kuunteletko jotain muuta kuin technoa

537 posts, 27 pages, 121,745 views

terraluna

#181 • • terraluna Agentti
Tällä hetkellä konemusiikki on ihan ygönen mun ranking-listalla, mutta muutakin kuuntelen ja diggailen.

CMX on varmaan \”heavyinta\” ja \”rockeinta\” mitä siedän, ja inhoan countrya, iskelmää ja R\'nB:ta. *eiei*

Parhaiten maistuu bileissä energinen konebiitti, kuuntelussa koneiden, akustisten soittimien ja/tai vokaalien kombinaatio. Rinneradio... me love! *joo*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

#182 • • Corepressor Guest
Täytyypä listata musamaku, ainakin siltä osin, mitä tulee heti mieleen:

Hallucinogen
Shakta
Astral Projection
Aphex Twin
RMB

Seuraava kategoria:

Rammstein
Carcass
Napalm Death

Sitten:
Audioslave
Queens of the stone age

Ja

Cypress Hill
50 Cent

Ja äh, vaikka mitä muuta. Tango tai Suomi-poppi ei oikein uppoo.
Kaikki toi riippuu kutinasta, melodiasta tai bassosta.

Autossa ehdottomasti jytkettä. \”Laitetaan tytöt hytkymään takapenkille\” *joo**joo**joo*
Lucia

#183 • • Lucia Grasslander
Mulle menee melkein mikä tahansa, tulisi varmaan lyhyempi lista jos kirjoittaisin mitkä ei nappaa. *hih*

Muttatuota, tässä pari joiden levyt olen vaivautunut ostamaan;

Marilyn Manson
KoRn
Laura Pauccini
Don Huonot
ICP

päästä päähän. *nauru* Enempää ei jaksa luetella.

--
IMadeThis.

Verottaja

#184 • • Verottaja no-life / luuviulu
Kyllä uppoo muukin kuin konemusa. Muutama esimerkki...

Metallia
Arcturus
Cannibal Corpse
Dark Funeral
Decapitated
Dimmu Borgir
Dissection
Emperor
Immortal
Iniquity
Limbonic Art
Mayhem
Moonsorrow
Rammstein
Rhapsody
Satyricon
Thy Serpent
Vader
Zyklon

Muuta
Bach
Frederik (no ainakin pari biisiä menee =)
Klamydia
Mozart
Nirvana
Vivaldi

...eikä tässäkään ole kaikki, mutta eiköhän tässä ole tarpeeksi.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Jone

#186 • • Jone Archibald Haddock

OCS:
Entombed. *pahis* *ding* *w000000p*

Uhs, mä oon ollut jopa Entombedin ja The Project Haten keikailla. *sydän*

TPH:n pojat koristelivat itsensä kivasti kahdella litralla verta Tavastian keikkaa varten....
(jonka jälkeen bäkkäri näytti tältä)
live12.jpg
...taannoin ja niiden parin uuden levyn kannessakin on kuulma mun ottamat kuvat, tiedä häntä kun en ole vielä moisia nähnyt.

Heviörinä on siis joskus ihan jees kun menen kuuntelemaan sitä erään tietyn ystäväni kanssa ja max kerran vuodessa. Pelkään aikasta paljon tollaista keikkojen keskimääräistä yleisöä kyllä.

[muokattu 17.9.2003 01:07]
Saarus

#187 • • Saarus
Toki kuuntelen, tosin nyt kun toi raadio päätti hajota about puol vuotta sitten ni ei oo tullu sitäkää harrastettuu. Koneelta löytyypi HIMiä, The Rasmusta, sekalaista poppiva, suomirokkii ja paaaljon hitaita (nukkumaanmenomusaa). Anssi Kelan uusimman sain äskettäin mut en oo varma jaksanko kuunnella *ding*

Mä oon semmoin fiiliskuuntelija et en menis luokittelee mitenkää *iloinen*

--
-life is life and show must go on-

Chatte

#188 • • Chatte Team Teknolipat :)

