kuunteletko jotain muuta kuin technoa

537 posts, 27 pages, 117,032 views

Shatter Sound

Posts: 164

#1 • • Shatter Sound Mastermind
onko kone musiikki ainoa oikea sinulle*täh*
vai lämpeetkö myös jollekkin muulle tyylisuunnalle*täh*

[muokattu 20.10.2002 18:20]

--
at the edge of infinity

_atmos

Posts: 230

#2 • • _atmos
mä voin rehellisesti sanoo et lämpenen melkeen mille vaan musiikille. ainoot jotka ei oikein nappaa on ehkä klassinen ja jazz.
mun lompakosta löytyy käytetyt keikka liput mm näille tapahtumille:
Marilyn Manson
Slipknot
Tattoo the planet
Papa Roach
Petter
Korn ( @ ruotsi)
Sasha
eli käytännössä kuuntelen ihan mitä vaan.. suurimmat vaikuttajat mun elämässä on ollut
-korn
-marilyn manson
-cradle of filth
-2pac
-lab4
Kolera

Posts: 4,256

#3 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Örinäähän tuota tulee kuunneltua ja omistettua. Melkein kaikki musiikki menee, mutta aika pääsääntöisesti kaikki mikä myy ei sytytä. Voikun jostain löytäis jotain hyvvee arabialaistyyppistä musakkia sitä semmosta missä laulajat ulisee ku pistetyt siat esim. leffassa 8mm oli oikeen mukavaa kuhan sen bassokitaran heittäis helvettii siitä. Mikäpä se oli Helsinkissä se joku levykauppa missoli kaikkee epämäärästä mallia veden liplatusta ja delfiinien natinaa jne. ?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sune

Posts: 2,096

#4 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Kone musiikki on se ainoa oikea!! *ökkö**sydän*

--
ei kovin ihku eikä plur

Syder

Posts: 2,255

#5 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
konemusa ainoo bilemusa, no okok tunnustetaan lattareit on muksaa tanssia parin kans kyl.
Ja kaikki on hyvin niin kauan kuin kukaa ei rupee mulle räbää soittaa ja ylistämään, se ei vaan uppoo ei sitte millään *eiei*

--
Divida et impera.

Avatar
#7 • • Kirsikka Guest
No, nykyään tulee kuunneltua lähinnä konemusiikkia, mutta kyllä tykkään ihan laidasta laitaan muustakin.. noh, räppi ja joku rankka örinä ei uppoo mutta muuten kyllä =)
Avatar
#8 • • ikj Guest
no kyl se konemusa on SE*super* mutta aina niitä nyt jotain muitaki biisejä tai tyylejä löytyy cd'llä, esim. punkkia,vanhaa metallicaa,tupac,jotain vähän vanhempaa hc räppii,ei tämmöstä uutta poppi räppi.näitä nrj hittejä ei niinkun mitenkään jaksa kuunella*eiei*..nopee heavy,tai jotain semmonen...jumputustahan sekin on!
no,tosi harvoin mitään tommosta tulee kuunletuu...
cosmikki

Posts: 1,261

#9 • • cosmikki
90-luvun poppihitit on kyllä ihan huippuja. *joo* esim. dj bobo on pop *nauru*

..mutta joo. kuuntelen kyllä ainakin minä muutakin kuin konemusiikkia. oikeastaan kaikenlaista muutakin musiikkia. mielialojen mukaan. mutta tanssiessa konemusiikki on oikeastaan se ainoa ja oikea (ellei pätmäniä ja ryytmäniä lasketa;)

*plur**piis*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#10 • • Dorka Guest
cosmikki:

90-luvun poppihitit on kyllä ihan huippuja. *joo* esim. dj bobo on pop *nauru*



Sama täällä *iloinen* Hyllystä löytyy Captain Hollywoodit, Bobot tietysti, Culture Beatit, Captain Jackit *hih*, Basic Element yms.

