Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,174,836 views

pululu

Posts: 1,102

#2601 • • pululu .jemmutti.
En kuuntele yhtään valhetta enää.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2602 • • Aurinkoneiti
Nythän minulla olisi mahdollista lähteä Kreikkaan, vaikkapa pidemmäksi aikaa. Vapaus.
turquoise

Posts: 732

#2603 • • turquoise e-ra2co

Replying to Penni ajatuksistasi:

Kolera, 13.9.2009 14:53:
---
sativa, 13.9.2009 14:50:
Pitäs keksiä aineenaihe, tai pikemminkin joku pieni tarina... En ole keksinyt vieläkään, vaikka oon jo puolitoista viikkoa kelannut.
---

kerro nyt aineenaiheen määritelmä ni tääl vois apinat(minä) huudella aiheita ja niiden myötä löytyis uusia ajatuspolkuja joista sit löytyis ehkä hyvä aihe mistä voit kirjottaa hyvän aineenkin



No siis siinä oli aiheena "Muisto". Vähän hävettää, mutta kirjotin "humoristisen" viiden sivun aineen joulusta 2001, joka kaikessa karmeudessaan huipentu siihen, kun mun erittäin persoonallinen mumma sai hirveen vatsataudin/ruokamyrkytyksen. Joulukirkon pihassa. Ihmeteltiin mutsin kans, että missä se oikein viipyy ku joululaulut jo raikas, mutta siellähän se oli, pusikossa paskalla. "On siinä varmaa pastorilla ihmettelemistä ku tulee aamulla pitään hartautta." *blush*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Lyylikki

Posts: 2,975

#2604 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Ei huvita lähteä uimahyppäämään :(
En oo saanu luettua huomiseen tenttiin.
En oo saanu siivottuakaan yhtään.
Oon vaan ja möllötän, ja se vituttaa :(

Ja ostan iternetistä tavaraa, vaikka ei olis rahaa.
Quakey

Posts: 692

#2605 • • Quakey
tahtoo kotiin pelaa Grandiaa *hymy*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2606 • • Aurinkoneiti
Siitä tapahtumasta tulee jotenkin väsyttävät vibat, mutta kai sinne on mentävä. Voihan sieltä hipsiä huomaamatta toista polkua pois.
Kolera

Posts: 4,256

#2607 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
jos kuukerin nelliä huljuttelee lämpimäs maidos ni tuleeko siitä mokka lattee -> mokkakikkeli

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2608 • • Aurinkoneiti
Janoinen ja nälkäinen rakkaudenkaipaaja.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2609 • • Aurinkoneiti
Päästäisitpä ajatukset irti siitä, mikä on mennyttä. Nythän asiat ovat paremmin toisaalla.
Optik

Posts: 1,691

#2610 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Kylläpäs tämä opiskelu käy... maksalle rankaksi.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

noena

Posts: 3,138

#2611 • • noena first breath after coma
Miten se karma aina löytää ?

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#2613 • • Muussika Guest
Miksi pitää välillä olla niin armoton itselleen? Miksi ajatella, ettei riitä, ole tarpeeksi? Onko se tää oravanpyöräyhteiskunta, joka tähän noidankehään ajaa? Onko se menneisyys, joka kummittelee?
Jokke L

Posts: 1,203

#2614 • • Jokke L [GoodMusic]
Ehkä vähän vituttaa...

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Kolera

Posts: 4,256

#2615 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Penni ajatuksistasi:

Vampyrella, 5.10.2009 17:00:
Miksi pitää välillä olla niin armoton itselleen? Miksi ajatella, ettei riitä, ole tarpeeksi? Onko se tää oravanpyöräyhteiskunta, joka tähän noidankehään ajaa? Onko se menneisyys, joka kummittelee?


Vittumaisintahan tässä on se et teit miten paljon tahansa tai miten vähän tahansa ni se ei vaikuta vittujakaa siihen kokeeko tehneensä tarpeeks ja/tai kaiken mihin pystyy.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

turquoise

Posts: 732

#2618 • • turquoise e-ra2co

Replying to Penni ajatuksistasi:

Kolera, 5.10.2009 17:48:
---
Vampyrella, 5.10.2009 17:00:
Miksi pitää välillä olla niin armoton itselleen? Miksi ajatella, ettei riitä, ole tarpeeksi?

---

Vittumaisintahan tässä on se et teit miten paljon tahansa tai miten vähän tahansa ni se ei vaikuta vittujakaa siihen kokeeko tehneensä tarpeeks ja/tai kaiken mihin pystyy.



Ihan klubbarikiusallani voisin vastata, että horoskooppi.

T: Itsekin Neitsyt *eiei*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Scrapyard

Posts: 11

#2620 • • Scrapyard Just sellanen vtun wannabe.
Miksi minun pitää kuulua siihen 10%:n joka ajattelee että 90% ihmisistä on tyhmiä :D

--
d^^b