Mystic:
Toki kuuntelen, tosin nyt kun toi raadio päätti hajota about puol vuotta sitten ni ei oo tullu sitäkää harrastettuu. Koneelta löytyypi HIMiä, The Rasmusta, sekalaista poppiva, suomirokkii ja paaaljon hitaita (nukkumaanmenomusaa). Anssi Kelan uusimman sain äskettäin mut en oo varma jaksanko kuunnella *ding*

Tekee mieli kommentoida, koska sanoisin itseäni myös fiiliskuuntelijaksi, ja mulla on melko laaja musiikkimaku, mutta tuo sinun listauksesi on enimmäkseen sellaista musaa, joka saa minut näkemään punaista, noh, hieman kärjistäen. Eli rajansa kaikella - ja nyt tulee kovasti yleistäen - tavalliset radiokanavat, yleensä suomirokki, tavishitaat (baarien hitaat *oksentavahymiö*) ja viimeisenä sekä vihastuttavimpana Anssi Kela *dissaa* eivät uppoa! Olen joskus aiemminkin kirjoittanut tähän topikkiin, ja taisin mainita, että en jaksa sietää mm. junttirokkia, iskelmää, kantrimusaa ja jotain muuta paskaa. Nuo sun luettelemat, lukuunottamatta HIMiä (ja korkeintaan The Rasmusta), lukeutuvat siihen muuhun paskaan... mun mielestä.

Musiikki on elämän tärkeimpiä juttuja, ja ei sen kuuntelua voi - eikä kannata - rajata yhden genren kuunteluun, mutta... *pahis*

No se siitä tällä kertaa, ja tämä ei ollut mitenkään henkilökohtaista; jokainenhan kuuntelee just sitä musaa, mitä lystää. *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Dee

#189 • • Dee ass-shaking sista
Mä diggailen paljon R\'n\'B:tä..*sydän**plur*

--
one love

Saarus

#190 • • Saarus

Chatte:
---
Mystic:

---

Tekee mieli kommentoida, koska sanoisin itseäni myös fiiliskuuntelijaksi, ja mulla on melko laaja musiikkimaku, mutta tuo sinun listauksesi on enimmäkseen sellaista musaa, joka saa minut näkemään punaista, noh, hieman kärjistäen. Eli rajansa kaikella - ja nyt tulee kovasti yleistäen - tavalliset radiokanavat, yleensä suomirokki, tavishitaat (baarien hitaat *oksentavahymiö*) ja viimeisenä sekä vihastuttavimpana Anssi Kela *dissaa* eivät uppoa! Olen joskus aiemminkin kirjoittanut tähän topikkiin, ja taisin mainita, että en jaksa sietää mm. junttirokkia, iskelmää, kantrimusaa ja jotain muuta paskaa. Nuo sun luettelemat, lukuunottamatta HIMiä (ja korkeintaan The Rasmusta), lukeutuvat siihen muuhun paskaan... mun mielestä.

Musiikki on elämän tärkeimpiä juttuja, ja ei sen kuuntelua voi - eikä kannata - rajata yhden genren kuunteluun, mutta... *pahis*

No se siitä tällä kertaa, ja tämä ei ollut mitenkään henkilökohtaista; jokainenhan kuuntelee just sitä musaa, mitä lystää. *hih*

Joo siis mähän sanoin, et noi mulla on koneella, hyllystä löytyypi paaaaaljon muuta (ei jaksa luetella). Noi oli siis esimerkkejä, joihin sä takerruit (esim. suomirokki käsitteenä on aika laaja etten oikopäätä vetäis sitä ns. junttirokin alle) Emmä voi sille mitää jos sä et niistä satu tykkäämään *ding**vink*

[muokattu 18.9.2003 19:32]

--
-life is life and show must go on-

bansq

#191 • • bansq leftfield winger.
Aivan täysin sekasin sitä sun tätä ja vielä tota - ennen.
Vähän ennen kesää kun muija jätti ostin toistaseks viimesen ei-konemusa-CD:n, poistin playlistiltä kaiken ei-konemusan ja lopetin pääasiallisen radionkuuntelemisen... Kipinä tähän oli jo kytenyt kauan, mutta toi sit anto viimesenkin potkun sille. Scandinavian Music Group aiheuttaa vieläkin lieviä vitutusreaktioita tavarataloissa ja muissa julkisissa tiloissa.

