kuunteletko jotain muuta kuin technoa

537 posts, 27 pages, 121,562 views

pupuankka

#141 • • pupuankka poly-wtf?!
juuri soi stereo total *plur*

muutenkin oon viime aikoina myrkyttyny aika hyvin tuohon hiphoppiin *sydän* ja reggae on tietty aina myös lähellä sydäntä....jah, man! *joo*
#142 • • ikj Guest
jos en kuuntele konemusiikkia kuuntelen metal!! metallican vanhat levyt, slayer soi jatkuvasti, aivan loistavaa musiikkia!
#143 • • CryOniC Guest
..ei sitä aina jaksa..joskus sitä kuuntelee ihan mitä vaan radiosta sattuu tulee...*joo*
henkka

#144 • • henkka
Foo Fitas'!!!!!!
rZi

#145 • • rZi 42
Busta Rhymes-rap
N.E.R.D(pharrell williams & co.)-rap
System of a down-metal
Trancee
Arcturus-avantgarde
Opeth-blackmetal
Talvin Singh-spiritual trance tai jotain?
The Gathering-lovemetal
Deftones-metal
Sisqo-dance
yms yms...*pahis*
Epailija

#146 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Melkein kaikki kyllä menee klassisesta polkan kautta progeen ja metallista rapin kautta funkkiin. Kansantansseja en kuuntele, eikä suomipoppikaan oikein iske. Kaikenmaailman oriental-ikivihreät loistavat myös levyhyllyssä poissaolollaan. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Chatte

#147 • • Chatte Team Teknolipat :)
Musiikki on elämän tärkeimpiä juttuja, ei sitä voi - eikä kannata - rajata yhteen genreen. En muutenkaan ole koskaan oikein sietänyt tiukkaa karsinoimista missään asioissa. Eli kuuntelen kyllä hyvin monenlaista musaa. Riippuu paljon tilanteesta ja mielenhäiriöasteesta. On muutama genre sekä bändi ylitse muiden, ja jotain mitä yksinkertaisesti en voi sietää. Never say never, mutta olisin valmis ampumaan alas junttirockin, iskelmän, kantrimusan ja jotain muutakin paskaa.

Konemusa iskee tietty kuin tuhat volttia - ihanaa - mutta kuningaslistalle pääsevät myös The Doors - oon digannu aina - ja pari punk- sekä punkpopbändiä. CMX on enemmän kuin jees. Bad Religion, The Cranberries, Paleface ja Apulanta rulaavat kans. Ai niin, DJBB on sikamagee livenä. Zemfira on uskomattoman hyvä venäläinen bändi, tykkään myös Tatusta. Venäjällä on muutenkin melkoinen määrä hyviä bändejä. Arabimusa on parhaimmillaan todella jees. Ian van dahl on kans niiiiiiiiiiin hyvä, myös Kate Ryan.

Siispä tulee kyllä kuunneltua jos vaikka jotakin, mutta kaikkiruokainen en todellakaan ole; Eppuja en tahdo kuunnella edes nukkuessa tai sukeltaessa... sori Eppu-fanit. Unohdin varmaan mainita vaikka mitä, mutta lyhyestä virsi kaunis - niin juu, virsiäkään en kuuntele...*hih*

[muokattu 6.8.2003 18:49]

[muokattu 6.8.2003 18:50]

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Blues

#148 • • Blues Koning van Afrika
Kyllähän sitä tulee kuunneltua muutakin kuin technoa
Artisteja mm. Days of the New, A3, Spineshank, Apartment 26, Cousteau, Faith no more, Primus, Filter, Nina Simone, James Brown etc

[muokattu 30.7.2003 00:36]

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Howdy

#149 • • Howdy Oldie
Nalkutusta .... *hmph*

--
Käpy vailla vertaa

Goddess Lakshmi

#150 • • Goddess Lakshmi Joy of your life, makes it worth of living
tähän aikaan yöstä tulee kyl kuunneltuu vähän chillimpää musaa....
zaler

