Joskus känäs poltellu pilvee mut ei se oikeen mut juttu kun tupakkikaan maistu niin ei se kannikan polttaminenkaan innosta kamalasti
749 posts, 38 pages, 405,563 views

Alkoholista mä taas saan kauheen ihottuman, ku olen sille (uskokaa tai älkää) allerginen...Ja huumeet taas ei oikeen sovi mun elämäntilanteeseen...Eli kai mä sit joudun olemaan selvinpäin?

Relic:
mitään en oo ottanu![]()
![]()
![]()
(uskotteko?)

J.J.:
Mennääs käänteises järjestykses. En käytä huumeita, ei oo tullu ees kokeiltuu - uteliaisuuden takia vois joku kerta kokeillakki
Röökiä en oo koskaa maistannukkaa. Alkoholia yritän käyttää kohtuudella - nyt kesällä menny vähän enemmän. Normaalisti puol pulloo viinii pari kertaa viikossa ruoan kanssa + plus jotain hyvää pari kertaa viikossa. Kun lähtee bilettää niin about joka toinen kerta tulee otettuu, yleensä muutama ja joskus muutama lisää

wxw:
---
Relic:
mitään en oo ottanu![]()
![]()
![]()
(uskotteko?)
---
En
Epailija:
mutta humalahakuisesti ei tule juotua
Epailija:
Ei ole mitään syytä edes maistaa. Ilmankin on ihan tarpeeksi hauskaa.
POSER:
Humalahakuinen juominen on se ainoa oikea kansanperinteitä kunnioittava vaihtoehto.
---
Kokeile nyt hyvä mies ihmeessä, tiedä kuinka hauskaa sulla sitten olis. Ja totuushan on että hauskanpito ilman viinaa on teeskentelyä.
Ei mulla ole tarvetta ottaa lomaa itsestäni. Henkinen humala ajaa tarpeen tullen saman asian ilman haittavaikutuksia. Sitäpaitsi alkoholi huonontaa koordinaatiokykyä ja sitä myöten haittaa tanssimista. Niin ja kansanperinteiden kunnioittaminen ei sitten liene se vahvin puoleni...