dOrKA, 21.2.2007 20:02:
Mä toivoisin et lukisit edes puolittain mitä kirjoitin. Sanoin et helppo tapa tehdä kuvista "parempia" en kyllä sanonut THE tapa (jolla varmaan tarkoitit, että ainoa).
Mä taas toivoisin, että sä kirjoittaisit edes puoliksi mitä tarkoitat tai pysyisit selittelemättä kirjoittelujesi takana. Ihan kumpi tahansa käy.
No hyvä, sitten tämä oli varmaan tässä? Eihän meillä ole mistään keskusteltavaa kun et edes vaivaudu katsomaan esimerkkejäni.
Se on selvä sitten. Pitäiskö mun oikeasti jaksaa olla kiinnostunut sun vanhoista pokkariräpsyistäsi ja niiden photoshoppaiuista ja miksi? Osoittavatko ne jollain tapaa toteen sitä, että tiedät kuin tiedätkin mistä puhut tässä asiassa? Mikäli oikeasti koet näin, niin tsekkaan ne läpi vaikka tiedän kyllä katsomattakin mitä löydän kun oon niitä aikaisemminkin nähnyt.
Jos sä otat herneet nenään noin helposti niin oletko käynyt mittamaassa verenpaineesi?
Jeps ja ihan tän vuoden puolella vielä. Sekä ylä- ja alapaine olivat erinomaiset, mutta kieltämättä ne olis varmaan nyt koholla. Mites omat paineesi ja miten ne liittyy tähän keskusteluun?
Eli siis kyse ei nyt olekkaan kuvista vaan jostain muusta, sulla o kyl mun numero niin sä voit soittaa anytime ja sanoa suusi puhtaaksi.
Eihän tässä ole missään vaiheessa ollut kyse kuvista? Kundiksi, joka toivoo mun lukevan omat kirjoituksensa edes puolittain sulla on yllättävän vähän kiinnostusta keskittyä siihen mitä sulle sanotaan. Ettet vaan olis taas turhan paljon oman erinomaisuutesi pauloissa?
Tässä keskustelussa on kyse nimenomaan siitä, että mua on alkanut vuosikausien turpani kiinnipitämisen jälkeen se kuinka mulle rakkaan harrastuksen ja osittaisen ammatin pariin tulee laumoittain ihmisiä, joilla on munaa kahden viikon järkkärirungon omistamisen jälkeen puhua kuin 20 vuoden kokemuksella ja aktiiviharrastamisella. Se on musta röyhkeää, väärin, perseestä, alhaista ja aika montaa muuta asiaa. Sä et olet mitenkään ainoa tapaus tätä lajia, mutta sun höpinäsi sattuivat nyt katkaisemaan kamelin selän.
...ja joo, mulla on sun numerosi ja voisin toki soittaa sulle halutessani. Se vaan oli ajanhukkaa siinä missä tämäkin todennäköisesti on, koska sun suurimpiin hyveisiisi ei mun muodostamani käsityksen mukaan kuulu kyky myöntää olevansa väärästä ja oppia siitä kokemuksesta jotain.
Kaikki taitaa tietää täällä et sanon mielipiteeni suoraan. Välillä olen väärässä ja välillä oikeasssa, mitä taas tulee makuasioihin niin niistä on turha vääntää. Sehän on jokaisen oma näkemys ja näissä asioissa on mielipiteitä yhtä paljon kun keskusteluun osallistuneita.
Eikä siinä mitään. Mullakaan ei käsittääkseni ole mainetta miehenä, joka yleisesti ottaen tuhlaisi aikoja ylimääräisiin korulauseisiin. Sellaisissa keskusteluissa, joissa ei ole yhtä oikeaa vastausta onkin ihan ok spekuloida asioilla ja esittää eriäviä mielipiteitä, mutta musta on aika turhauttavaa lukea turhaa paskanjauhantaa jostain aiheesta vielä kauan sen jälkeenkin kun kirjoittaja on itse havainnut olevansa väärässä ja vastapuolensa oikeassa, mutta ei vaan voi ylpeydeltään myöntää tätä. Oletko sä koskaan tällaisten keskusteluiden lopuksi konkreettisesti myöntänyt olevasi väärässä vai vaan jatkanut, jatkanut ja jatkanut poistuaksesi lopuksi mahdollisimman huomaamattomasti takavasemmalle? Tän keskustelun osin räikeän sävyn on tarkoitus varmistaa se, että et voi tehdä niin ainakaan nyt.
Mitä taas tulee kuvaamiseen niin asiaan kun asiaan niin olen todella tarkka, voisin itse sanoa jokaisesta kuvasta negatiivisia asioita mitä pitäisi korjata kun on aihe joka kiinnostaa ja mistä haluan oppia paljon mut tällä nyt ei oo tämän asian kanssa mitään tekemistä.
Ihan hyvä et on mielipiteitä joo. Kantsii kuitenkin miettiä pitääkö niitä jakaa faktoina ympäriinsä siinä vaiheessa kun oppimisprosessi asian ympärillä on itselläkin vielä reilusti alle puolitiesssä. Kiva et tykkäät valokuvaamisesta ja oot siitä kiinnostunut. Se on hieno harrastus. Mut ethän sä siitä nyt kyllä ihan objektiivisesti katsoen kauheasti ymmärrä - vielä. Miksi siis esität ymmärtäväsi?