Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,198,959 views

turquoise

Posts: 732

#2541 • • turquoise e-ra2co
Menee niin hyvin, että vähän ahdistaa se ettei ahdista kunnolla oikein mikään. Mitä jos jotain tapahtuu ja todellisuudesta tuleekin hetkessä hataraa menneisyyttä. Ei kyllä saisi ajatella näin, vaan nauttia niin kauan kun tätä kestää. Muistan, että oon jo joskus todella pienenä miettinyt että elämässä on aika harvoin ajanjaksoja, jolloin ei ole yhtään mikään hätänä. Tai siis ainakin mun elämä on mennyt noin, ehkä tää on viimein kääntymään päin. *hymy*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Avatar
#2542 • • Equalizer Guest
tahtois ulostautua tästa oravanpyörästä edes hetkeksi mut ei voi.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2543 • • Aurinkoneiti
Pitäisikö sittenkin lähteä hillumaan.
larzizi

Posts: 1,661

#2544 • • larzizi
Kyllä Rauma on sitten kumma kaupunki.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#2545 • • Edited Muussika Guest
Haluaisin vaihtaa nikkini johonkin astetta vähemmän vajaaseen, tätä nolompaa tuskin löytyy.

MUTTA mä en kykene! Tunnearvoa, tunnearvoa! Identiteettikriisihän siitä koituisi!

(And how sad is that...and problems like these.)
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2546 • • Aurinkoneiti
Kauna hävisi myönnettyäni totuuden, tilalle tuli mielenrauha *sydän*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2547 • • Aurinkoneiti
Kävi niinkuin toivoinkin; osa minusta palautui itselleni menneisyydestä tavarana tosin. *sydän*
isokeksi

Posts: 260

#2549 • • Edited isokeksi iskekosi
Ärsyttää, kun en oo päässyt tekee musaa. Kateus kavereiden menestyksestä iski nyt ja kovaa. Vaikkakin oon iloinen niiden puolesta samalla..
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2552 • • Aurinkoneiti
Kasvukipuja, muutoksentuntua. Ihan kuin olisin välitilassa. Suljin yhden oven, ja seuraava ovi pitäisi avata. Jotenkin tuntuu, että sen takana on myös auringonpaistetta, iloa ja valoa. Pikkuhiljaa muodostuu ajatuksia, mikä oikeasti on tärkeää. Äääh, voi kun olisi vieressä mies nukkumassa. Ku ei ole mukavaa viettää unetonta, pimeää aamuyötä yksin.
turquoise

Posts: 732

#2553 • • turquoise e-ra2co
Ärsytänköhän mä muita, kun mulla on aina (töissä/koulussa) niin paljon kysymyksiä ja parannusehdotuksia *ding*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#2554 • • peikkolapsi miisa the maskotti
nytkö se sitten tulee...
en oo ollu vuoteen minkäänlaisessa taudissa (flunssa, kuume, vatsatauti tms), mutta nyt viikon ainoan vapaapäiväni aamuna älysin, että kurkku on epäilyttävän oloinen.
... toivottavasti on vain ohimenevää. onneksi en ole ajatellut lähteväni viikonloppuna minnekkään duunia lukuunottamatta. o_O

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

sapeli

Posts: 11,768

#2555 • • sapeli jokukukamikä?
Tsiisus mikä kiire *hikoil*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2556 • • Aurinkoneiti
Vauvantuoksu on taivaallisen ihana. Varmaankin paras tuoksu, mitä maailmasta löytyy.
larzizi

Posts: 1,661

#2558 • • larzizi
Näin eilen pitkästä aikaa yhden bändin poppoon, johon tutustuin juhannuksena ja joiden seurassa juhannus aika pitkälti meni. Melkein oli jo ikävä sitä porukkaa, on aivan älyttömän mahtavaa seuraa! Onneksi eilen pääsi verestämään juhannusmuistoja ja rokkaamaan niiden keikalle *jiihaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

turquoise

Posts: 732

#2560 • • turquoise e-ra2co
Oon väsynyt kattomaan vierestä, kun tuo lähisukulainen dokaa itteensä hengiltä. Mut minkäs teet, kaikkemme ollaan yritetty vuosikaudet mutta enää ei vaan jaksa. Onneks on välimatkaa sen verran, ettei asia koko ajan pyöri mielessä.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.