#152 • • zaler e h k i s

alien:
ehdottomasti! rumpua ja bassoa!!! *sydän*

jeah...dnb...*joo*

--
let´s eat to the beat!

kuu

#153 • • kuu tyttttö
-Pink Floyd
-Kingston Wall
-David Bowie
-Placebo
-22 Pistepirkko
-Ismo Alanko
-Bob Marley

*sydän*

[muokattu 6.8.2003 14:05]

--
köh köh

Sallakat

#154 • • Sallakat jungle, baby !
no en mä tiedä miten nyt listata muuta kun techno musaa mitä mä kuuntelen muuta kuin sanomalla, että kuuntelen musaa mikä kuulostaa hyvältä.
Esim joskus oon soittanut jotain Earth Wind & Firea ihan täysillä himassa *plur**blush* se vaa kuulostaa kivalta, tai toisaalta joku Jackie Brownin soundtrackin tavara on tosi helmee *joo* kuitenkin, Pink Floyd on ehkä konemusan jälkeen parasta mitä maailmalta löytyy (tosin en nyt mee vakuuteen niistä niitten alkuaikojen happohäröilykolinasekoilu rokista *ding* ).
Yks all time favourite on myös ollu RedHotChiliPeppers, niitten musassa vaan on munaa, jopa uusimmassa, tai sit se on vaa hyvä rento kokonaisuus.

Hmm klassinen musa on myös lähellä sydäntä, en luultavasti tiedä mitään enemmän karvoja nostattavampaa kun soittaa itse orkesterissa Finlandiaa TÄYSILLÄ *sydän**plur* sitä tunnetta on vaikea hakee mistään muusta koska oot ite osallisena, mahtavaa!
kuitenkin kun on soittanut monia vuosia itse, klassisen musan tuntee omakseen jotenki eri tavalla.

toisaalta kunnon vanhan ajan Billie Holidayt, Duke Ellingtonit ym rentouttaa just sopivasti, harmi etten billie holidayta itse omista.

ja sit mä myös tykkään säkkipillin saundista *ding**iloinen* outoa ehkä mutta siitä ois ihana tehdä joskus joku älytön trance revitys hehkutus biisi *sydän*
Sallakat

#156 • • Sallakat jungle, baby !

:::modifying::::
---
Salla:

ja sit mä myös tykkään säkkipillin saundista *ding**iloinen* outoa ehkä mutta siitä ois ihana tehdä joskus joku älytön trance revitys hehkutus biisi *sydän*

---

säkkipilli rancee on tehty jo vuonna 1994!! infoon sulle biisin ku tulee mieleen!
*vink*

niin siis joo en mä uskonutkaan ett oisin ainoa ihminen maailmassa kuka tota on ikinä ajatellu *iloinen* mutt ois kiva ehkä jopa maybe tehdä itse *ding**joo**hymy*
Occu

#157 • • Occu
-Bob Marley
-Jamiroquai
-Happy HC
ja kaikkea pa***a mitä radiosta tulee kun on töissä*eiei**poks**dissaa*

--
..::MOI::..

siveys

#158 • • siveys lovely
Oon aika kaikkiruokainen.. Melkein minkä tahansa tyylilajin hyvin tehty musiikki kelpaa. Toisaalta minulla ei ole mitään tyylilajia, jonka huonosti tehtyjä biisejä jaksaisin kuunnella *nauru*

Nyt oon kuullennut Arin kämppiksen uusinta - kokeilkaa tekin =)

http://cs.helsinki.fi/u/vahakota/stuff/JoeK-Anime_shit.mp3
miguel

#159 • • miguel
maija vilkkumaa
madonna
mitä vaan, mikä tuntuu just sillä fiiliksellä hyvältä.
POSER

#160 • • POSER Wimp and Poser

Occu:
ja kaikkea pa***a mitä radiosta tulee kun on töissä*eiei**poks**dissaa*

Aaarghh!!! Että radion kuuntelu sit voikin olla helvettiä. Töissä soi AINA vaan SuomiPop tai sit Energy... joten vittuuntuminen on taattu.

--
Keppiä Jehoville!