Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,202,770 views

Mellu-

Posts: 4,006

#1021 • • Mellu-
teeneihin, ja jalkaa särkee.pitäs lisäks mennä keskustelee raha-asioista seuran johdon kanssa :P ääh.. ääh..ÄÄäääähhh! *toktok* pakollisuuksia taas..en tykkää

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

ee102

Posts: 775

#1022 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Mun vanhemmilla on semmoinen jumppapallo, jonka päällä parhaillani istun. Se joustaa niin mukavasti, että aloin pomppia sen päällä istualleen. No, mulla tuli siitä heti pervo ajatus mieleen: ihan niinku ois naimassa mut kyrpä tästä vaan puuttuu. *nauru*
blastic

Posts: 930

#1023 • • blastic ballistic ballstick

ee102, 19.7.2007 12:51:
Mun vanhemmilla on semmoinen jumppapallo, jonka päällä parhaillani istun. Se joustaa niin mukavasti, että aloin pomppia sen päällä istualleen. No, mulla tuli siitä heti pervo ajatus mieleen: ihan niinku ois naimassa mut kyrpä tästä vaan puuttuu. *nauru*



Pyydä niitä hommaamaan sellanen "parempi" malli missä on ne kahvat mukana... *lmao*
ee102

Posts: 775

#1024 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Tuohon ajatukseen lisäisin vielä, että olen selkeästi ollut jo liian kauan erossa poikaystävästäni ja sitä kautta tietty myös seksistä. Höh. Harmittaa kun mun kulta ei lähteny tälle reissulle mukaan.
m1kk3

Posts: 5,560

#1025 • • m1kk3 no-life
Haistakaa kaikki pitkä vittu. IHAN kaikki.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Miinapiina

Posts: 3,494

#1026 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oon niin onnellinen et mul on nuo kaks murmelia tuossa *sydän* *sydän*
mua on koko aamun halailtu ja pussailtu kilpaa, jopa tappelu meinas tulla siitä et kumman vuoro on pussata... hih, ihanat pienet *plur* *plur*

muoks: ja pienempi on niin liikkis ku se ei osaa viel kunnolla pussata ja tulee vaan suu auki antaa kuolapusui... iiiiihana *sydän*

--
pinkki on pop!!!

Slind

Posts: 116

#1027 • • Slind Lake Doom beachboy
Ei olis eilen pitäny viimeisinä drinkkeinä juoda kahta jekku-red bullia, nukuin sitten yöllä 4h ja nyt on outo olo. Pitäisi oppia pysymään erossa piristeistä tulevaisuudessa.

--
If it is too hard, you are too old

Abysmal

Posts: 17

#1028 • • Abysmal Kaaosteoreetikko
Mistähän löytäisi biletyksen käytösoppaan/koodiston/tee/älä tee-listan? Informaation puutteen sekä vasta pari vuotta sitten heränneen konemusiikki-innostuksen takia en oo viä misää käyny ja ahistaa et jos nolaan ihteni *blush*
sapeli

Posts: 11,768

#1029 • • sapeli jokukukamikä?

Abysmal, 21.7.2007 10:55:
Mistähän löytäisi biletyksen käytösoppaan/koodiston/tee/älä tee-listan? Informaation puutteen sekä vasta pari vuotta sitten heränneen konemusiikki-innostuksen takia en oo viä misää käyny ja ahistaa et jos nolaan ihteni *blush*



Näissä ainakin jotain vinkkejä:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=27509
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=22785
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=26282

Muistaakseni jotain tämänlaista on kysytty ennenkin mut just nyt en löydä sitä topikkia...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Janisa

Posts: 2,226

#1030 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mulla on kaikki sormet ja varpaat ristissa, seka masussa kutittaa kun toivon ja epailen olevani lahella unelmakoulutustani ja tulevaisuuden toiveeni on lahempana kuin koskaan!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1031 • • Aurinkoneiti
Aika menee liian nopeasti eteenpäin, enkä pysy sen matkassa. Ahdistaa...
RiD

Posts: 2,817

#1032 • • RiD Nukemi
aika ei vaan riitä. Liikaa kaikkea, liikaa väsymystä ja paineita sunmuita.

--
*super* *possu*

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1033 • • Aurinkoneiti

RiD, 23.7.2007 21:49:
aika ei vaan riitä. Liikaa kaikkea, liikaa väsymystä ja paineita sunmuita.



Todellakin. Liikaa kaikkea muuta kuin mielekästä ja riittävää vapaa-aikaa.*igor**poks*
Avatar
#1034 • • Equalizer Guest
En tiä mut vituttaa ku sai silmälasit
ee102

Posts: 775

#1035 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Oikeastaan mietin tässä, että mitä 2. maailmansodan-aikana tapahtuikaan. Viime vuosisadan alun historiaa siis mietin, kun itseäni kiinnostaa yhteiskunnalliset asiat. *ding*
anniharha

Posts: 1,937

#1036 • • anniharha
Huh, menipäs aika nopeasti, ihana ilma oli ulkona. Unohdin ihan kokonaan, että tuli varattua pyykkitupa aamuksi. Pitäis olla jo nukkumassa jos meinais herätä sinne ajoissa. Kukahan meil on kylässä, en tunnista ääntä, hmmh.

--
and though my words could save the world they never come out right

Peppi

Posts: 397

#1037 • • Peppi Pepe The Journalist
Ikävä. Kaipuu. Nugguminen. Siinäpä ne päällimmäiset... ja aamulla duunii. Lomat loppu :(

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

KittyCleo

Posts: 205

#1038 • • KittyCleo PiweHiwe
saisko mielummin tonnin? ees satku.. markka..... pliide...........

--
Rouva Korpela*hymy*

Heli

Posts: 1,489

#1039 • • Heli vai kuka se oli
*nukkuu*

--
ei se väärin ole.