Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,202,102 views

aurinko

Posts: 895

#2141 • • aurinko mustikkainen noitanainen
ihan sama.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Jinx

Posts: 2,615

#2142 • • Jinx Superfeminine
Ihana alkuilta *iloinen*

--
Pyllykkä

nomic

Posts: 4,120

#2143 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Deep Purplen Made In Japan -tupla-cd. *sydän*
Freja

Posts: 8,775

#2144 • • Freja Sihteeri
Ei oo hetkee ollutkaan näin villi lauantai *justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

RiD

Posts: 2,817

#2146 • • RiD Nukemi
Mitä on onni?

--
*super* *possu*

noena

Posts: 3,138

#2147 • • noena first breath after coma
Mietityttää vähän kun mun 18v. hulttio serkkupoika on taas onnistunut hieman tyrimään asioitaan, erotettiin kaheksi viikoksi koulusta mikä tarkoittaa ettei se kaiketi saa asua kouluasuntolassa kahteen viikkoon... joten se soitti ja kysy et voiko tulla bunkkailemaan mun luo 20m2 yksiöön siks aikaa kunnes voi mennä takasin sinne asuntolaan, eikä tuu toimeen porukoittensa kanssa joten se ei sinne olis missään nimessä menossa et enhän mä sille voinu sanoa ei :D Tulee mielenkiintoiset pari viikkoa, Heikki kyllä sano tiskaavansa ni se kyllä helpottaa tilannetta :D

--
TwistedLife™ Amusement Park

Sssan*

Posts: 651

#2148 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Huh, mikä viikonloppu takana *hikoil* Ollaan tyttöjen kanssa menty 2pvää putkeen lillajul-fiiliksillä, biletetty kunnolla,nautiskeltu reippaasti snapsuja ymsymsyms..Kaikkee kans ollaan kohellettu *tirsk*
Eilinen meni töissä täysin kamalan krapulan kourissa ja oikeesti vieläkin vähän krapulaa alla, mut loppujenlopuks jäi niin hyvä fiilis kivasta yhteisestä v-lopusta!! Kiitos :)

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

mariq

Posts: 2,154

#2151 • • mariq
Mul on ollu syksyn ajan punanen tukka. Kun olin sen ekan kerran värjänny, tuli monelta taholta kommentteja siitä (lähinnä hyviä, paitsi mummolta *nauru*) ja äitikään ei meinannu tunnistaa mua. Eilen värjäsin tukan taas omaksi vaaleaksi, ja kukaan ei ainakaan tähän mennessä oo sanonut yhtään mitään eikä ees näyttänyt siltä et huomais mitään ihmeellistä..
Ehkä vaalea tukka on vaan niin luonnollisesti mun juttu, et siihen ei ees kiinnitä huomiota. *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

$

Posts: 1,802

#2152 • • $ Destination weekend!
Jaksaiskohan tulla käymään Danceteriassa? Huomenna lähtö Suomeen ja la takas että ehtii vielä Suomalaisen osakunnan dj-keikalle Tarttoon. Lindalla on tarjouksessa 14 matkaa/188e
Freja

Posts: 8,775

#2153 • • Freja Sihteeri
Vois käydä tänään hieman shoppailemassa jotain kivaa. Saa nähä löytyykö sit yhtään mitään.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2154 • • Aurinkoneiti
Nainen kykeni nimeään asioita enää vain laatikko-sanalla. Toisaalla eräällä miehellä on kauhea puutos seksistä.
Jone

Posts: 8,258

#2155 • • Jone Archibald Haddock
Kas, yks tuttu on näköjään erittäin hyvällä tuulella. Koskahan mä olen viimeksi ollut erittäin hyvällä tuulella? Enpä ihan oikeasti muista. O_o
sapeli

Posts: 11,768

#2156 • • sapeli jokukukamikä?

Jone, 5.12.2008 07:30:
Kas, yks tuttu on näköjään erittäin hyvällä tuulella. Koskahan mä olen viimeksi ollut erittäin hyvällä tuulella? Enpä ihan oikeasti muista. O_o



Mä olen vähän seuraillut ihmisiä ja itseäni ja tuntuu siltä että ihminen on erittäin hyvällä tuulella vain silloin kun mikään (tai lähes mikään) ei ole vialla, JA on tapahtunut jotakin erityisen mukavaa. Jostain syystä vaikuttaa siltä että ihmisellä ei ole "onnellisuusnopeusmittaria", vain "onnellisuuskiihtyvyysmittari" - ylämäet ja alamäet huomataan, mutta vaikka kuinka hyvin menee niin jos se on tasaista, siihen ei osaa kiinnittää huomiota.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jone

Posts: 8,258

#2157 • • Jone Archibald Haddock

sapeli, 5.12.2008 08:08:
Mä olen vähän seuraillut ihmisiä ja itseäni ja tuntuu siltä että ihminen on erittäin hyvällä tuulella vain silloin kun mikään (tai lähes mikään) ei ole vialla, JA on tapahtunut jotakin erityisen mukavaa. Jostain syystä vaikuttaa siltä että ihmisellä ei ole "onnellisuusnopeusmittaria", vain "onnellisuuskiihtyvyysmittari" - ylämäet ja alamäet huomataan, mutta vaikka kuinka hyvin menee niin jos se on tasaista, siihen ei osaa kiinnittää huomiota.



Jepa. Voipi olla.

Mä muistan kyllä selkeästi miltä tuntuu olla erittäin hyvällä tuulella, mutta noita "erittäin hyväntuulisia" aikoja vähentää varmaan mulla sekin etten mä laske niihin satunnaisia hetkiä vaan mun pitäis olla putkeen vähintään päivä noissa fiiliksissä. Se ei taas tällä luonteenlaadulla onnistu ihan kauhean helposti. *nauru*

Mut jopa oliskin kivaa olla erittäin hyvällä tuulella päivän verran putkeen vaihteeksi. Puhdasta hyväntuulisuutta ilman pienentäkään harmistusta, taka-alalla palloilevaa huolta, syyllisyyttä tai jotain muuta pientä negailua on jotenkin hiton hankala saavuttaa.
Avatar
#2158 • • REivaaja Guest

sapeli, [url=http://klubitus.org
Mä olen vähän seuraillut ihmisiä ja itseäni ja tuntuu siltä että ihminen on erittäin hyvällä tuulella vain silloin kun mikään (tai lähes mikään) ei ole vialla, JA on tapahtunut jotakin erityisen mukavaa. Jostain syystä vaikuttaa siltä että ihmisellä ei ole "onnellisuusnopeusmittaria", vain "onnellisuuskiihtyvyysmittari" - ylämäet ja alamäet huomataan, mutta vaikka kuinka hyvin menee niin jos se on tasaista, siihen ei osaa kiinnittää huomiota.



Hyvin muotoiltu.
anis

Posts: 2,451

#2159 • • anis
Ihanaa päästä HIM:n keikalle, en oo nähny sitä moneen vuoteen*iloinen*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Quakey

Posts: 692

#2160 • • Quakey
miks tavaroiden pakkaamisest tulee aina niin kauhea sotku???!