Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,187,320 views

lostgone

Posts: 2,493

#1241 • • lostgone
No pain, olen täysin turta.*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Freja

Posts: 8,775

#1242 • • Edited Freja Sihteeri
Käyttäkää hyvät ihmiset heijastinta, pliis. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Wolverine

Posts: 1,860

#1243 • • Wolverine

Kit^, 22.10.2007 19:21:
---
Wolverine, 22.10.2007 11:58:
---
Kit^, 21.10.2007 22:02:
mieli maassa erään känniapinan takia.. minkä ihmeen takia ihana ihminen muuttuu idiootiks kännissä.. *igor*

---


samastuin tohon kundiin, ei sitä oikein voi selittää. kai se on niin et se on vaan pakko jossain vaiheessa purkaa yleisvitutusta ku yleensä sitä pitää jutut itellään ja vetää jotain "ei mua haittaa"-settii. jos se kundi on joku hissukka jolla ei oo omia mielipiteitään ja sä määräät kaiken siin suhteessa niin se on ihan varma homma et se kännissä purkaa sitä paskaa oloaan :P varsinki jossei toi kundi käy salilla hakkamas pahimpia aggressioita pois niin se varmaan on ihan täys mulkku kännissä. olin iteki ennen. tohon autto parhaiten et vaihto muijaa semmoseen joka ei valita joka kerta ku vähänki ottaa viinaa ja pitää hauskaa kavereiden kaa. ehkä teillä toimii joku toinen keino :)

---


kuka sano et kyseessä olis jätkä..? tai et oisin ton apinan kanssa suhteessa..? aika isoja oletuksia oot tehny..



mä teen aina. jotenki toi vaan kuulosti niin tutulta et väkisin aloin angstaamaan *traumatisoitunut* *ankka*
mut hyvä jossei ole näin :)
Kit^

Posts: 798

#1244 • • Kit^ ihme höpöttäjä

Wolverine, 22.10.2007 22:11:
---
Kit^, 22.10.2007 19:21:
---
Wolverine, 22.10.2007 11:58:
---
Kit^, 21.10.2007 22:02:
mieli maassa erään känniapinan takia.. minkä ihmeen takia ihana ihminen muuttuu idiootiks kännissä.. *igor*

---


samastuin tohon kundiin, ei sitä oikein voi selittää. kai se on niin et se on vaan pakko jossain vaiheessa purkaa yleisvitutusta ku yleensä sitä pitää jutut itellään ja vetää jotain "ei mua haittaa"-settii. jos se kundi on joku hissukka jolla ei oo omia mielipiteitään ja sä määräät kaiken siin suhteessa niin se on ihan varma homma et se kännissä purkaa sitä paskaa oloaan :P varsinki jossei toi kundi käy salilla hakkamas pahimpia aggressioita pois niin se varmaan on ihan täys mulkku kännissä. olin iteki ennen. tohon autto parhaiten et vaihto muijaa semmoseen joka ei valita joka kerta ku vähänki ottaa viinaa ja pitää hauskaa kavereiden kaa. ehkä teillä toimii joku toinen keino :)

---


kuka sano et kyseessä olis jätkä..? tai et oisin ton apinan kanssa suhteessa..? aika isoja oletuksia oot tehny..

---


mä teen aina. jotenki toi vaan kuulosti niin tutulta et väkisin aloin angstaamaan *traumatisoitunut* *ankka*
mut hyvä jossei ole näin :)



höh.. voi ei.. tottakai ihmisen pitää saada juoda.. ja juhlia. tossa aiemmin ketutti vaa se, kun toi ihminen alko sättiä ihan syyttä..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Wolverine

Posts: 1,860

#1245 • • Wolverine

Kit^, 22.10.2007 22:38:
---
Wolverine, 22.10.2007 22:11:
---
Kit^, 22.10.2007 19:21:
---
Wolverine, 22.10.2007 11:58:
---
Kit^, 21.10.2007 22:02:
mieli maassa erään känniapinan takia.. minkä ihmeen takia ihana ihminen muuttuu idiootiks kännissä.. *igor*

---


samastuin tohon kundiin, ei sitä oikein voi selittää. kai se on niin et se on vaan pakko jossain vaiheessa purkaa yleisvitutusta ku yleensä sitä pitää jutut itellään ja vetää jotain "ei mua haittaa"-settii. jos se kundi on joku hissukka jolla ei oo omia mielipiteitään ja sä määräät kaiken siin suhteessa niin se on ihan varma homma et se kännissä purkaa sitä paskaa oloaan :P varsinki jossei toi kundi käy salilla hakkamas pahimpia aggressioita pois niin se varmaan on ihan täys mulkku kännissä. olin iteki ennen. tohon autto parhaiten et vaihto muijaa semmoseen joka ei valita joka kerta ku vähänki ottaa viinaa ja pitää hauskaa kavereiden kaa. ehkä teillä toimii joku toinen keino :)

---


kuka sano et kyseessä olis jätkä..? tai et oisin ton apinan kanssa suhteessa..? aika isoja oletuksia oot tehny..

