Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,177,467 views

Avatar
#2581 • • fhjgjghj Guest
olen sikataudissa
kinderi

Posts: 1,783

#2582 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tarttis ostaa uus koru kieleen.. Kesän lopulla aina suoritan sen, ja nythän se ois taas aika uusia.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,774

#2583 • • Freja Sihteeri
Syksy on alkanu. Ulkona on synkkää, pimeää, tuulista.. Jotenkin haikea olo.. Mut tällastahan se elämä on, aina ollut ja aina tulee oleen.
Outo olla, mutta onhan tässä silti katse eteenpäin.

Hassua kun surettaa ja ilostuttaa samalla. Hmm.. Ehkä myös pelottaa, ei kyl mikään ihmekään.

Tekee mieli Mövenpickin suklaajäätelöä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mariq

Posts: 2,154

#2584 • • mariq
Harmittaa että tää remppa osu syksylle. Tykkään syksystä, varsinkin alusta; pimenevistä illoista, vilvakoista tuulista, sateen ropinasta, kuulaasta ilmasta, kirpeistä aamuista, kynttilöistä (ja punaviinistä *hih*).. Tuntuu et tänä vuonna en ehi nauttia siitä ollenkaan, kun ei oo aikaa mihinkään. Ennenku remppa- ja muuttoruljanssit on kokonaan ohi, se ois sit about lokakuun puoliväli, tai jopa loppu. Onhan siinä kyl viel aikaa ennen marraskuun lopun paskakelejä.. tink positiv *pepsodent*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Kolera

Posts: 4,256

#2585 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Miks perkeleessä mä en heti kesän alussa laittanu tota jätesäkki"verhoa" tohon keittiön oven suulle. Nytku alkaa pimeempää tulee ja toi valosuus ei niin paljoo enää häirihe ni sit piti laittaa vasta.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

noena

Posts: 3,138

#2586 • • noena first breath after coma
Oon taas onnistunut sujauttelussa x) ..piti mennä hakemaan salikortti mutta liikuntasetelinippu, millä olisin osan summasta kustantanut, on kadonnut mystisesti tänne 29m2 asuntoon *täh*
Nooh, metsästys jatkukoon! *justjoo* *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2587 • • Edited Aurinkoneiti
Ankeeta! Eka kerran olen ilman koiraa. *uuh* Toisaalta nyt voisin olla itsekäs; tulla ja mennä ajattelemalla vain itseäni.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2589 • • Aurinkoneiti
Onneksi synkimmistä synkimmät olotilat menevät ohi.*haukottel*
Avatar
#2590 • • Annakins Guest
Ne on hyvin, hyvin sekaisin juuri nyt!
Kolera

Posts: 4,256

#2591 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
itsehöystetty ruma itsetuho


niijoo ja toinen penni niin miksi vitussa(viihteellisyysarvo on parempi) ihmiset seuraa jotain bb:tä mieluummin kuin näitä ylen kanavilta tulevia dokumenttei. nytki just tulee muokattuu tosi-tv:tä suomen kuolevista kylistä ja sinne jäävistä ihmisistä. Minäkin kuulun niihn jotka melkee kattoo mieluummin bb:tä ku tätä-> mikä mussa on mennyt rikki että vaikka minua kiinnostaa historia niin mä en halua muistaa sitä enkä oppia siitä. Vastuunpakoilu ei kelpaa vastaukseks ku se osuu liian oikeesee =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

turquoise

Posts: 732

#2592 • • turquoise e-ra2co
Pitäs keksiä aineenaihe, tai pikemminkin joku pieni tarina... En ole keksinyt vieläkään, vaikka oon jo puolitoista viikkoa kelannut. Ärsyttää tehdä "vain jostain" deadlinen lähestyessä ja siten alisuoriutua asiassa, josta niin kovasti tykkää. *igor*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Kolera

Posts: 4,256

#2593 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Penni ajatuksistasi:

sativa, 13.9.2009 14:50:
Pitäs keksiä aineenaihe, tai pikemminkin joku pieni tarina... En ole keksinyt vieläkään, vaikka oon jo puolitoista viikkoa kelannut. Ärsyttää tehdä "vain jostain" deadlinen lähestyessä ja siten alisuoriutua asiassa, josta niin kovasti tykkää. *igor*


kerro nyt aineenaiheen määritelmä ni tääl vois apinat(minä) huudella aiheita ja niiden myötä löytyis uusia ajatuspolkuja joista sit löytyis ehkä hyvä aihe mistä voit kirjottaa hyvän aineenkin

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2594 • • Aurinkoneiti
Suren itseäni, en koiraani. Suren menetystäni,kaipausta ja jäämistä tänne elämään. Ei auta muu kuin etsiä ilo uudelleen.
sapeli

Posts: 11,768

#2595 • • sapeli jokukukamikä?
Kun on menettänyt yllättäen jotain tärkeää, antaisi melkein mitä hyvänsä että saisi sen hetkeksi vielä takaisin.

Onneksi tällä kertaa tuo tapahtui vain unessa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2596 • • Aurinkoneiti
Voisiko kipukohta kehossa todellakin tuntua kylmältä.
noena

Posts: 3,138

#2597 • • noena first breath after coma
Kaikki loksahti paikoilleen ja on nyt niin kuin niiden pitääkin olla, kun kumpikin on rehellinen itselleen ja toiselle niin asioilla on tapana järjestyä. Ja tällä kertaa ne järjestyivät juuri parhainpäin. Joku voisi samaisessa tilanteessa kuvitella menettäneensä jotain eikä kykenisi näkemään sitä kaikkea hyvää, mutta itsestäni tuntuu että olen sata kertaa rikkaampi kuin ennen.

*piis* *sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2600 • • Aurinkoneiti
Elafonissos ja appelsiinipuutarhat. Ihme mielikuvia, mutta kauniita.