Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,201,184 views

sapeli

Posts: 11,768

#2161 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Hmm. Mihinkäs sitä nyt oltiinkaan suuntaamassa? *ding*

edit: ai nii. ei minnekään. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#2162 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
viimonen työpäivä... :( vaikka täällä ei ookaan ollut aina ihan kaikista helpointa, ni silti on kuitenkin haikee fiilis, tänne jää kuitenkin muutama todella ihana ihminen, kenen kanssa on ollut erittäin mukava työskennellä. näitä ihmisiä tulen tietty näkemään vielä, mutta silti... *uuh*

tavallaan helpompi ois lähtee, ku ois jo jotain uutta tiedossa ens vuodelle. muutamassa paikassa tiedon saaminen on venynyt, ja yhdessä paikassa olen varasijalla, jos ensiksi valittu ei ota virkaa vastaan.

tosi monessa paikassa hakuaika loppuu ensi viikolla, ja duunit alkais jo 1.1.2009... hmm... jos tässä jotain vielä ilmaantuisi

--
pinkki on pop!!!

RiD

Posts: 2,817

#2163 • • RiD Nukemi
Kunnon budonenäkekkerit on parempaa kuin huono seksi mitä en saa kuitenkaan!

--
*super* *possu*

COBALT

Posts: 1,407

#2164 • • COBALT akitaattori

RiD, 12.12.2008 00:20:
Kunnon budonenäkekkerit on parempaa kuin huono seksi mitä en saa kuitenkaan!



Janne, mitä helvatan huonoa sexiä? *ding**ding**ding**toktok**nauru*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

josbe

Posts: 1,982

#2165 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Mitäköhän tästä päivästä tulee, kun flunssaa puskee ja illalla olis pikku-joulut ja Jackeihinkin vissiin lupauduin? *ding* Pikku-mustakin on ihan kissankarvoissa.
mariq

Posts: 2,154

#2166 • • mariq
Mikähän siinä on, että kipeänä ollessa ei mitään muuta tekis mieli tehdä, ku lähtee salille; mut sit terveenä on niin paljon energiaa kaikkeen muuhunkin, ettei meinais muka ehtiä.. *justjoo* *pepsodent*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2167 • • Aurinkoneiti
Vanhukset ovat vieneet voimaani liikaa.
djbege

Posts: 264

#2168 • • Edited djbege
tiudiddi diudiudidi tiudidi diudidi. Ekvaattori!

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

Claudi0

Posts: 255

#2169 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
*HUmmmmmmmmmmmmmmmmm*
mariiiit

Posts: 408

#2170 • • mariiiit marketti
Näin unta, että Klubbarin yläpalkissa komeili lihavoituna 1K, mutta ei se sit ollutkaan totta*igor*
Kolera

Posts: 4,256

#2171 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
pitäis kai vaihtaa kokonaa maisemaa. mitään annettavaa kellekkää ja toisinpäin. vaipuis itteesä, hajois ja kasais palasista jotain uutta.

mitähän sitä oppii tän 3kk tipattoman aikana. muutaku et antakee mulle dopamiinii ja serotoniinii!



opin sitten sen et dota vie miestä ja lähes 3kk tipattoman jälkeen on tainnut olla 3-4kk aikana selviä päiviä vähemmän kuin niitä jolloin en olisi ollut kännissä tai krapulassa. Tervetuloa maksavaurio, suolisyöpä ja diabetes *sydän*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

ravec

Posts: 1,102

#2172 • • ravec
pitäis vaihtaa työtä, kaupunkia, kielitulkkia päässä
Freja

Posts: 8,775

#2173 • • Freja Sihteeri
Kylläpä onkin ollut oikeen paskojen uutisten viikko. Ja nyt on vasta tiistai, ei helevetti. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

rose

Posts: 1,047

#2174 • • rose vakaasti epävakainen

mariq, 3.12.2008 14:58:
Mul on ollu syksyn ajan punanen tukka. Kun olin sen ekan kerran värjänny, tuli monelta taholta kommentteja siitä (lähinnä hyviä, paitsi mummolta *nauru*) ja äitikään ei meinannu tunnistaa mua. Eilen värjäsin tukan taas omaksi vaaleaksi, ja kukaan ei ainakaan tähän mennessä oo sanonut yhtään mitään eikä ees näyttänyt siltä et huomais mitään ihmeellistä..
Ehkä vaalea tukka on vaan niin luonnollisesti mun juttu, et siihen ei ees kiinnitä huomiota. *hihu*



Eikä! *nauru* Mä en oikeesti oo huomannut koko asiaa *blush* Mut ehkä huomio suuntautuu nyt enemmän sun valovoimaiseen persoonaan *vink*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Freja

Posts: 8,775

#2175 • • Freja Sihteeri
On vähä hiljasta.

Toivottavasti yks juttu työn saralla onnais. Ois kivahyvähieno juttu :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mariq

Posts: 2,154

#2176 • • mariq
Ensin keskityin vaan siihen, että tuleepa kiire viikko, kun joka päivä on ihan täynnä ohjelmaa, iltaan asti.. Mut sit huomasin, et kaikki se ohjelma on tosi kivaa ja oikeestaan oon vaan onnistunut täyttämään viikkoni kaikella mukavalla.. miksi ihmeessä mä siitä stressaisin *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

mariq

Posts: 2,154

#2177 • • Edited mariq

rose, 16.12.2008 22:03:
---
mariq, 3.12.2008 14:58:
Mul on ollu syksyn ajan punanen tukka. Kun olin sen ekan kerran värjänny, tuli monelta taholta kommentteja siitä (lähinnä hyviä, paitsi mummolta *nauru*) ja äitikään ei meinannu tunnistaa mua. Eilen värjäsin tukan taas omaksi vaaleaksi, ja kukaan ei ainakaan tähän mennessä oo sanonut yhtään mitään eikä ees näyttänyt siltä et huomais mitään ihmeellistä..
Ehkä vaalea tukka on vaan niin luonnollisesti mun juttu, et siihen ei ees kiinnitä huomiota. *hihu*
---
Eikä! *nauru* Mä en oikeesti oo huomannut koko asiaa *blush* Mut ehkä huomio suuntautuu nyt enemmän sun valovoimaiseen persoonaan *vink*


Joo siis kaks viikkoo ollu nyt blondina taas, ja tänä aikana yks työkaveri (eilen) kysy, oonko tehny jotain mun tukalle.. *justjoo* *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2178 • • Aurinkoneiti
Taisipa tulla lennokas/ hauska työhakemus.
Liina

Posts: 161

#2179 • • Liina Ratamurmeli
Mimmostakohan ja kuinkakohan erilaista mun elämä olis, jos asiat ois menny erilailla (siis ihan pienestä lähtien), kuin ovat menneet? Missäköhän olisin? Mitäköhän tekisin työkseni/opiskelisin? jne? *ding*
Freja

Posts: 8,775

#2180 • • Freja Sihteeri
Hassua toivottaa systerille hyvää yötä samaan aikaan kuin itsekin on menossa nukkumaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been