---


mä teen aina. jotenki toi vaan kuulosti niin tutulta et väkisin aloin angstaamaan *traumatisoitunut* *ankka*
mut hyvä jossei ole näin :)

---


höh.. voi ei.. tottakai ihmisen pitää saada juoda.. ja juhlia. tossa aiemmin ketutti vaa se, kun toi ihminen alko sättiä ihan syyttä..



jeps. toi tuntuu olevan suomalaisten perisynti et kännissä aina haukutaan muita ja puhutaan kovaan ääneen paljon paskaa ja aiheutetaan mahdollisimman paljon meteliä niin et voidaan olla huomion keskipisteenä kun taas selvinpäin ei saada sanotuks yhtään mitään, hyvä et uskaltaa toiselle puhua ilman 3-4 promillee.
-V-

Posts: 587

#1246 • • -V-
Tulis jo aamu et pääsis kotiin mammimaan *haukottel*
Avatar
#1247 • • Lilly Guest
*iloinen**tirsk*
Freja

Posts: 8,775

#1249 • • Freja Sihteeri
Hmm. Pitäisköhän sittenkin etelänmatkan sijaan suuntaa Englantiin?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#1250 • • Freja Sihteeri
Sain hyvät naurut, kun ajattelin kadonnutta pipoani.

Tänään nimittäin menin bussilla löytötavaratoimiston ohi, ja mietin et mä voisin kysellä sieltä vaikka josko piponi heillä olis.
Mut mitä mä sinnekin sanoisin?

"Moi, mä oon kadottanut mustan pipon 22.10 Helsingissä, en osaa tarkemmin sanoa missä."

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hane

Posts: 242

#1251 • • hane
tässä maassa on kallista olla kipee*hmph*

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

Avatar
#1252 • • candyraver Guest
Onpas siitä kauan, kun on tullut rekisteröityä tänne*nauru* "muutama" vuosi kulunut ja vielä täällä*pepsodent*
Verottaja

Posts: 1,174

#1253 • • Verottaja no-life / luuviulu
Tarttis tehdä koulujuttua, mut jumitan vaan koneella
ja katselen juutuubista turhuuksia.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

wammi

Posts: 627

#1254 • • wammi
huhhuh, kylläpä lostin kolmas kausi loppu kutkuttavaan tilanteeseen. liian pitkä aika taas odottaa seuraavaa kautta!*eikä*
sapeli

Posts: 11,768

#1255 • • sapeli jokukukamikä?

hane, 23.10.2007 23:11:
tässä maassa on kallista olla kipee*hmph*



Ehkä, mut muualla se vasta kallista onkin! Esim. USA ja sen naurettava terveysvakuutuskäytäntö...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#1256 • • Freja Sihteeri
Monta penniä, monta ajatusta. Hmm. Tai si vaa yks.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#1257 • • sapeli jokukukamikä?
Meillä täällä töissä on sellainen jännä kahtia jako, kaksi eri ryhmää jotka on jotenkin päätynyt toisiaan "vastaan", vaikka olisi järkevintä että tehtäisiin yhteistyötä. Tämä johtunee siitä että on olemassa tietty harmaa alue josta ei ole aina varmaa kumman vastuulla asiat on ja molemmat ryhmät on tosi kiireisiä, mutta usein kyllä tulee aika törkeästi ainakin meille päin täysin meille kuulumatonta työtä.

Vähän huono omatunto meinaa kolkuttaa kun äsken nakitin yhden suht äkäisen asiakkaan suoraan heidän käsiinsä - vaikkakin ihan oikeutetusti - ja nautin siitä. Kun asiaa ajattelee niin heidän näkökulmastaan me ollaan varmaan kohtuuttomia, kenties. Saa nähdä miten tilanne muuttuu kun lähiaikoina muutetaan samaan tilaan...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#1258 • • candyraver Guest
Ajattelin palkita itseni kovasta aherruksesta ja ostin valmiiksi maustettua(=sokerimössö) rahkaa kaupasta, söin siitä yhen lusikallisen ja huuhtelin loput viemäristä alas... (danonen danio-stracciatella-rahka) Hyi hitsi et olikin ällömakeeta*sars* se siitä herkuttelusta sitten*igor*
Miten kukaan voi ees syödä tollasta?
Avatar
#1260 • • candyraver Guest

Hyzenthlay, 24.10.2007 18:50:
o/ *iloinen* toisaalta kyl ärsyttää, kun on sokerin makuun tottunut, eikä saa mitään terveellistä kurkusta alas *hmph*



*tirsk* toi oli kyl ihan ylimakeeta.. apuva!*nauru*