juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

749 posts, 38 pages, 345,904 views

John

Posts: 1,384

#101 • • John Lauma
[o]Poltan. Liikaa. Olin yli kolme kuukautta ilman, mutta sit sorruin taas.[/o] *igor*
Lopetin.*nauru*

Juon, välillä runsastikin. Bileissä en yleensä juo humalahakuisesti, mutta joskus vaan huomaa että ”hups heijaa, tulipas oltua taas sievissä”. *pelle*

Bileissä on kyllä hauskinta selvin päin, siitä ei pääse mihinkään. =)

[muokattu 13.8.2003 10:49]

--
Fancy some cheese, Gromit?

Rocca

Posts: 3,064

#102 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Olen lopettanut polttamisen vuosi sitten ja tulihan niitä tupakointi vuosia sitten 6.Juon 2 kertaa kuussa ja välillä en ollenkkaan paitsi kesä meni railakkaasti 1 väli viikon loppu muut kaato kännissä EI HAUSKAA.Huumeita *dissaa* en vedä vaikka olis mahdollisuus ollu monta kertaa.

_________________________________________________________________

Age is not the Answer

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

SneakerTweaker

Posts: 24

#103 • • SneakerTweaker don't mess with uppers without landing gear
En tietenkään. Kaikki muut paitsi minä. Avatarissa kuvassa *tietenkin* kaksi kasaa perunajauhoa... *pahis**nauru**pahis**nauru*

--
Egon koko on verrattavissa pupillien kokoon...

Andy

Posts: 1,019

#104 • • Andy
käytkö paskalla?

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

-xx-

Posts: 5,001

#105 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Epailija:
Noup. Mihinkään laittomiin aineisiin en ole koskenutkaan, tupakkaa en ole edes maistanut, enkä ole koskaan ollut kännissä. Kofeiini on varmaan niitä harvoja piristeitä, joita tulee nautittua, ja sitäkin käytännössä vain colajuomien muodossa. Kofeiinipillereihin en ole koskenut.

Ei, en ole mormoni. *g* Tuossa ei myöskään ole mitään muuta aatteellista juttua taustalla. Voin ihan hyvin esim. maistella kaverien drinkkejä tai juoda lasin shampanjaa juhlissa, mutta humalahakuisesti ei tule juotua - käytännössä ei siis ollenkaan. Tupakan ja muiden päihteiden (em. kofeiini poislukien) suhteen omalla kohdallani onkin sitten nollatoleranssi. Ei ole mitään syytä edes maistaa. Ilmankin on ihan tarpeeksi hauskaa.



Yhtyi tuohon vielä torstaina, mutta nyt on tullut koettua känni. Ei kyllä ollut niin hauskaa että tarkoituksella haluaisin juoda itseni samanlaiseen tilaan toiste. Tupakan ja muiden päihteiden kohdalla nollatoleranssi tulee kuitenkin jatkumaan.

[muokattu 10.8.2003 15:05]

--
kiitos ja anteeksi ^^

(5) (3)

Posts: 265

#106 • • (5) (3) -no rest for the evil-
mahdollisuuksien mukaan. nyt en.

--
theworldismine

Ozma

Posts: 867

#107 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Juon kohtuudella
Poltan kohtuudella
Käytän UUMEITA kohtuudella

Olen aika kohtuullinen vaihtoehto *iloinen*
bansq

Posts: 931

#108 • • bansq leftfield winger.
En polta, juon joskus (todella harvoin räkäkännejä) ja nipsuihin sun muihin mömmöihin en koske, pienestä pitäen on tullu kaikennäköstä ongelmaa tuttavapiirissä ja maailmalla liikkuessa joko oman seurueen ”hyvistä” ideoista tai ulkopuolisten puukkohippamiesten taholta. Rehuista en mene mitään sanomaan, koska alkoholin ja kannabiksen jatkuvaan taisteluun ei näytetä saavan minkäänlaista päätöstä. Itse en sitäkään polttele, on tässä omalaatuisessa mielikuvituksessa jo nyt tarpeeks kestettävää. *hih*

--
plip goes on.