Tässä hain entiseltä tosiaan reilu 100 noita vanhoja poppis CD:tä ja aivan pilvessä ollu viimepäivät niitä kuunnellessa *nauru*

Mut siis poppiksen ja konemusan lisäks menee rap, reggea, klassista ja kaikkea missä on nuotit. Tosin hevy ja hevy rock ei oikein nappaa. Kaikki muut käy ja löytyykin levyvarastoista *hymy*
Panfobia

Posts: 521

#11 • • Panfobia
Kyllä kuuntelen paljon muutakin kuin konemusaa. Mielialasta ja hetkestä riippuen musamaku vaihtelee melkein laidasta laitaan. Tosin mikään peruspurkkapoppis ei kyllä taida missään mielentilassa iskeä...paitsi ehkä tilapäisessä mielenhäiriössä. *pelle*

Tämän hetken ykkössuosikko non-techno-bändeistä taitaapi olla tuo kotimaamme ylpeys Kwan. Todella hienoja biisejä. Me like it very much. *iloinen* Teiniajoilta ikisuosikeiksi ovat jämähtäneet Apulanta & Tehosekoitin, jokateinin musahyllyn perustuotteet. Niiden lisäks suurista suosikeista mainittakoon vaikkapa RATM, Cypress Hill...ei niitä tuu mieleen ku listata pitäis, mutta voin sanoo, että niitä kyllä riittää. *joo*

--
*sydän*

trope

Posts: 67

#12 • • trope
jazz...nice...great
arty

Posts: 159

#13 • • arty diskopunk
no kyllä..
blur, sex pistols, smashing pumpkins..
ja paljon-paljon muuta punk-dub-hardcore-jazzy-funky-breaks-hiphop-easylistening-experimental musiikkia..

*super*

- music is the key!
- music? ok!

+ + +

--
||

Katrina

Posts: 605

#14 • • Katrina
Välillä on kyllä hetkiä jolloin kuuntelen mitä tahansa. Esim. isukin autossa kuuntelen usein kaikkea mitä radioasemilla soitellaan!
HzO

Posts: 266

#15 • • HzO 9mm burana auttaa
jeps välillä on hetki jolloin voi kaivaa jotain muuta musaa hyllystä vaikka örkki musaa ja sit toi radio ja mtv päällä jatkuvasti jos ei kuuntele sterkoil mitään joten tuleehan sitä kuunneltua ehkä vahingossa britneytä ja ketsuppi tyttöjä *blush*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

arty

Posts: 159

#16 • • arty diskopunk
Avernian:

arty:- music is the key!


To what?



to everything, my friend.. to everything..
*heiii*

--
||

Dragonfly

Posts: 542

#17 • • Dragonfly Mariarawr
mä tykkään konemusasta.. mahd. undergroundista yleensä.. sit mä tykkään semmosesta oikeen ärjyhevistä missä kenenkään puheesta ei saa selvää.. vähän niiku mä darrapäivänä o_O mut kaikki muu, semmonen ylipurkkapoppinen, jazz jne.. menee yli hilseen.. viuh.. :=:)

--
Uguu~

Avatar
#18 • • yana Guest
ei kyl oikein yleensä mikään muu toimi, mutta sitten on jotain poikkeuksia ja rajatapauksia kuten ninjatunematsku..
UnityF

Posts: 15,721

#19 • • UnityF joo just se
mä kuuntelen pääasiassa konemusaa mut mut... Mä kuuntelen myös muutakin... esim kaija koon biisit osaan varmaan kaikki ulkoo.... mut jazzi ja blues ei uppoo sit millään muhun... *ökkö**ökkö**ökkö*
Susu

Posts: 1,077

#20 • • Susu The Nasu
Oikeestaan musiikki kuin musiikki uppoaa, paitsi jazz, sitä en vaan ymmärrä. Kotona tulee kuunneltua vivaldin neljästä vuodenajasta proteukseen...*nauru*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce