Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,246,665 views

Tyeicha

#521 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
"ikävä sua"..

--
-Tyeicha-

Dacey

#522 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
miks mä oon niin tun pihalla itteni kanssa *uuh*
äm

#523 • • äm
Jännittää niin, ettei mitään rajaa!

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Karvinen

#524 • • Karvinen SekaiSin MariSta
"Minä olen kova ylipuhumaan
tiedän miten ihmisille sanotaan
asioita joita ne tahtovat kuulla,

Tähän meni multa vuosia tottua
mutta nyttemmin kun olen niin taitava
en ajattele sitä juurikaan "

"Sinä olet sillä tavalla niin viaton
että uskot aivan kaiken mitä minä sanon
sinä uskot jos kerron että oot kaunis

Ja se on totta, enhän minä valehtele
mutta paljon on kiinnostavampaa se
miksi minä sen sinulle kerron "

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Karvinen

#525 • • Karvinen SekaiSin MariSta
tässä oon jo pohdiskellu että kenelle kaikille sitä joululahjoja ostelee . . *hmph* perheen jäsenille tietty mut kenelle kavereille . . jos ei jollekki osta niin mitä jos se pahottaa mielensä sit, ja niille joille ostaa niin mitä ihmettä sitten? *hmph* *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

sapeli

#526 • • sapeli jokukukamikä?
Mitähän tekis tulevaisuudellaan? *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Verottaja

#527 • • Verottaja no-life / luuviulu

sapeli, 11.1.2006 01:59:

Tämä kysymys pyörii itelläkin mielessä.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

anniharha

#529 • • anniharha

Jos saat tietoon että mistä löytää vastauksen, niin kerro ihmeessä mu(i)llekin*ding*

--
and though my words could save the world they never come out right

Individual

#530 • • Individual HYPNO!
Kohta pitäis lähtee valumaan konserttitalolle kuuntelemaan paikallista orkkaa, joka vetää Mozartia ja nyt ei jaksaiskaan enää ja sitten taas kyl tekis mieli ja tottakai menen, mutta kun väsyttää, vaikkei siellä varmaan väsytä, mutta sitten jos menee sinne, niin ei välttämättä saakkaan heti unta kun tulee takas, vaikka pitäisi mennä ajoissa nukkumaan, että aamulla jaksaa lähteä virkeänä töihin, mutta jos ei mene konserttiin jumittaa tässä koneen äärellä koko illan, eikä malta mennä ajoissa nukkumaan ja sitten taas aamulla väsyttää. *ding*
sapeli

#532 • • sapeli jokukukamikä?

anniharha, 11.1.2006 16:40:
---
---
Jos saat tietoon että mistä löytää vastauksen, niin kerro ihmeessä mu(i)llekin*ding*

Taitaa olla ikävä kyllä jokaiselle oma vastauksensa... *hymy*

Mut, tulee se tulevaisuus sieltä kuitenkin, oli sitä valmis tai ei, ja saattaapi olla että tulevaisuudelle on meille ihan omat suunnitelmansa - mitäpä tätä suotta hötkyilemään *hihu*

--

Individual

#533 • • Edited Individual HYPNO!
Oli jännä tunne äsken olla kuuntelemassa Mozartin ensimmäistä sinfoniaa ja miettiä sitä kuunnellessa, että, hän oli 8 vuotias sen säveltäessään ja sitten konsertin päättäneen Mozartin sinfonian nro 41, aikana oli haikea olo, kun tiesi, että se oli hänen viimeisensä ja vain kolme vuotta ennen kuolemaa sävelletty. Maailman kanta-esityksensä saaneen Dobosiewicz:in klarinettikonserton aikana mietin kahta asiaa a) miten ihminen osaa säveltää tuollaista ja b) miten joku osaa soittaa sitä. Se oli teoksen säveltäjänkin mielestä "vaikea". *nauru*
Verottaja

