Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,202,761 views

Avatar
#481 • • aaaaaaaaaa Guest
Mulle maistuis hampurilainen. Joo.. mmmm hampurilainen.
Meen syömää.
sapeli

Posts: 11,768

#482 • • sapeli jokukukamikä?
Rauhanmerkkihän muistuttaa kovasti linnun jalanjälkeä, ja ekaa kertaa rupesin funtsimaan että oisko se alunperin tullut rauhankyyhkyn jalanjäljestä tuo symboli... Mut ainakaan wikipedian mukaan ei nappaa, vaikka tosin muutkin on tätä ihmetellyt. Mut sainpahan hauskan idean kun oon tänä viikonloppuna roolipelaamassa rauhanjumalan pappia. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mellu-

Posts: 4,006

#483 • • Mellu-
mitä mä oon oikee unohtanu, ihan sellai olo et jotai on unohtunut *ding*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

onni3mk

Posts: 3,973

#484 • • onni3mk Onni on.
Miks mun kieli on turvonnu? Mitä mä oon syöny/juonu? Oonko mä nyt yhtäkkiä tullu allergiseks jollekin? *ding*

--
Onni on.

Baby-G

Posts: 377

#485 • • Baby-G
Ei pelkkä penni riitä kertoakseni...
toma

Posts: 2,009

#486 • • Edited toma Tototoototo

onni3mk, 13.10.2005 14:59:
Miks mun kieli on turvonnu? Mitä mä oon syöny/juonu? Oonko mä nyt yhtäkkiä tullu allergiseks jollekin? *ding*


Mitä sä oot oikein tehnyt sillä? :o :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

RainChild

Posts: 909

#487 • • RainChild
jännittää jännittää ja vielä kerran jännittää. ! *nauru*... tässä sitä odotellessa, että saan tietää, saanko au pairin paikan *kynsienpuresklhymiö*

--
Rainchild is back home

sapeli

Posts: 11,768

#488 • • sapeli jokukukamikä?
*sydän* kaikki on tasa-arvoisia musiikin edessä *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Muhvi-

Posts: 303

#489 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
*kuolaa* K-18

--
It was once my life - it was my life at one time.

onni3mk

Posts: 3,973

#490 • • onni3mk Onni on.
Mullon tylsää just nyt, joten ajattelen aika paljon.

Mulle tais tulla krapula vasta nyt. Tai jos tätä säälittävää pientä pahan olon tunnetta vatsassa voi edes krapulaksi sanoa. Aika outoa.

Mun pitäs varmaan lopettaa viikolla bilettäminen. Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Keskellä viikkoa bileistä ois niin helppo luopua. Mut toisaalta miks turhaan? No siks, ettei tarttis torstaisin olla näin väsyny. Ja siks, et jos nyt torstaillekin keksitään jotkut bileet, niin eihän siinä taas oo mitään järkee bilettää ke, to, pe ja la. Maku menee vähemmästäkin.

Miksen mä kirjottanu tätä blogiin?

--
Onni on.

Verottaja

Posts: 1,174

#491 • • Verottaja no-life / luuviulu
Voi kun olis jo kesä. *nauru*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

trixxy

Posts: 83

#492 • • trixxy ëxma ël bambun
sitä että ompas erittäin tylsää ja että mitähän sitä tekisi..

--
sleep all day. party all night.
never grow old. *piis*

JuHnu

Posts: 338

#494 • • JuHnu
voi ku sais unta...*poks*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

sapeli

Posts: 11,768

#495 • • sapeli jokukukamikä?
Käytin lauantain tutkiskelemalla muiden ihmisten elämiä ja tajusin kuinka valtavia eroja ihmisten tavoissa hahmottaa maailmaansa on... Siihen vaikuttaa kaikki ihmisen menneisyydestä ja lapsuuden traumoista opittuihin menetelmiin selvitä pettymyksistä ja onnistumisista, ja niin niin monesta muustakin asiasta. En usko että kukaan voi kokea maailmaa samalla lailla kuin toinen ihminen, vaikka sen voisikin oppia ja ymmärtää.

Seuraava projekti: koittaa oppia ja ymmärtää lisää muiden ihmisten maailmankatsomuksista ja harjoitella oman maailmankatsomukseni hallitsemista. *joo*

NP: Alanis Morissette - Joining You *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Major Tom

Posts: 266

#496 • • Major Tom
miksi pitää mennä nukkumaan, kun olisi tekemistä koko yölle, samoin kuin huomiselle päivälle.
sapeli

Posts: 11,768

#497 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Jotain on jäänyt oppimatta... Laiskanläksyt ei oo kiva juttu *uuh*

edit: ei tää muuten ookkaan yhtään hullumpaa *hih* se että jotain oli jäänyt oppimatta merkkas vaan sitä että nekin jännät asiat elämästä kannattaa oppia *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#498 • • sapeli jokukukamikä?
Englanninkielessä on tapana sanoa menneestä aikamuodosta että se on takanapäin, samoin kuin suomenkielessäkin. Aika jännä ajatus sinänsä, mieltää joku tietty aika tai tapahtuma taakse tai eteen - ja mielenkiintoista on kanssa kuinka se sitoutuu mielikuvaan matkustamisesta tai kulkemisesta ajan polkua eteenpäin.

Siinä vertauskuvassa taaksepäin katsominen on menneiden muistelua - mutta matka "eteenpäin" jatkuu yhä, vääjäämättä. Et voi pysähtyä matkan varrella jos siltä tuntuu - _aika_ kulkee joka tapauksessa, halusitpa tai et - mutta matkustaessa voi katsella sivuilla kulkevia maisemia, sen sijaan että koko ajan tuijottaisi taakseen tai suoraan eteen, tihrustaen horisontissa siintäviä tavoitteita sokeana nykyhetkelle.

Mutkitteleeko tuo tie? Voiko sitä kulkea muiden kanssa? Onko muiden tahti hitaampi kuin oma? Entä jos siinä kompastuu? *nauru*

Ehkä se tie onkin pikemminkin liukuhihna joka vetää meitä eteenpäin... *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#499 • • UnityF joo just se
ai mikä ajatus? *ding*
Mellu-

Posts: 4,006

#500 • • Mellu-
ajattelen nukkumaan menoa *nauru* koko vkl ollu taas liikenteessä ja lahdessa ni vähä unirytmi kärsi.. ja aamulla 10:00 alkaa treenit *jiihaa* nii rauhallinen ja onnellinen olo.. älkää kysykö miks ko en itekkään tiiä :) kerranki tälläi olo ku tuun takas pieksämäelle, ekaa kertaa ei oo itkunen olo ^__^ OMG..mä alan sopeutumaan tänne *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER