kuuntelen itse mielelläni myös Bo Kasperssia
ja
Tyttöystävä kuuntelee YUP ja CMX ja Pistepirkkoja, jos sille ei annan Ferryn tai Arminin tai Tieston lättyjä kouraan.......
Sit vaan joutuu kuunteleen samaa, kuin ite. Heh.
Mutta oikesti, kuuntelen metallia/poppia/classista ja kaiken moista, mutta:
Jartsaa en kuuntele (sillanpää)
ZRO:
joo......tai jooo ja jooo mut muija kuuuntelee YÖTÄ
..en tietenkää joudu pakosti kuuntelee..hehe
...eli hyvää YÖTÄ!
Odota, tää oksentaa; jees, yötä! Miten kestät? Sori, en vaan jaksa ymmärtää. Jossain mielentilassa saattaisin olla suvaitsevampi, mutta nyt on tän illan dj:n musamaku potkinu niin pahasti päähän, että johonkinhan se v#tutus on pakko purkaa...
Muistan vielä ajan kun en suostunut kuunteleen mitään teknoa...
Siitä on vajaa 4 vuotta aikaa.. Sitten kelkka kääntyi ja paluuta ei ole ;)
Nykyään ehkä noin 2/3 kuuntelen muuta kuin konemusaa ja se kolmasosa jää miksauksille
ja muutamille yksittäisille biiseille.
Suomirok (Don Huonot, CMX, YUP yms) uppoaa hyvin ja kesäfestareilla kiertelen ahkerasti moista seuraamassakin. Sitten Nirvana on semmoinen pitkän linjan suosikki..
Myös kaikki Metallicasta Amorphikseen menee. Kesän huippuja oli Guano Apesin keikka Ilosaaressa.
Kuka sitä kolinaa jaksaa kolinaa jaksaa kotona kuunnella? ;)
Oli mullakin joskus puristikauteni, mutta minkäs sille voi että on niin paljon muutakin hyvää musaa kuin pelkkä elektroninen.
Ite kuuntelen paljon myös hiphoppia (De La Soul, Nas, Q-Tip ...) ja raskaampaa rokkia (Deftones, Chevelle, RATM...) sekä ihan raskaampaa pomppumetalliakin (KoRn, Ill Nino, SOAD ...)
Suomalaisesta musasta en juuri pidä (poislukien elektroninen ja muutama raskaampi orkesteri.
Diggailen kyllä tuota rokkia JA PALJON muutakin .....eli linjalta KORN,NINE INCH NAILS,MARILYN MANSON,NIRVANA,PEARL JAM,STP,DEFTONES,NICK CAVE,TORI AMOS,SLIPKNOT,BLINK 182,BLACK SABBATH,NEIL YOUNG...... JNE.JNE.JNE.
Veri meni musik i like
Todellakin. Tällä hetkellä jo pitkään on soinut kestosuosikit Amorphis, Paradise Lost ja Type O Negative. Vähän vähemmän soittoa on saanut Sepultura, Machine Head, Front Line Assembly, Delerium ja Bad Religion. Sitten on vielä monta edellämainittujen lisäksi mitä en jaksa luetella. *piru* \\o o//
metallia:
To/Die/for - Jaded
Lullacry - Be My God
Lullacry - Crusify My Heart
Lullacry - Sweet Desire
Kidney Thieves - Trickster
Kidney Thieves - Zerospace
Velcra - Consequences Of Disobedience
Switchblade Symphony -The Three Calamities
Therion - Vovin
The Queen of the Damned Soundtrack
+kaunis anime-soundtrack
Rurouni Kenshin - Samurai X Original Soundtrack by Taro Iwashiro
vanha Metallica
In Flames
Carnivore
Cradle of Filth
Nine Inch Nails
Nirvana
Soilwork
Pain
Children of Bodom
Norther
Eternal Tears of Sorrow
Fintroll
Evanescence
Amon Amarth
Amorphis
Arch Enemy
Charon
Bal-Sagoth
Burzum
Barathrum
Dimmu Borgir
Marduk
Täältähän on löytynyt montakin hevimursua... Ezzy, Angelus ja Tres ovat ainakin oikeilla linjoilla. Hyviä bändejä pojat listannut tänne, mutta lisätäänpä soppaan vielä tämän hetkiset omat ei teknoilut, jotka ahkerasti soivat omassa soittimessa mm.
Muistan sillon pienenä poikana ku soitin skittaa ja yritin perustaa bändiä ni kuuntelin kornia ja cmx:ää aika paljon kuin myös metallicaaki. En oo lämmenny oikeen millekään muulle musalle kuten esim. sentencedille tai helloweenille. Kikkelihevi ei iske vieläkään.
Sitten siinä joskus ku lukio aika alko loppumaan ni alko tekee enemmän mieli drum and bassia ja groovahtavaa haussinostattelua. Aina on tultu kuunneltua trancea mut ihan viime aikoina oon yrittäny jättää sen pois kuuntelulistalta mahdollisuuksien mukaan - siis sitä voi aina kuunnella bileissä mutta arkiaikana trance on jo liikaa.
Nykyisin yritän kuunnella mahdollisimman paljon junkkaa, teknoo ja housee ja oon jättäny rokin yms. kuuntelemisen mahdollisimman vähäseks - ei johdu siitä etten edelleen tykkäisi niistä mutta ku nykyään tahtoo enemmän keskittyä elektroniseen musaan koska kuuntelemisesta on hyötyä mahdollisella dj-alalla tjsp.
Housee kumminkin jostain syystä on tultu kuunneltua aika helvetisti. Johtuneeko kenties siitä että se on toistaiseks mulle tuntematonta aluetta ku sitä ei kuule muutenkaan missään niin paljon nykyisin - evt
joo ei hirveesti kyl toho straightbeat henkisee tavaraa oo tullu tutustuttuu....
tl ulkopuolises maailmas o sit tullu jopa pakko syotol korvii.
jote alkanu tutustuu.
,\mut p asias sillai jos genree pit merkit ni.
:
hip-hop on sydnt lhel ollu jo vuosikymmne.
muutenki musta rytmi musa...70's afrofunk ecpesially.
sit tuollane metalline HC...siis kitarat huuto ym..tl alk\aku tutustuu toho tekno puole hcsee.
ja sitten mahdollisen hriintyneet ja oma tyyliset aktit aina toimii...
yleisesti....
hyv musiikki on hyv musiikkia.
jopa mtvl nytetn hyvi biisej.
jos se ei ole sielutonta tuetettua muovia niin se yleens jotenkin toimii.
Muhun uppoo esim. Kotiteollisuus, Papa Roach ym. ym. Kavereilta olen oppinut kuuntelemaan vähän kaikenlaista. Semmonen vähän rankempi osasto menee. Mut ei mitään ärjyheviä eikä stratovariusta tms. Oon ollu mukana muutaman demon/levyn väsäämisessä (lainannu kavereille studiolaitteita ja taitojani) joten sitä kautta oon oppinu kuuntelee kaikenlaista. Perus radiomusiikki on kyllä aivan perseestä. Ihan pelleilyä semmonen Kiss FM, NRG linja.