Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,202,792 views

Kolera

Posts: 4,256

#2101 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
jos minä saisin päättää niin kaikilla miehillä kasvais parta

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2102 • • Aurinkoneiti
Onneksi se ihana vanha nainen pääsi pois sieltä hoitokodista parempaan paikkaan hoitoon.
pululu

Posts: 1,102

#2103 • • pululu .jemmutti.
Miksi naiset ei vaan pysty tulee toimeen toistensa kanssa.. varsinkin suuremmissa projekteissa......

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Freja

Posts: 8,775

#2105 • • Freja Sihteeri
Mietin just, et onko tänää ollu pahempi vai parempi päivä kuin eilen - toisaalta, vaikka tänään on surettanut niin paljon et joutunu tihrustaan kyyneleitä, niin silti muutama asia sai mut jopa hymyilemään. Eli tänää tavallaa ollu paskempi päivä, mut tavallaan sit taas parempi, koska mä oon hymyillyt. Hm.
Pähkäilin myös kovasti ratkaisuja tänään pahan olon lievittämiseksi, ja vaikka en oikeen keksinyt niitä, en menettäny toivoani. "Ehkä huomenna sitten", ajattelin.

Nii. Ehkä huomenna sit.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

miGGi

Posts: 236

#2106 • • miGGi ...same shit, different asshole...
Mä mietin miks nainen sanoi minua huonoksi rakastajaksi. Kohtuuton väite minuutin näytön perusteella.. *ding*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Chatte

Posts: 4,085

#2107 • • Chatte Team Teknolipat :)
Ensilumi!
&feature=related

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

sapeli

Posts: 11,768

#2108 • • sapeli jokukukamikä?
Olispa töissä ees vähän kiireisempää ni ei tulis tuijotettua tota kelloa ja vaan odoteltua viisurinpoistoon lähtöä... *igor*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Anselmi

Posts: 2,578

#2110 • • Anselmi And sell me

Annakins, 20.11.2008 09:50:
---
Anselmi, 18.11.2008 18:47:
http://www.luontoliitto.fi/keskustelu/galleria/displayimage.php?album=1&pos=15

Näinpä:/

---


Tuli ihan paha mieli :/


Joku vuosi sitten oli mediassa paljon keskustelua lasten kännykänkäytön rajoittamisesta kouluissa.
Kännykät häiritsivät oppitunteja kun lapset leikki niillä. Vanhemmat nousivat suureen vastarintaan
asian suhteen. Vedottiin siihen että lasten turvallisuuden takia lapsilla pitää olla kännykkä koko
ajan käytössä (koulussakin wtf!?). Aika pahasti paistoi läpi että turvallisuutta suurempi huolenaihe taisi olla helpon kasvatusvälineen ja oman ajan menettämisen uhka:/

--
sen pituinen se

Liina

Posts: 161

#2111 • • Liina Ratamurmeli
Miten voi olla näin laiska ihminen - ei jaksa persettään täst penkistä sen vertaa nostaa, että pääsis käymään lounaalla. Toisaalta, eipä tässä paljoo ees enää kannata syömään lähtee, ku työpäivä loppuu muutenkin parin tunnin päästä...
Avatar
#2112 • • Annakins Guest
Vaikka ei suuremmin hotsita asua hotellissa seuraavaa 2 viikkoa, niin tässä työ- ja vitutuskäyrän tilanteessa on ehkä ihan hyvä vaihtaa maisemaa hetkeksi.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2113 • • Aurinkoneiti
Ongelman edessä on ihan turha synkistellä, ko ei se auta mitään.
mariq

Posts: 2,154

#2114 • • mariq
Voi tulla mielenkiintoinen tästä uudesta niskan-ehjäys-projektista.

Tiistaina oli eka fysio, jossa todettiin että mul on yliliikkuvat lavat ja kaularanka ja että lihaksia pitää kovasti vahvistaa, jotta jumit pysyisi poissa. Pitäisi siis käydä salilla.

Keskiviikkona meen sit kiltisti salille, teen pienillä painoilla hartiajumppaa, niinku ohjeistettiin. Torstaina oon jälleen liikuntakyvytön. Kun koitan saada liikettä hartioihin, oksettaa.

Miten mä voin vahvistaa lihaksia, jotka vetää ihan totaalisen jumiin aina kun niillä koittaa jotain tehdä?

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

KeijoK

Posts: 1,495

#2115 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Vituttaa nyt tämä maailman epärehellisyys aika suurella kauhalla....ne kenelle sattuu jotain on ne ketä sitä ei ole ansainnut....ja sitä rataa....
Tiedätte varmaan tunteen.

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2116 • • Aurinkoneiti
Levottoman energian voi suunnata siivoamiseen.
Sssan*

Posts: 651

#2117 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Äh, en saa nukuttua..Äsken yritin mut ei siit tullu mitään..*justjoo* Olisin halunnu sit keskustella syvällisiä (tai edes jotain) mut toi karva-apina sängyssä vaan murahteli, tiuski ja käänsi kylkeä...Tylsä ku mikä!! Ja kauhee ilma pihalla..YYihh!! Pitää varmaa hengata koneella sen aika ennenku uni tulee!

Sellanen penni mun ajatuksista..*hihu*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Lyylikki

Posts: 2,975

#2119 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Pitäis mennä nukkumaan, on pitänyt jo reilun tunnin. Pyykit vaan on koneessa, enkä millään jaksais laittaa niitä kuivumaan, mutta siellä on mun kaikki jumppavaatteet, joten huomenna on vähän huono mennä jumppaan, jos kaikki vaatteet on märkänä koneessa edelleen. Eli en voi mennä nukkumaan ennen kuin olen ripustanut ne pyykit. Hitto että on hankalaa...
Avatar
#2120 • • Lilly Guest
it's not fair.