caitrin

Posts: 159

#109 • • caitrin ö_____ö
en polta kuin ERITTÄIN harvoin (rööki haisee ja maistuu pahalle, mutta joskus auttaa rentoutumaan ku oikeen vituttaa), kannabis = käyttäisin joskus jos jaksaisin jostain hankkia (lue: ei käytä koskaan) *hih* muille huumeille tiukka EI *eiei* ...ja en juo, koska oon tottunu jo olemaan juomatta (9kk sitte oli niin kamalat kännit et vannoin etten enää koskaan juo... näytti pitävän paikkaansa ;) ...ja eikös väsymys vastaa promillen humalatilaa? *vink* eli on hauskaa ilmanki.
-xx-

Posts: 5,001

#110 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Epailija:
mutta humalahakuisesti ei tule juotua
...
Ei ole mitään syytä edes maistaa. Ilmankin on ihan tarpeeksi hauskaa.
---
POSER:
Kokeile nyt hyvä mies ihmeessä, tiedä kuinka hauskaa sulla sitten olis. Ja totuushan on että hauskanpito ilman viinaa on teeskentelyä.



Ei kannata kokeilla, ei ollut kokeilemisen arvoista *eiei*
Vaikka nyt toisaalta ymmärtää ehkä paremmin muiden toilailuja ja ääliömäistä käyttäytymistä kännissä. Selvänä on hauskempaa *joo*

nimim. kerran kokeillut

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

Posts: 8,190

#111 • • hallucinogen Edain
Pienessä maistissa on kaikkein kivointa *nauru*
Tosin kunnon kännit(niissä rajoissa ,että muistaa) on kanssa joskus ihan mukavat niin sitten voi pidemmän ajan jälkeen naureskella miten nolannu itteensä *nauru*

--
pikku-*possu*

hrdkvr

Posts: 3,929

#112 • • hrdkvr KURGO
mulla on taito pitää nousuhumalaa yllä n 6-7 tuntia mutta sitten tulee väsy...
mutta tuleehan välillä vahinkoja ja menee yli

--
-keep it hard-

kuu

Posts: 1,174

#113 • • kuu tyttttö

hallucinogen:
Pienessä maistissa on kaikkein kivointa *nauru*
Tosin kunnon kännit(niissä rajoissa ,että muistaa) on kanssa joskus ihan mukavat niin sitten voi pidemmän ajan jälkeen naureskella miten nolannu itteensä *nauru*



Kyllä kyllä *joo**hymy**nauru*

--
köh köh

OverDose

Posts: 1,714

#114 • • OverDose Team Emmätajuu
Juon: Silloin tällöin, bileissä kyllä yleensä selvinpäin tai ihan pienissä
Poltan: Saattaa mennä savuke / kk, jos sille päälle satun. Fiilistelyyn...
Huumeet: Ehdoton ei.

[muokattu 11.8.2003 12:25]

--
Once Upon a Time...

hallucinogen

Posts: 8,190

#115 • • hallucinogen Edain
kuu, lähetäänkö joskus yhdessä nolaileen itseämme? *nauru*

--
pikku-*possu*

kuu

Posts: 1,174

#116 • • kuu tyttttö

hallucinogen:
kuu, lähetäänkö joskus yhdessä nolaileen itseämme? *nauru*



Jep jep *joo*

--
köh köh

kap-pu

Posts: 1,167

#117 • • kap-pu the amazing suction cup boy
kyllä juon, kyllä poltan, kyllä käytän.

Howdy:
Ja sanompa vaan että jos joku on niin tyhmä että myöntää sen täälä julkisesti niin .. heh



ja sanonpa vaan, että jos sinä olet noin tyhmä, että postailet tällä julkisesti noin typeriä postauksia, niin hekotihekohee vaan.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Goddess Lakshmi

Posts: 119

#118 • • Goddess Lakshmi Joy of your life, makes it worth of living
Aika usein on tullu viime aikoina dokattua (täytyy myöntää) Mut pistetään se kuuman kesän piikkiin!!*hih*
Röökiin en koske ellei se sisällä jotain kivaa........*nauru*
Bilettäessä pitää joskus piristää itteensä nii et jaksaa polkata loppuun asti*iloinen*
shaman

Posts: 270

#119 • • shaman
Äskeinen ninnyn postaus kertoo kaiken oleellisen *iloinen*

--
*piis*

Jii-75

Posts: 459

#120 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
hih:) pakko myöntää että EN :) molen hullu jo näinkin;) *wirn* siis eli mä en polta, enkä käytä huumeita alkoholia otan ehkä pari kertaa vuodessa, eli en aivan päihteetön ole mutta esimekrkiksi kaffettakaan en juo:) jopa kokistakin harvoin :) lei suosin fantaa;) *wirn*

--
dodiih