihinkään laittomiin aineisiin en ole koskenutkaan, tupakkaa en ole edes maistanut, enkä ole koskaan ollut kännissä. Kofeiini on varmaan niitä harvoja piristeitä, joita tulee nautittua, ja sitäkin käytännössä vain colajuomien muodossa. Kofeiinipillereihin en ole koskenut.

Ei, en ole mormoni. *g* Tuossa ei myöskään ole mitään muuta aatteellista juttua taustalla. Voin ihan hyvin esim. maistella kaverien drinkkejä tai juoda lasin shampanjaa juhlissa, mutta humalahakuisesti ei tule juotua - käytännössä ei siis ollenkaan. Tupakan ja muiden päihteiden (em. kofeiini poislukien) suhteen omalla kohdallani onkin sitten nollatoleranssi. Ei ole mitään syytä edes maistaa. Ilmankin on ihan tarpeeksi hauskaa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

POSER

Posts: 800

#97 • • POSER Wimp and Poser

Epailija:
mutta humalahakuisesti ei tule juotua


Humalahakuinen juominen on se ainoa oikea kansanperinteitä kunnioittava vaihtoehto.

Epailija:
Ei ole mitään syytä edes maistaa. Ilmankin on ihan tarpeeksi hauskaa.



Kokeile nyt hyvä mies ihmeessä, tiedä kuinka hauskaa sulla sitten olis. Ja totuushan on että hauskanpito ilman viinaa on teeskentelyä.

--
Keppiä Jehoville!

kuu

Posts: 1,174

#98 • • kuu tyttttö
NII JUST *nauru*

--
köh köh

-P

Posts: 4,972

#99 • • -P
vastaukset:
*poltan silloin tällöin, tosin en niin että olisin valmis maksamaan askista. koitan lopettaa
*alkoholia nautin erittäin harvoin. todella harvoin jopa
*huumeita.. noh *blush*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Epailija

Posts: 5,636

#100 • • Epailija Physicist, 2nd class.

POSER:

Humalahakuinen juominen on se ainoa oikea kansanperinteitä kunnioittava vaihtoehto.

---

Kokeile nyt hyvä mies ihmeessä, tiedä kuinka hauskaa sulla sitten olis. Ja totuushan on että hauskanpito ilman viinaa on teeskentelyä.



*nauru* Ei mulla ole tarvetta ottaa lomaa itsestäni. ”Henkinen humala” ajaa tarpeen tullen saman asian ilman haittavaikutuksia. Sitäpaitsi alkoholi huonontaa koordinaatiokykyä ja sitä myöten haittaa tanssimista. Niin ja kansanperinteiden kunnioittaminen ei sitten liene se vahvin puoleni... *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous