Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,181,212 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2561 • • Aurinkoneiti
"Silloin ymmärrät: sanat valehtelevat enemmän kuin katse. Käsi toisen kädessä, sen tuntee ja tietää. Kosketan sinua ja niin minä tunnen sinut." Niin myös suudelma.
mariq

Posts: 2,154

#2562 • • mariq
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan *justjoo* Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!' *nauru*
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti *hmph*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Freja

Posts: 8,774

#2563 • • Freja Sihteeri

Replying to Penni ajatuksistasi:

mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan *justjoo* Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!' *nauru*
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti *hmph*



Kuka remppaa keskel yötä? :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mariq

Posts: 2,154

#2564 • • mariq

Replying to Penni ajatuksistasi:

Freja, 1.9.2009 14:00:
---
Kuka remppaa keskel yötä? :D


Niin aloitetaan siis perjantaina päivällä jatkaen iltaan ja aloitetaan taas lauantaina aamulla samalla porukalla, joka myös yöpyy meillä pitkien välimatkojen vuoksi.. Siinä välissä ois must aika epäkohteliasta lähtee pikasesti pistäytyy radalla *vink* (toki myös aika on rajallinen, koska on ihan hyvä ehtii myös nukkua)

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#2566 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Penni ajatuksistasi:

mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan *justjoo* Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!' *nauru*
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti *hmph*



No pöh. *uuh* Mut toisaalta, aika loistava syy. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Santutar

Posts: 405

#2568 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Mitäs sitte ku mikää ei tunnu miltää?*hmph*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2569 • • Aurinkoneiti
Oli mahdollista olla kahden vesistön äärellä yhtäaikaa; henkisesti ja fyysisesti. Jännää ja todellista.
Avatar
#2570 • • Annakins Guest
Oisin ihan mielellani himassa.
Avatar
#2571 • • Muussika Guest

Replying to Penni ajatuksistasi:

Santutar, 2.9.2009 15:43:
Mitäs sitte ku mikää ei tunnu miltää?*hmph*



Sitte tehään niin saakelin tiukka reeni, että jokainen lihas huutaa armoa, ja ainakin sitä kautta pääsee päästämään kipuiluja ulos ja tuntee olevansa elossa (tai kuoleman partaalla). *grr**hikoil**uros*

Teikäläisen kohilla tosin moinen on about jokapäiväistä toimintaa, joten ei voi muuta sanoa kuin:

Kun on tullut paljon tunnettua, tarvitaan välillä tunteeton välitila. Puuduttavaa as hell, mutta välillä välttämätöntä. Paljon halei! *hali*
Worin

Posts: 526

#2572 • • Worin
1. Kauhee kohu yhen audin myyntipäälikön aatoksista. Miten voi saada näin isot mittasuhteet jonkun ajatukset. Perseestä jos kohta ei saa olla kun yhtä mieltä jokaisesta asiasta.

2. Vitun työkiireet kun on vaan runnottava, seuraava edessä kun edellisestä selviää.

3. Brasialainen ju-jutsu. Loistava laji niille joita ei itsepuolustus harjottelut kiinnosta, mutta haluaa kamppailulajien tuomat kuntohyödyt ilman pokkurointia. Juuri alotettu ja kyllä toimii.
Kolera

Posts: 4,256

#2573 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
perkele ne pennit tulee taas mielee autos ajaessa mökille mut ei nyt sitte =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

noena

Posts: 3,138

#2574 • • Edited noena first breath after coma
Uusi vaihde uudet kujeet. Pitää unohtaa kaikki aikaisemmin oppimansa ja kuunnella kahden omituisen, mutta mukavan Jenkin höpinöitä miten asiat nyt sit toimiikaan. Ammattisanasto ja lyhenteet hieman hämää mut aika luottavaisin mielin tässä rullataan omalta osaltaan, kolleegasta en voisi sanoa samaa :D

Lisäys: Ei kettu et on muuten pähee uus systeemi *plur* *pihkassa* *piis*

--
TwistedLife™ Amusement Park

turquoise

Posts: 732

#2575 • • Edited turquoise e-ra2co
Oon meidän "luokan" vanhin tyttö. Seuraavaks vanhin on mua kaks vuotta nuorempi. Jotenkin outoa olla ns. "isosisko", meinaan että oon reaalielämässä oikeesti kuopus ja vielä helvetin suurella ikäerolla mun veljeen. Ehkä vähän ulkopuolinenki olo paikka paikoin, kun on elänyt jo ne omat Onnelavaiheensa, sillon ku ei tienny vielä paremmista mestoista.

E. Ja vielä kun painotin sanaa vanhin TYTTÖ. Joo, pojista vanhin on tosiaan 36. Ja muita poikasia meillä sitten ei olekaan.

...Ei mun kyllä oikeasti sais valittaa, kun kaveri joka opiskelee lähihoitajaksi on samalla luokalla semmosten pissisten kanssa, jotka eivät saa vielä ostettua edes kaupasta tupakkaa.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Avatar
#2576 • • Muussika Guest
Mistä tietää, että tää täti on saikulla kotona doing nothing intellectual / useful? No hitto mun edellisten postausten listassa (profiilissa) on jokaisessa uusimpana postaajana MINÄ ITSE! <3
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2577 • • Aurinkoneiti
Ilotulituksen pauke kuului tänne asti.
lostgone

Posts: 2,493

#2578 • • lostgone
"No ei tässäkään ole mitään järkeä"-päivä. *justjoo*
Hämmentävän monta tyhmää ideaa yhdelle päivälle ja silti houkuttais toteuttaa ne loputkin.*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2579 • • Aurinkoneiti
Kauhean ankea päivä. Kauhea ikävä koiraa. Päivän rutiinit menevät uusiksi. *nyyh*
Freja

Posts: 8,774

#2580 • • Freja Sihteeri
*Hyvän asian puolesta lakkoil*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been