Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,203,117 views

sapeli

Posts: 11,768

#461 • • sapeli jokukukamikä?
*tirsk* näyttää siltä että se vetää jotain nenuliin *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#463 • • sapeli jokukukamikä?
Mie vähän luulen että olis terapeuttista jos jokainen yrittäisi keksiä joka päivä itselleen päivän :)n *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#464 • • candyraver Guest
tartteis varmaan alkaa siivoomaan kohta, kun tuli laiskoteltua viime viikko sen suhteen ku ei koulun jälkeen jaksanu enään välittää vaik vähän pölystä oiski ollu,meni vaan suoraan päikkäreille ja illal ei sit enään halunnu siivoo*tirsk**tirsk*
John

Posts: 1,384

#465 • • John Lauma
"Tällaista elämän on tarkoitus olla."*plur*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Oleanterinkukka

Posts: 183

#466 • • Edited Oleanterinkukka Hehkuttaja
Olen semi-ihastunut! Olin viime viikon perjantaina premissä ja siellä taas näin erään niiin ihqun klubbarin. Oon törmännyt siihen nyt puolen vuoden aikana jo kolme kertaa ja uskoisin että sekin tunnistaa jo mut. Sen verran pitkiä katseita ollaan vaihdeltu. Mutta hui kun se katsoo mua, en pysty toimimaan vaan menen kipsiin... ihana päiväuneni tekee minut epävarmaksi teiniksi! *sydän*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

sapeli

Posts: 11,768

#467 • • sapeli jokukukamikä?
Mulla oli ikävä tätä vihreää *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#468 • • sapeli jokukukamikä?
NYT-liitteessä sanottiin aika hauskasti:

Tapahtunut tähän mennessä:

Jos osaat lukea tämän tekstin, kuulut oletettavasti lajiin Homo sapiens, ajatteleva ihminen. Muut maapallollamme olevat lajit eivät tiettävästi osaa lukea.

Ennen kuin tähän on päästy, esi-isäsi ovat uineet, ryömineet, madelleet, lentäneet, roikkuneet, hyppineet ja kontanneet.

Esi-isäsi ovat myös olleet niitä onnekkaita, joita eivät suuremmat ole syöneet tai jotka eivät ole uponneet tervahautaan, suohon tai lentohiekkaan ennen kuin he ovat lisääntyneet.

Jos lasketaan aika alkamaan siitä, kun joku edeltäjistäsi - alkueliö tai sen sellainen - sai hyvän idean ja mönki maalle, on sinulla takanasi noin 3,8 miljardia vuotta vaarallisia tilanteita.

Edellä mainitun lisäksi esi-isiesi on täytynyt olla niin kiinnostavia tyyppejä, että he ovat löytäneet lisääntymiskumppanin. On siis tarvittu miljardeja vuosia sutinaa, jotta olet tässä ja nyt.


*nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

John

Posts: 1,384

#469 • • John Lauma
Tekisinkö ylimääräisen työvuoron? Pitäisi nyt juosta sit bussiin... nääh, taidan mennä salin kautta koulun kirjastoon lukemaan tenttiin.*joo*

--
Fancy some cheese, Gromit?

sapeli

Posts: 11,768

#470 • • sapeli jokukukamikä?
Hmm.... Onkohan keholla eri "kuumemoodeja" joilla on eri tarkoituksia taudista paranemiselle? Meinaan vaan että mulla on ollu aika tasan tarkalleen 39.3 asteen kuumeita nyt kolme päivää (ehkä noin 10-12 kuumenousua ja -laskua), mutta nyt 14 tunnin tauon jälkeen se on jumahtanut 38.8 asteeseen ja on ollut siinä jo tunnin - ja tää tuntuu erilaiselta; mua ei viluta eikä mun pää tunnu sekavalta, eikä päätä edes särje. Sen sijaan mulla on koko ajan kuuma. *whaat*

Outoa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#471 • • sapeli jokukukamikä?
Pidänköhän mä oikeasti karkeista, vai onko se niin pienestä lähtenyt mielleyhtymä (tai -pinttymä) että ajattelen automaattisesti "karkit = hyvää", vaikka karkit ois kuinka pahoja?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Karvinen

Posts: 699

#472 • • Karvinen SekaiSin MariSta
mitä jos se nyt olis siel. . . mitä mä nyt sit tekisin, mainitsisinko siitä jollekkin vai olisinko vaa ja ihmettelisin. . . tai että pitäiskö mun sanoo jotain vai ollaa vaa ja zuumailla *hmph*
mielessä pyörii tuhat ja yks asiaa mut mitää en saa mietittyy loppuu ku uus juttu alkaa, vaikka kuinka yritän niin ei onnistu. tämän vuoksi olen niin saamaton. . *eikä*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Nacu

Posts: 1,293

#473 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
MINÄ EN PIDÄ MYYNTIKATELASKENNASTA!!1 *grr**grr**grr*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Verottaja

Posts: 1,174

#474 • • Verottaja no-life / luuviulu
Oon tainnu valita väärän alan opiskeltavaksi *eikä*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Dj_Johanna

Posts: 55

#475 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*
minkälaisen tatuoinnin sitä ottais kuukauden päästä.....??????

--
*Dj_Johanna*

Avatar
#477 • • Galadhan Guest
"*nukkuu*"
La Petite

Posts: 1,160

#478 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

yusu, 10.10.2005 13:16:


Ankkuri tai pääkallo




*joo* tai sydän mistä tikari läpi tai Guns n Roses logo *pepsodent*

--
Rem tene, verba seqventur

milla

Posts: 3,699

#479 • • milla
kuka mä oon ja nukahdanko pystyyn?
TanyaK

Posts: 745

#480 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Pitäisköhän syödä jotain..onkohan mulla ees nälkä..vois vähän ommella tänään..vai..jaksasko..