Radiota en kuuntele vieläkään enkä kiikuta rahojani Anttilan topteniin, mutta playlist sai huolellisesti valittua vaihtoehtomusiikkia. Alunperin kuuntelin paljon nu-metalliskaa ja sitä vähän punkimpaa tavaraa, monet bändit on yhä tuttujen värittämiä ja levyjä tulee esikuunneltavaks kotiin ilman maksua *hymy*
Muutama Apocalypticankin levy kävi täällä, mutta Max irrottautui bändistä niin enää ei lennä lätty tähän suuntaan. Eicca, Paavo ja Pertsa tekee vieläkin jännää musaa, worth checking out.

Pari bändiä vois lätkästä, sitä-sun-tätä-kamaa:
Unearth
Killswitch Engage
V-Mob
Anti-Flag
Bad Brains & Black Flag & Agnostic Front (samassa nipussa herkistelypäivinä)
American Head Charge
Beastie Boys
Blindside (se vanhempi, A Thought Crushed My Mind)
System Of A Down & Deftones & KoRn (nämä myös niputettuna, usein.)
Mudvayne
Choking Victim
Meshuggah
+Metalskakolina, Angelus listas aika hyvin. Noita tulee kyl kuunneltua vaan pieninä annoksina, lisätään vielä Impaled Nazreddine niin kolisee. *pahis*

Edit: On pakko tunnustaa näitä bändejä kun aloin selaamaan kovoa läpi, kyllä pehmopuhviporrökarvamussumaiskunamihattarakin menee *plur*
Coldplay (ja vielä erityisen hyvin meneekin)
Incubus
The Pixies (*sydän Doolittle *sydän*)
Guano Apes & Skunk Anansie & Anouk
Red Hot Chili Peppers (*sydän* Californication *sydän*)
Oasis & Blur
Garbage

[muokattu 19.9.2003 01:38]

--
plip goes on.

dizzyli

#192 • • dizzyli kotiseksieläin
Kotona kuuntelen oikeastaan eniten metallia.... suosikkeja ovat:

- within temptation
- theatre of tragedy
- nightwish
- sonata arctica

joskus fiiliksen mukaan menee myös country ja gospel *hymy*

--
Kauneus on kauhua.

rec

#193 • • rec
- gansta rap .
- breaks .
- KoRn .
- downbeattia (beat versioo) .
- klassista (aika vähän) .
- fusio jazz .
- dnb / jungle / ska ragga .
- triphop .
...........................................................:
pr0ton

#194 • • pr0ton mörökölli
Melko kaikkiruokainen musiikin suhteen *hymy*

--
onks kaikki oke? oooookke.

display23

#195 • • display23
en,en,en,en,en

ellei pmmp:tä ja gimmeliä lasketa
*igor*
pinkie_

#197 • • pinkie_
lähes kaikki menee, ainoastaan hevi ei oikein o mun musaa, esim children of bodom ja cradle of filth *eiei*
ezzy

#198 • • ezzy Droid-pappa

pinkie_:
lähes kaikki menee, ainoastaan hevi ei oikein o mun musaa, esim children of bodom ja cradle of filth *eiei*

Kannattaa tutustua hieman kevyempään matskuun ensin ;) Testaa vaikka tuo Kidney Thieves ja vaikka Lacuna Coil.
:D

#199 • • :D
En hirveesti ole teknon ystävä, mut toisinaan on erittäin kiva luukuttaa aivotonta jyystöä tyyliin liebing. Mutta mutta, suurin osa ajasta menee housen parissa.Myöskin seuraavat _tyylit_ ovat lähellä sydäntä; progehuussi, (nu)jatsi, blues, triphop, hiphop & rnb.

Kiksukin on toisinaan hyvää. :)

[muokattu 20.9.2003 22:35]
darz

#200 • • darz
EN juurikaan... ehkä joskus läpällä vanhoi legendaarisii kasari biisei ja jotai jazz tai groovee mutta hyvin harvoin...! *hymy*