Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,198,981 views

Freja

Posts: 8,775

#1221 • • Freja Sihteeri
Mun tekemä jauhelihakastike on vaa ihan parasta. *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#1223 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Freja, 17.10.2007 20:57:
Mun tekemä jauhelihakastike on vaa ihan parasta. *hihu*



Munki ois, ku vaa ehtis tekemään joku päivä ruokaa *hikoil* *kiireil* *pökr*

Oma ajatus: jänskättää mitä työpäivästä tulee, toimitaan normia pienemmällä työvoimalla...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

W.

Posts: 13

#1224 • • W. Kissanainen

Freja, 17.10.2007 20:57:
Mun tekemä jauhelihakastike on vaa ihan parasta. *hihu*



Eli kerros kuinka sä teet sen? Pitäs taikoo taas miehelle tänään jtn gourmet ruokaa jauhelihasta *pepsodent*
Freja

Posts: 8,775

#1225 • • Freja Sihteeri

W., 18.10.2007 12:17:
Eli kerros kuinka sä teet sen? Pitäs taikoo taas miehelle tänään jtn gourmet ruokaa jauhelihasta *pepsodent*



Miten oot tänää töis? Voisin soitella ku pääsen. Mut moneltako sun sitä safkaa pitäis loihtia? :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

W.

Posts: 13

#1226 • • W. Kissanainen

Freja, 18.10.2007 12:21:
---
W., 18.10.2007 12:17:
Eli kerros kuinka sä teet sen? Pitäs taikoo taas miehelle tänään jtn gourmet ruokaa jauhelihasta *pepsodent*

---


Miten oot tänää töis? Voisin soitella ku pääsen. Mut moneltako sun sitä safkaa pitäis loihtia? :D



Rakas Irma, olen SYYSLOMALLA. Ihan ikeesti ja virallisesti, en siis töishä *nauru* Safkaa pitäs loihtia tos joskus n. puoli neljäksi *sydän*
sapeli

Posts: 11,768

#1227 • • sapeli jokukukamikä?
Tajusin just et on todella monta ihmistä joita en todella tunne - ne on mulle tällä hetkellä vain sekalaisia kokoelmia ominaisuuksia ja tilanteita ja ilmeitä, löyhästi koottuna yhden nimen alle.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#1229 • • Edited Freja Sihteeri
Kylläpäs tuli taas pohdittua asioita. Pohdin itseasiassa vieläkin.
Se on jännä, miten ajattelen jotain yhtä asiaa, niin siitä tulee sekunnin murto-osissa mieleen jotain ihan muuta, ja taas jotain ihan muuta, ja si se päätyy vaan siihen, et mä hymyilen. Täh? :D

Pohdiskelu on kivaa. Muistot on kivoja. Ajatukset on kivoja. Kaikkee ei voi saada (edes samalla kerralla), mutta mulla on silti ihan hyvä olla.

Hassua.

:)


Iiditti: Ajatukset harhailee! Se se oli mitä mun piti sanoa!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#1230 • • Freja Sihteeri
Mä saan veronpalautuksia joulukuussa ihan mukavan summan.

En tiedä vieläkään, mitä teen rahoille! Mä joko ostan "jotain kivaa" tähän kämppään, tai sit lähden Aasian suunnalle lomalle. Ressaavaa, kun en osaa päättää. En yhtään tiiä, kumpi ois parempi vaihtoehto.

Hmm. On täs ny viel pari kuukautta aikaa miettiä, mut sekin aika kuluu harvinaisen nopsaan. Kaikkee sitä kans pitääkään miettiä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kit^

Posts: 798

#1231 • • Kit^ ihme höpöttäjä
miljoona ideaa, mut miten ne sais paperille.. ja viel uskottavasti ja myyvästi..*ding*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Freja

Posts: 8,775

#1232 • • Freja Sihteeri
Kaikki ihmiset ei oo näköjään kuullu erittäin hyvää lausahdusta;

"Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty."

