Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,190,357 views

vuokko

Posts: 243

#2121 • • vuokko
yksi sana: helpotus - turhaan olen murehtinut
anis

Posts: 2,451

#2122 • • anis
Nyt on ajatukset aivan sekaisin. Pitäis aamupäivään mennessä päättää kahden työpaikan väliltä että kumman otan. Molemmat ovat määräaikaisia. Toinen sellainen huumeklinikka(ja päihdetyöstä mulla onkin vankempi kokemus) jossa on tutut työtoverit ja se sijaisuus kestäis pari kk pidempään ja toinenkin todella mukavan oloinen paikka, mielenterveysosasto. En osaa päättää yhtään! Prkl... Ei vaa'alle saa antaa päätöksiä.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

sapeli

Posts: 11,768

#2123 • • sapeli jokukukamikä?

anis, 25.11.2008 09:42:
Nyt on ajatukset aivan sekaisin. Pitäis aamupäivään mennessä päättää kahden työpaikan väliltä että kumman otan. Molemmat ovat määräaikaisia. Toinen sellainen huumeklinikka(ja päihdetyöstä mulla onkin vankempi kokemus) jossa on tutut työtoverit ja se sijaisuus kestäis pari kk pidempään ja toinenkin todella mukavan oloinen paikka, mielenterveysosasto. En osaa päättää yhtään! Prkl... Ei vaa'alle saa antaa päätöksiä.



Jos muuten tilanne on tasainen niin mene sinne minne on helpompi/lyhyempi työmatka. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

anis

Posts: 2,451

#2124 • • anis

sapeli, 25.11.2008 09:49:
---
anis, 25.11.2008 09:42:
Nyt on ajatukset aivan sekaisin. Pitäis aamupäivään mennessä päättää kahden työpaikan väliltä että kumman otan. Molemmat ovat määräaikaisia. Toinen sellainen huumeklinikka(ja päihdetyöstä mulla onkin vankempi kokemus) jossa on tutut työtoverit ja se sijaisuus kestäis pari kk pidempään ja toinenkin todella mukavan oloinen paikka, mielenterveysosasto. En osaa päättää yhtään! Prkl... Ei vaa'alle saa antaa päätöksiä.

---


Jos muuten tilanne on tasainen niin mene sinne minne on helpompi/lyhyempi työmatka. *joo*



Niin no sit se ois tuo psykkispuoli... Mut toisaalta en haluais luopua huumetyöstäkään*ding*. Äääh.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

sapeli

Posts: 11,768

#2125 • • sapeli jokukukamikä?

anis, 25.11.2008 10:02:
Niin no sit se ois tuo psykkispuoli... Mut toisaalta en haluais luopua huumetyöstäkään*ding*. Äääh.



Ammattitaidon monipuolistaminen ja uudet kokemukset on mun mielestä kans plussaa. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

anis

Posts: 2,451

#2126 • • anis

sapeli, 25.11.2008 10:03:
---
anis, 25.11.2008 10:02:
Niin no sit se ois tuo psykkispuoli... Mut toisaalta en haluais luopua huumetyöstäkään*ding*. Äääh.

---


Ammattitaidon monipuolistaminen ja uudet kokemukset on mun mielestä kans plussaa. *joo*



Niinhän ne on... Tosin molemmat työpisteet tulisivat olemaan hyvinkin erilaisia kuin missä olen aikaisemmin ollut*hih*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Jinx

Posts: 2,615

#2127 • • Jinx Superfeminine
Tais olla Helsingin talvi tässä.

--
Pyllykkä

Elmiira

Posts: 1,446

#2128 • • Elmiira
On hassua asua Espoon ja Vantaan rajalla.

Tänään Espoon puolen jalkakäytävät oli aurattu, mutta Vantaan ei.
Kerran aiemmin Vantaalla paloi katuvalot, mutta Espoossa ei.

No johonkin se raja on vedettävä.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

wiwi

Posts: 1,575

#2129 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Jyrki Katainen näyttää yheltä Lumikin ja seitsemän kääpiön kääpiöistä. Oisko vilkas vai mikä. Mua on jo pitkään mietityttänyt, kuka sen ärsyttävästä virnuilusta tulee mieleen.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2130 • • Aurinkoneiti
Kolttasaamelaiset kuulemma pystyivät muuttumaan sudeksi. Ähhähhää, pitäisikö kokeilla. Sitten painelisin S-Marketin lihatiskille silmät kiiluen.
Freja

Posts: 8,775

#2131 • • Freja Sihteeri
*uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mark

Posts: 7,311

#2132 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Oishan se ihan kivaa jos vaikka edes viesteihin vastattais vaik kuin kiire onkin... *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2133 • • Aurinkoneiti
Ihan kuin aurinko paistaisi, vaikka ulkona on harmaata ja sumuista.
Avatar
#2134 • • Norb Guest
Teenkö oikeen ratkaisun? miks musta tuntuu tältä? Mikä ihme mua jännittää? Pilaankohan kaiken? Helvetin monta kysymystä päässä ja se stressaa *ding* Hmm, seksiäkin olisi kiva tehdä. Itseasiassa se on pyörinyt koko päivän mun päässä *ding* Ai, onko mun pää vähän sekaisin *toktok*
kotivalo

Posts: 190

#2135 • • kotivalo
Mun kissan nimi on Penni, ja tää topic hämmentää päivä päivältä enemmän, mun Penniä nimittäin ette saa, vaikka kuinka jakaisitte ajatuksianne! *tirsk*
aurinko

Posts: 895

#2136 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Tekis mieli mansikoita.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

doris

Posts: 181

#2137 • • doris Dora Gray | X-Rust
ihme pässejä.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2139 • • Aurinkoneiti
Kaikenmaailman ihme sekopäät "hyppivät nenille".