#534 • • Verottaja no-life / luuviulu
Mulla on semmonen fiilis, etten tule valmistumaan tuolta AMK:sta. *igor*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Freja

#535 • • Freja Sihteeri
Tiskasin just ja vedin liinalla ja vaikka millä tököteillä tuon keittiön, niin että nyt se ihan kiiltää. Mut ny tuli si nälkä, mut en raaski laittaa ruokaa kun sitten paikat heti sotkeentuu *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

#536 • • sapeli jokukukamikä?
Laitetaan nyt tänne, New Scientistissa oli jännä juttu:

http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn8732

Complex decisions are best left to your unconscious mind to work out, according to a new study, and over-thinking a problem could lead to expensive mistakes.

(snip - loppukaneetti:)

Expectation counts

However, the unconscious mind appears to need some instruction. “It was only when people were told before the puzzles that they would need to reach a decision that they were able to come up with the right one,” Dijksterhuis told New Scientist.

If they were told that none of what they had been shown was important before being given the puzzles, they failed to make satisfactory choices.

“At some point in our evolution, we started to make decisions consciously, and we’re not very good at it. We should learn to let our unconscious handle the complicated things,” Dijksterhuis says.

Ihan hyvä neuvo varmaan monenkin elämään, erityisesti suhdeasioissa (luulis). Ei siis kannata yliprosessoida isoja päätöksiä vaikka sitä oiskin vaikea välttää - muistuttaa vaan itseään tilanteesta ja siitä että joku päätös olis hyvä tehdä, ja sit keskittyis johonkin muuhun vähän aikaa. *joo*

--

sapeli

#537 • • sapeli jokukukamikä?
Tänään juteltiin rosen kanssa ja mulla tuli hauska vertauskuva mieleen meistä *hih*

Mä olen kuin vanha, lämmin villasukka. *nauru* Semmoinen jokaisen tuki ja turva, luotettava, tyyni apu jos jalat on kylmät. *hymy* En hirveän piristävä tai jännittävä, mutta sellainen vakaa, takuuvarma tuki aina saatavilla. *joo*

Rose on taas semmoinen kivan värikäs (yksi väri ehdottomasti pinkki) varvassukka jossa on luultavasti jotain hapsuja tai helmiä ommeltuna kiinni. *tirsk* Sellaista on vaikea katsoa ilahtumatta, tai ainakin hymyilemättä omistajansa omalaatuiselle sukkamaulle... Ei ehkä lämmitä samalla tavalla kuin vanha kunnon villasukka, mutta saa kaikki pirteämmälle mielelle. *hihu*

Analysoitiinpa siinä sitten myös mariq - valkoinen nilkkasukka jossa keltainen simppeli röyhelö *tirsk*

Villasukka kadehtii vähän tuota varvassukkaa koska ei ole niin piristävä, mutta kyllähän niille villasukillekin käyttönsä on. *hymy*

--

mariq

#538 • • mariq

sapeli, 24.2.2006 01:06:
Tänään juteltiin rosen kanssa ja mulla tuli hauska vertauskuva mieleen meistä *hih*

Analysoitiinpa siinä sitten myös mariq - valkoinen nilkkasukka jossa keltainen simppeli röyhelö *tirsk*

*tirsk* Mikäpä siis onkaan valkoisen keltaröyhelöisen nilkkasukan elämän syvin tarkoitus..? *ding* *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

#539 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 24.2.2006 13:14:
---

---
*tirsk* Mikäpä siis onkaan valkoisen keltaröyhelöisen nilkkasukan elämän syvin tarkoitus..? *ding* *hihu*

Sama kuin kaikkien sukkien - parin löytäminen! *lmao* *vink*

--

mariq

#540 • • mariq

sapeli, 24.2.2006 13:15:
---
mariq, 24.2.2006 13:14:
---

---
---
Sama kuin kaikkien sukkien - parin löytäminen! *lmao* *vink*

*nauru*
hmm.. ei varmaan haittaa vaik se pari ois eriparia.. *pepsodent*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.