Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,174,593 views

Jokke L

Posts: 1,203

#2961 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Penni ajatuksistasi:

mikke, 13.6.2010 12:26:
Älä ikinä luota kehenkään, edes omiin perheenjäseniin. Samanlaisia paskanpuhujia ne on ku kaikki muutkin. Ittees voit korkeintaan luottaa, jos aina siihenkään.



ai.

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Avatar
#2962 • • Muussika Guest

Replying to Penni ajatuksistasi:

mikke, 13.6.2010 12:26:
Älä ikinä luota kehenkään, edes omiin perheenjäseniin. Samanlaisia paskanpuhujia ne on ku kaikki muutkin. Ittees voit korkeintaan luottaa, jos aina siihenkään.



Mä olen myös joutunut totemaan, että edes siihen rakkaimpaan ihmiseen ei aina voi luottaa. Ja se jos mikä satuttaa enemmän kuin mikään muu. Haluaisin silti uskoa ja luottaa ihmisiin. Kaiken tän paskan keskellä haluan tehdä omat päätökseni ja olla sysäämättä kenenkään niskaan sitä paskaa, jota mun niskaani on sysätty. Haluan olla katkeroitumatta, vaikka olen kohdannutkin niin katkeria ja kipeitä ihmisiä, että ovat minulle taakkansa kaataneet. Viisaus on viisaalle elämän lähde, tyhmyys tyhmälle rangaistus.

Jos sinulta on onni ja rauha viety, on sinulla edessäsi vaikeampi tehtävä kuin ulkonaisen onnesi takaisin voittaminen ja sen vartiointi. Sinun on löydettävä itsestäsi uusi ihminen, uusi onni ja uusi järkkymätön rauha. -Maria Jotuni-
m1kk3

Posts: 5,560

#2963 • • m1kk3 no-life

Replying to Penni ajatuksistasi:

jokke_, 13.6.2010 14:10:
---
mikke, 13.6.2010 12:26:
Älä ikinä luota kehenkään, edes omiin perheenjäseniin. Samanlaisia paskanpuhujia ne on ku kaikki muutkin. Ittees voit korkeintaan luottaa, jos aina siihenkään.

---


ai.

niin, tai siis voi olla pahimmillaan. En sano että kaikki olis aina, mutta se että joku on perheenjäsen, ei tarkota sitä että siihen voisi aina luottaa...

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#2964 • • Annakins Guest
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2965 • • Aurinkoneiti
Täysin pimee päivä, mutta onneksi nyt naurattaa. Tuolla ulkonakin oli todella sähköisen levottomat vibat.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2966 • • Aurinkoneiti
Ihan turhaan oon potenut huonoa omatuntoa ollessani tiukkis töissä. *hihu*
Avatar
#2967 • • -Equalizer- Guest
olen löytänyt elämääni sisältöä ja tärkeitä ihmisiä
wiwi

Posts: 1,575

#2968 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Sattuu niin perkeleesti.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Goala

Posts: 332

#2969 • • Goala It is your own imagination!
Mulla on ihan tyhjä pääääääää

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

epicuros

Posts: 7,734

#2970 • • Edited epicuros
Pisti aika sanattomaksi, kun Youtube iski ehdotukseksi In Search of Sunrisen ekan biisin.



->

&feature=related

-->

&feature=related

--
Valid criticism does you a favor.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2971 • • Aurinkoneiti
Tämä aika juhannukseen asti on äärettömän ihanan kaunista aikaa *sydän*
Avatar
#2972 • • Edited -Equalizer- Guest
rupee olee jo pahimmat möhläykset ynnä muut selätettty täs elämäs*hymy*sekin mennyt kaaliin että ei pidä ihan joka ihmiseen luottaa
UkeUke

Posts: 394

#2973 • • UkeUke

Replying to Penni ajatuksistasi:

-Equalizer-, 26.6.2010 11:29:
rupee olee jo pahimmat möhläykset ynnä muut selätettty täs elämäs*hymy*sekin mennyt kaaliin että ei pidä ihan joka ihmiseen luottaa


Heh.. Joo vaikka mulla ikää reippaasti vähemmän onki ni tuntuu siltä, että ei ehkä niin naiivi kannata olla maailmalle mitä haluais olla. Paska juttu.
Avatar
#2974 • • Edited -Equalizer- Guest

Replying to Penni ajatuksistasi:

UkeUke, 26.6.2010 16:09:
---
-Equalizer-, 26.6.2010 11:29:
rupee olee jo pahimmat möhläykset ynnä muut selätettty täs elämäs*hymy*sekin mennyt kaaliin että ei pidä ihan joka ihmiseen luottaa

---

Heh.. Joo vaikka mulla ikää reippaasti vähemmän onki ni tuntuu siltä, että ei ehkä niin naiivi kannata olla maailmalle mitä haluais olla. Paska juttu.



ehkä pahin just tämä että sitä ollaan niin kaveria silloin kun rahaa on ja sitten kun ei ole kadotaan paikalta pois..mutta minkäpä sä teet sitä kun maailmaan mahtuu näköjään mitä tahansa..enää en olekaan niin luottavainen kehen tahansa ihmisiin ja elelen hyvin hiljaksiin. meinasi tulla vain hirveät sotkut ja kaikki kaatua mutta selätin kaikki ongelmat eikä näin käynytkään koska siellä olisi mennyt moni muu mukana jorpakkoon samalla. ikä myös pistää viisastumaan näistä emämöhläyksistä perusteellisesti. rahalla et saa ystäviä se on käynyt jo selväksi..minä voin kirjoittaa tämän tänne koska minulla on ihmisiä jotka ajatelevat että miksihän en ole kemuissa enää käynyt. tuota pikaa rupean kyllä taas käymään enkä tyystin katoa.:s I Miss you all
Avatar
#2975 • • Annakins Guest
Jokseenkin haikea olo olla Ramallah'ssa näissä merkeissä vikaa kertaa hetkeen...
noena

Posts: 3,138

#2977 • • noena first breath after coma
Vihdoinkin kämppä missä asun myytiin, mutta muuttoa pukkaakin sit elokuun lopussa.
Pieni kämppis idea oli jo mielessä, mutta sekin nyt kuopattiin kun kaveri ei pystykään muuttamaan Helsinkiin nyt syksyllä.
Katsoo nyt että mitäs tässä oikein keksiikään, onneks sitä asioilla on tapana kääntyä parhain päin :)

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#2978 • • -Equalizer- Guest
vielä viikko niin saa "taas" dj laitteet kotiin
Jokke L

Posts: 1,203

#2979 • • Jokke L [GoodMusic]
rankan työviikon jälkeen tää viikonloppu on niiiin parasta. *plur*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Avatar
#2980 • • -Equalizer- Guest
bännättiin taas jostain syystä kertoo kaiken ja olen puhunut totta ryhmäviestetistä ynnä muut