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Elmiira

Posts: 1,446

#1233 • • Elmiira
Meillä on ollut uusi perheenjäsen, PS3 nyt päivän.
Ja mä olen jo nyt valmis vaihtamaan sen esim.
10 kerran korttiin hammaslääkärille. En kestä
tuota meteliä!!! Sitä jatku yölläkin niin kauan, kunnes
toinen NUKAHTI kesken pelin. Koira on myös samaa
mieltä. Se ei päässyt ollenkaan iltalenkille, koska
pleikkarilla pelaaminen oli tärkeämpää. Nyt me ollaan
koiran kanssa evakossa makuuhuoneessa. Huoh! *poks*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

sadesola

Posts: 409

#1234 • • Edited sadesola Kettu mikä kettu
Nyt tiedän, että jalan lähentäjälihasryhmään
kuuluvan harjannelihaksen origo on häpyluu
ja insertio reisiluun takapinnalla sijaitseva
linea aspera-linja.

Maailma on nyt niin paljon parempi paikka.

Vielä toinen päivä koulutusta, ou jeah.
Anatomiaa ja nättejä tyttöjä, can´t ask
for more.

*possu*

--
KABOOM!

KeijoK

Posts: 1,495

#1235 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Tanssiva noblessi tai objektina viettelevä nainen voi aiheuttaa psykotrooppista huimausta

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Kit^

Posts: 798

#1236 • • Kit^ ihme höpöttäjä
mieli maassa erään känniapinan takia.. minkä ihmeen takia ihana ihminen muuttuu idiootiks kännissä.. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

sapeli

Posts: 11,768

#1237 • • sapeli jokukukamikä?
Kummallista ja ihmeellistä, kun on monta kivaa ihmistä joiden elämässä tavallaan haluaisi olla osallisena, mutta siihen ei oikein olisi aikaa. Ja se on kanssa jännää kuinka joidenkin ihmisten elämät päätyy yhteen puolivahingossa ja siitä sitten alkaa hieno ystävyys. *hih* Täällä klubbarissakin on monta ihmistä joiden kanssa olisi voinut kuvitella päätyvänsä oikein hyviksi ystäviksi, mutta ei vain ole kohtalo ajanut oikealla hetkellä samaan aikaan ja paikkaan.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Wolverine

Posts: 1,860

#1238 • • Wolverine

Kit^, 21.10.2007 22:02:
mieli maassa erään känniapinan takia.. minkä ihmeen takia ihana ihminen muuttuu idiootiks kännissä.. *igor*



samastuin tohon kundiin, ei sitä oikein voi selittää. kai se on niin et se on vaan pakko jossain vaiheessa purkaa yleisvitutusta ku yleensä sitä pitää jutut itellään ja vetää jotain "ei mua haittaa"-settii. jos se kundi on joku hissukka jolla ei oo omia mielipiteitään ja sä määräät kaiken siin suhteessa niin se on ihan varma homma et se kännissä purkaa sitä paskaa oloaan :P varsinki jossei toi kundi käy salilla hakkamas pahimpia aggressioita pois niin se varmaan on ihan täys mulkku kännissä. olin iteki ennen. tohon autto parhaiten et vaihto muijaa semmoseen joka ei valita joka kerta ku vähänki ottaa viinaa ja pitää hauskaa kavereiden kaa. ehkä teillä toimii joku toinen keino :)
Freja

Posts: 8,775

#1239 • • Freja Sihteeri
Epäilen salaliittoa meidän pikkujoulujen pitopaikan äänestyksen suhteen.


:D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kit^

Posts: 798

#1240 • • Kit^ ihme höpöttäjä

Wolverine, 22.10.2007 11:58:
---
Kit^, 21.10.2007 22:02:
mieli maassa erään känniapinan takia.. minkä ihmeen takia ihana ihminen muuttuu idiootiks kännissä.. *igor*

---


samastuin tohon kundiin, ei sitä oikein voi selittää. kai se on niin et se on vaan pakko jossain vaiheessa purkaa yleisvitutusta ku yleensä sitä pitää jutut itellään ja vetää jotain "ei mua haittaa"-settii. jos se kundi on joku hissukka jolla ei oo omia mielipiteitään ja sä määräät kaiken siin suhteessa niin se on ihan varma homma et se kännissä purkaa sitä paskaa oloaan :P varsinki jossei toi kundi käy salilla hakkamas pahimpia aggressioita pois niin se varmaan on ihan täys mulkku kännissä. olin iteki ennen. tohon autto parhaiten et vaihto muijaa semmoseen joka ei valita joka kerta ku vähänki ottaa viinaa ja pitää hauskaa kavereiden kaa. ehkä teillä toimii joku toinen keino :)



kuka sano et kyseessä olis jätkä..? tai et oisin ton apinan kanssa suhteessa..? aika isoja oletuksia oot tehny..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..