CMX on varmaan \heavyinta\ ja \rockeinta\ mitä siedän, ja inhoan countrya, iskelmää ja R\'nB:ta.
Parhaiten maistuu bileissä energinen konebiitti, kuuntelussa koneiden, akustisten soittimien ja/tai vokaalien kombinaatio. Rinneradio... me love!
537 posts, 27 pages, 121,729 views
OCS:
Entombed. *w000000p*
Mystic:
Toki kuuntelen, tosin nyt kun toi raadio päätti hajota about puol vuotta sitten ni ei oo tullu sitäkää harrastettuu. Koneelta löytyypi HIMiä, The Rasmusta, sekalaista poppiva, suomirokkii ja paaaljon hitaita (nukkumaanmenomusaa). Anssi Kelan uusimman sain äskettäin mut en oo varma jaksanko kuunnella
Mä oon semmoin fiiliskuuntelija et en menis luokittelee mitenkää
Chatte:
---
Mystic:
Toki kuuntelen, tosin nyt kun toi raadio päätti hajota about puol vuotta sitten ni ei oo tullu sitäkää harrastettuu. Koneelta löytyypi HIMiä, The Rasmusta, sekalaista poppiva, suomirokkii ja paaaljon hitaita (nukkumaanmenomusaa). Anssi Kelan uusimman sain äskettäin mut en oo varma jaksanko kuunnella
Mä oon semmoin fiiliskuuntelija et en menis luokittelee mitenkää
---
Tekee mieli kommentoida, koska sanoisin itseäni myös fiiliskuuntelijaksi, ja mulla on melko laaja musiikkimaku, mutta tuo sinun listauksesi on enimmäkseen sellaista musaa, joka saa minut näkemään punaista, noh, hieman kärjistäen. Eli rajansa kaikella - ja nyt tulee kovasti yleistäen - tavalliset radiokanavat, yleensä suomirokki, tavishitaat (baarien hitaat *oksentavahymiö*) ja viimeisenä sekä vihastuttavimpana Anssi Kela eivät uppoa! Olen joskus aiemminkin kirjoittanut tähän topikkiin, ja taisin mainita, että en jaksa sietää mm. junttirokkia, iskelmää, kantrimusaa ja jotain muuta paskaa. Nuo sun luettelemat, lukuunottamatta HIMiä (ja korkeintaan The Rasmusta), lukeutuvat siihen muuhun paskaan... mun mielestä.
Musiikki on elämän tärkeimpiä juttuja, ja ei sen kuuntelua voi - eikä kannata - rajata yhden genren kuunteluun, mutta...
No se siitä tällä kertaa, ja tämä ei ollut mitenkään henkilökohtaista; jokainenhan kuuntelee just sitä musaa, mitä lystää.