no en mä tiedä miten nyt listata muuta kun techno musaa mitä mä kuuntelen muuta kuin sanomalla, että kuuntelen musaa mikä kuulostaa hyvältä.
Esim joskus oon soittanut jotain Earth Wind & Firea ihan täysillä himassa
se vaa kuulostaa kivalta, tai toisaalta joku Jackie Brownin soundtrackin tavara on tosi helmee
kuitenkin, Pink Floyd on ehkä konemusan jälkeen parasta mitä maailmalta löytyy (tosin en nyt mee vakuuteen niistä niitten alkuaikojen happohäröilykolinasekoilu rokista
).
Yks all time favourite on myös ollu RedHotChiliPeppers, niitten musassa vaan on munaa, jopa uusimmassa, tai sit se on vaa hyvä rento kokonaisuus.
Hmm klassinen musa on myös lähellä sydäntä, en luultavasti tiedä mitään enemmän karvoja nostattavampaa kun soittaa itse orkesterissa Finlandiaa TÄYSILLÄ
sitä tunnetta on vaikea hakee mistään muusta koska oot ite osallisena, mahtavaa!
kuitenkin kun on soittanut monia vuosia itse, klassisen musan tuntee omakseen jotenki eri tavalla.
toisaalta kunnon vanhan ajan Billie Holidayt, Duke Ellingtonit ym rentouttaa just sopivasti, harmi etten billie holidayta itse omista.
ja sit mä myös tykkään säkkipillin saundista
outoa ehkä mutta siitä ois ihana tehdä joskus joku älytön trance revitys hehkutus biisi